• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:



    El Diablo.

    Devon

    "Ik zei dat ik me eenzaam voelde en vroeg me af of je misschien samen naar een pizzeria wilt gaan," zegt Jennifer.
    Ik kijk naar al het lekkers dat ik voor niks op tafel heb gezet. Dan verschijnt er een lachje op mijn gezicht.
    "Kom je niet hierheen? Ik zou normaal een filmavond houden met... wat mensen, maar die gaat niet door en nu zit ik hier met al dat eten."
    Ik weiger mijn avond te laten verpesten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tristan

    Ik zag dat ze op haar tenen moest staan om te zoenen
    Gelijk moest ik grijnzen en tilde haar op


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley Celine Grey
    'Goed idee,' zegt Noa waarna ze zelf ook een jurkje pakt. 'Leuk jurkje,' zeg ik tegen haar terwijl ik ook een jurkje aan trek en een paar hakken aan doe. Dan loop ik weer naar de badkamer om mijn make-up te doen.

    Alexander
    'Dat zou fijn zijn,' zeg ik tegen Danny als hij heeft aangeboden mee te helpen. Ik kijk hem even aan en begin te grinnik. De alcohol die ik al heb gehad begint al te werken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aaron Evan Ortiz.

    "Ook al?" Zegt ze. Ik kijk even niet begrijpend, maar wanneer ik bedenk dat ze mijn gezicht toch niet kan zien, zet ik er weer een glimlach op. "Hoezo ook al?" Vraag ik aan haar, "Is er nog iemand dan?".


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    Ik grinnikte toen hij me optilde, en handig als wat sloeg ik mijn benen om zijn middel. Ik voelde hoe mijn jurkje wat afzakte, maar mijn bikinitopje zat er nog onder hoor.


    El Diablo.

    Danny Dial.

    Nadat Chrissie op Aaron zijn rug springt en wat tegen hem zegt, kruisen onze blikken elkaar even. Ik glimlach even en kijk dan naar Alex. "Dat zou fijn zijn" Zegt hij en begint te grinniken, wanneer hij me aankijkt. "Lopen dan" Zeg ik en duw hem een stukje naar voren richting het huis.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Mijn personage's doen niet veel, wie heeft zin om met ze te praten? (Jason en Dave) ^^]

    Jennifer 'Jenny' Avery McCathy
    "Hmm..lijkt me leuk. Niet ophangen, ik ga nu weg maar achja ik blijf wel gewoon aan de lijn," zei ik.
    Ik zette mijn telefoon op het bed, hij stond toch op luidspreker en ik deed snel mijn zwarte t-shirt aan, een witte blazer en zwarte skinny jeans. Ik pakte mijn telefoon en liep de deur uit, op weg naar Devon.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chrissie

    "Hoezo ook al? Is er nog iemand dan?" vraagt hij.
    Verdorie, die jongen merkt ook alles op. Ik twijfel een beetje of ik het wel moet zeggen. Blanda is tenslotte gewoon nog steeds met Jason en ik wil geen wig tussen die twee drijven. Aan de andere kant is Aaron wel nog steeds mijn broer. Ik zucht even terwijl ik mijn beslissing neem.
    "Blanda vindt je een schatje," zeg ik zacht. "Maar ze is met Jason dus dat maakt toch niks uit," voeg ik er nog snel aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Dat kan Jason gehoord hebben? Ondanks dat ze zacht praatte. Hebben we nog wat drama ; )]
    Aaron Evan Ortiz.

    "Blanda vindt je een schatje," Zegt ze zacht. "Maar ze is met Jason dus dat maakt toch niks uit," Voegt ze er nog snel aan toe. "Gaat wel lekker hé?" Zeg ik grinnikend. Wat ben ik toch blij met zo'n zusje die je gewoon alles verteld. Maakt niet uit waar het over gaat. Meestal doe ik dat ook bij haar, maar dat maakt nu niet uit.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Devon

    "Hmm..lijkt me leuk. Niet ophangen, ik ga nu weg maar achja ik blijf wel gewoon aan de lijn," antwoordt Jennifer.
    Ik hoor wat gerommel op de achtergrond en tik verveeld met mijn voet tegen de grond.
    "Wacht, waarom moet ik eigenlijk aan de lijn blijven?" vraag ik dan met een lachje.
    Eigenlijk ken ik Jennifer niet zo goed, maar daar kan verandering in komen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Chrissie

    "Gaat wel lekker hé?" grinnikt Aaron.
    Ik knijp hem even. Schep er geen plezier in.
    "Dusssss... Valerie hé?" probeer ik het onderwerp weer te draaien. "En wat vind jij?"
    Ik kijk schichtig naar Jason in de hoop dat hij niks gehoord heeft.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jennifer 'Jenny' McCathy
    "Zodat me ma gelooft dat ik niet drugs ga dealen ofzo wanneer ik weg ga," zei ik.
    Ja mijn moeder was iemand die altijd wou weten waarom ik wegging en ik irriteer me daar mateloos aan.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aaron Evan Ortiz.

    Ze knijpt me even en ik weet meteen wat ze bedoeld. Een grijns siert mijn gezicht weer. "Dus.. Valerie hé?" Zegt ze om het onderwerp weer terug te laten komen. "En wat vind jij?" Vervolgt ze. "Mwah, ze kan er wel mee door, maar gevoelens, nee," Fluister ik en kijk even naar Valerie.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason Ruben Holyfield.
    Ik zit in het hoekje van de tuin, maar hoor Chrissie en Aaron wel praten. "Blanda vindt je een schatje," Zegt Chrissie. "Maar ze is met Jason dus dat maakt toch niks uit," Ik bal mijn vuisten. Dat maakt niks uit, maakt onze relatie niks uit? Ik haal wanhopig mijn handen door mijn haar. "Gaat wel lekker hé?" Grinnikt Aaron. Het liefste wil ik direct naar Blanda gaan, haar bellen of smsen, maar dat heeft geen zin. Ik hoef niet jaloers te worden. Ze heeft me laatst nog verzekerd dat ik de ware ben. Ik pak mijn iPhone en sms Blanda toch maar; Mop, kom je zo? Jay.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt