• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:



    El Diablo.

    [Waar zijn Danny, Valerie en Aaron?]

    Tristan

    ´Nu mag ook hoor´ fluisterde ze in mijn oor
    "Neh wacht nog maar even" en gaf haar snel een kus op haar lippen en liep weg


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    IHEARTNIALLx schreef:
    [Waar zijn Danny, Valerie en Aaron?]


    (volgens mij nog steeds bij het zwembad)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Danny Dial.

    Verschrikt kijkt Valerie op en knikt langzaam, nadat ik even van haar naar Aaron keek. Ik grinnik even. "Gelukkig is hij niet zo slim, dus heeft hij het vast niet door" Zeg ik en kijk even naar Aaron die heel droog een paar keer van mij naar Valerie kijkt.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Het is toch niet wie ik denk dat het is?" Zegt Danny. Verschrikt kijkt Valerie op en knikt langzaam. Oke, of ik ben gewoon dom of ze zijn gewoon vaag bezig Denk ik en kijk even een paar keer heel droog van Danny naar Valerie.

    Noa Lise Wing.

    Hayley zet haar tas op de grond en loopt dan naar de badkamer. Zelf haal ik een zwart/bruin pakje en loop achter Hayley aan. Wanneer ik in de badkamer sta is Hayley al bezig om het verf in haar haren te doen. Voorzichtig maak ik het pakje open en doe het verf in mijn haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    DracoWeasley schreef:
    (...)

    (volgens mij nog steeds bij het zwembad)

    [Klopt.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason Ruben Holyfield.
    Ik sta op van en loop naar buiten, mijn blik glijd rond en ik zie een grote achtertuin met zwembad. Danny, Valerie en Aaron staan bij het zwembad. "Hey boys en girl," Groet ik en glimlach overdreven naar Valerie en neem een klein slokje Jägermeister. Ik weet dat normaal moet doe met zo'n fles. Het is wel 35% alcohol.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 17:05 ]

    Valerie

    "Gelukkig is hij niet zo slim, dus heeft hij het vast niet door" Zegt hij en kijkt even naar Aaron die heel droog een paar keer van Dan naar mij kijkt.
    "Gelukkig niet maar eigenlijk durf ik het ook niet toe te geven omdat ik bang ben dat het wederzijds niet zo is
    Dan kan je me alsjeblieft helpen " en keek weer naar mijn voeten
    Ergens voelde ik dat dit verkeerd ging uitpakken maar ja hij is de enige die het weet
    Ineens hoorde ik "Hey boys en girl" en zag Jason
    "Heey zei ik terug"

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 17:07 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley Celine Grey
    Net als ik klaar met de blonde verf in mijn haar te doen komt Noa de badkamer in met een pakje voor bruin/zwarte haren. Ik loop de badkamer uit en zoek in mijn tas naar iets wat ik aan kan doen. Voorzichtig, zodat er geen verf op komt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    Ik keek even rond, en zag dat nu echt iedereen er is. Perfect. I zorgde nu dat je niet eens met het goede password naar binnen kwam. ´Mensen, als je niet onder 1000 volt wilt staan, vraag aan mij om weg te gaan, de hekken staan op stroom!´ zei ik door de luidsprekers.


    El Diablo.

    Danny Dial.

    "Gelukkig niet, maar eigenlijk durf ik het ook niet toe te geven, omdat ik bang ben dat het wederzijds niet zo is, Dan kan je me alsjeblieft helpen" Zegt ze en kijkt weer naar haar voeten. "Ik wil je altijd helpen hé" Zeg ik en geef haar een glimlach. "Hey boys en girl" Zegt Jason en neemt een sloke jägermeister. "Jason, geef mij ook eens wat" Zeg ik en haal de fles uit zijn handen, waarna ik een slok neem en hem weer terug geef.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Gelukkig niet, maar eigenlijk durf ik het ook niet toe te geven, omdat ik bang ben dat het wederzijds niet zo is, Dan kan je me alsjeblieft helpen" Zegt Valerie en kijkt weer naar haar schoenen. "Ik kan ook helpen en over wie gaat het?" Vraag ik nu. "Hey boys en girl" Zegt Jason. "Hee" Begroet ik hem terug.

    Noa Lise Wing.

    Hayley loopt de badkamer uit, terwijl ik mijn laatste plukje haar insmeer met verf. "En heb je wat kunnen vinden?" Vraag ik aan Hayley, wanneer ik klaar ben met mijn haar en mijn kamer in ben gelopen. "Ik denk dat ik deze bikini aantrek" Zeg ik en haal een bikini uit mijn kast.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason Ruben Holyfield.
    "Heey," Zegt Valerie terug. "Mensen, als je niet onder duizend volt wilt staan, vraag aan mij om weg te gaan, de hekken staan onder stroom." Hoor ik Alyson door de luidsprekers zeggen. Ik grinnik even. "Dan blijven die nerdjes tenminste buiten. "Iedereen zin in het feest?" Vraag ik. "Jason, geef mij ook eens wat." Zegt Danny en jat de fles uit mijn handen. Een paar tellen laat krijg ik hem weer terug, nadat hij een slok heeft genomen. "Te sterk voor je?" Grinnik ik. "Hee." Begroet Aaron me. "Over wat hebben jullie het?"

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 17:20 ]

    Valerie



    "Ik wil je altijd helpen hé" Zegt hij en geef mij een glimlach
    "Dankje je bent de beste" zei ik met een glimlach
    "Ik kan ook helpen en over wie gaat het?" vroeg Aaron toen
    Shit wat nu
    "Uh vraag maar aan Dan ik ga even snel wat te drinken halen" en liep snel weg
    "Ja heel erg loop je even mee" zei ik toen ik langs Jason liep en gaf Dan snel een knipoog volgens mij weet die wel wat hem nu te doen staat

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 17:21 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Dat word dus een vriendloos gesprek XDD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ForeverZaynx schreef:
    [Dat word dus een vriendloos gesprek XDD]


    ( yep ik wil er ook wel bij blijven staan xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tristan

    Na een kwartier ging ik weer opzoek naar Alyson
    "Alyson" riep ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer