• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:



    El Diablo.

    Hayley Celine Grey
    Devon schudt haar hoofd en maakt een nah-ah geluid. 'Daar begin ik niet aan, Hayley. Als ik niet welkom ben heb ik ook geen behoefte om er heen te gaan. Ik heb geen zin om doodgezwegen te worden en te zien hoe ze jou god weet wat aandoen terwijl hier een gezellige avond kunnen hebben,' zegt ze waarna ze nog een keer haar hoofd schudt. Ik kijk haar even aan, 'Devon, ze flikken me ook dingen als ik níks doe. Dus zoveel maakt het heus niet uit. En als we een flinke lading make-up doen herkennen ze ons misschien toch niet eens,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chrissie

    Ik trek een guitige snoet wanneer ik Blanda zie blozen. Wat is dat schattig zeg.
    "Het gaat zijn gangetje. Hij en ik zijn een koppel en doen de dingen die daarbij horen. Ik houd van hem en hij, als het goed is, van mij," lacht ze.
    Ik grinnik even.
    "Bespaar me de details," zeg ik wenkbrauwwiebelend. "Jullie zijn wel schattig samen," geef ik toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Alyson

    Ik kijk naar het doosje in mijn hand, en maak hem open. Er zat een prachtige ring in , met een blaadje met Do you want to be my girlfriend?. Ik blijf er naar kijken, en geef hem daarna een knuffel. 'Tuurlijk' mompel ik in zijn nek.


    El Diablo.

    Devon

    "Devon, ze flikken me ook dingen als ik níks doe. Dus zoveel maakt het heus niet uit. En als we een flinke lading make-up doen herkennen ze ons misschien toch niet eens," probeert ze nog een keer.
    Ik kijk haar stomverbaasd aan.
    "Ben je nu echt zo dom dat je recht naar het ongeluk wilt lopen?" Ik zucht en kijk haar in de ogen. "Jij doet wat je wilt, ik blijf hier."
    Ik sla bij wijze van demonstratie mijn armen over elkaar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tristan

    'Tuurlijk' mompelde ze in mijn nek.
    Een gevoel van opluchting ging door me heen.
    Waardoor wist ik niet misschien had ik toch ergens diep een gevoel van dat ze me zou afwijzen
    "Je weet wat er tegenover staat he??"

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 21:44 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    Als ik zie dat hij tegen de rand aan ligt, ga ik op zijn borstkas liggen. 'Waarom zou je denken dat ik niet met je wou?'. "Je weet wat er tegenover staat he??" vroeg hij, 'Nou?' vroeg ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 21:43 ]


    El Diablo.

    Hayley Celine Grey
    Devon kijkt me verbaasd aan. 'Ben je nu echt zo dom dat je recht naar het ongeluk wilt lopen? Jij doet wat je wilt, ik blijf hier,' zegt ze waarna ze haar armen over elkaar slaat. Ik zucht even, 'nee ik ben niet dom. Ik wil alleen Alyson terug pakken. En haar feest binnenvallen kan me misschien de perfecte gelegenheid geven,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tristan

    "Ik weet het niet
    misschien dat het ligt aan het verleden ofzo iets"
    "En wat er tegenover staat is jou verassing"

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 21:45 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jennifer 'Jenny' Avery McCathy
    Ik pakte mijn steiltang en steil mijn haar, nadat de krullen wegwaren, maakte ik mijn gezicht schoon met make-up remover. Ben ik even blij dat ik weg ben van Alyson, ik keek bedenkelijk naar mijn schrift. Ik pakte hem en ook gelijk een zwarte pen, ik wil iets schrijven. Ik schreef alles op wat in me opkwam, maar het leek niet te kloppen. Ik las de tekst opnieuw en opnieuw, tot ik hem goed genoeg vond.

    Sometimes I feel like everything's a lie, but I gotta keep up my head real high, cause there are people who need me. Cause there are people who love me, so I've gotta push myself real hard in the back. I've gotta be strong, the one who survived, cause I know I can.
    Ik heb hulp nodig, wie kon me helpen? Ja, zeker de Gleeks, maar die doen vast iets anders. Ik zocht naar het nummer van Devon in de telefoonboek en belde haar.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 21:45 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Danny Dial.

    "Yep, heel toevallig wel ja" Zegt Valerie. "Wat is er gaande met Alyson en Tristan? Is er een nieuw koppel ontstaan?" Vraag ik met nog steeds diezelfde grijns op mijn gezicht.

    Aaron Evan Ortiz.

    'Hé loser, je bent toch niet van plan naar Alyson's feest te gaan hé? ;p'
    Lees ik, wanneer ik mijn mobiel te pakken heb en naar het scherm kijk.
    'Neuj, zeker niet. Komop zeg, denk je nou echt dat ik die chikkies niet wil zien in hun bikini nog wel. ; )'
    Sms ik terug en loop naar beneden, als ik mijn zwembroek aan getrokken heb. Zonder gedag te zeggen loop ik naar buiten en stap op mijn scooter, waarmee ik richting Alyson rijd.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 21:46 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Blanda
    "Bespaar me de details," zegt ze wenkbrauwwiebelend. "Jullie zijn wel schattig samen," voegt ze eraan toe.
    "Details bespaar ik jullie sowieso," lach ik terwijl ik aan een nieuwe krul begin. "Je hebt goed haar," complimenteer ik Chrissie. Het is gemeend, zowel haar haar als haar krultang zijn geweldig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Valerie

    "Wat is er gaande met Alyson en Tristan? Is er een nieuw koppel ontstaan?" Vraag Dan met nog steeds diezelfde grijns op zijn gezicht.

    Ik knikte "Yep sinds vanmiddag"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    "Ik weet het niet misschien dat het ligt aan het verleden ofzo iets" zei hij. 'Maar je bent de leukste jongen die ik ooit heb gekend' zeg ik. Ik weet dat iedereen er nu is, dus met een simpele druk op een knopje op een speciale afstandbediening. En de hekken overal staan op stroom. Via de luidsprekers zeg ik dit nog, 'Kijk uit met de hekken, er staat stroom op voor het geval er losers komen!'. Met een andere knop doe ik de deur van de jacuzzi kamer dicht. 'Waar waren we?'.


    El Diablo.

    Tristan

    'Maar je bent de leukste jongen die ik ooit heb gekend' zegt ze
    "Er zijn momenten geweest dat ik anders was" zei ik
    Later deed ze de deur van de jacuzzi kamer dicht
    'Waar waren we?' vroeg ze
    "Ik zou het niet weten" zei ik met een grijns
    'Vertel jij het maar'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Nou, vertel over die andere tijd?' vraag ik, terwijl ik met een vinger over zijn buik streel.


    El Diablo.