• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:



    El Diablo.

    Blanda
    Ik loop achter Ivy aan naar beneden. Even schud ik met mijn haar zodat alles weer lekker slordig gaat zitten, precies zoals het hoort. Dan glimlach ik naar Ivy.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jason Ruben Holyfield.
    "Ik ga even kijken bij de rest," Zegt ze en loopt weg. Verveeld blijf ik achter op het randje van de bank.

    Dave Harvey Leathers.
    Stilletjes sta ik van de bank op loop naar de hal. Uit mijn portefeuille haal ik een van de xtc pilletjes en neem het in. Daarna loop ik terug naar de keuken en pak een paar sterke dranken en gooi ze door elkaar. Het glas drink ik in één keer leg. Alcoholist! Gaat er door mijn hoofd.

    [Ik ga eten. BOERENKOOL! :3
    Tot straks, het kan misschien langer duren, want mijn pa gaat een nieuwe router installeren.]

    Danny Dial.

    "Wat zeggen?" Vraagt Alex. "Danny waarom zat je vanmiddag eigenlijk met die Hayley te praten?" Zegt hij dan. 'Shit, waarom moet hij dáár nou over beginnen?' Denk ik en verzin even iets. "Het was niets," Zeg ik nonchalant en kijk naar Valerie die aan komt lopen. "Danny" roept ze. Ik schud even mijn hoofd en sein even naar Alex. Als gebaar dat Alex ertussen kwam.

    Noa Lise Wing.

    "Ik hoop het" Zegt Hayley, waarna ze even grinnikt. "Daar zullen er vast genoeg van zijn toch?" Zeg ik lachend en kijk nog eens in de spiegel.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Danny waarom zat je vanmiddag eigenlijk met die Hayley te praten?" Zegt Alex. "Het was niets," Antwoord Danny nonchalant. "Danny, dat had ik niet van jou verwacht. Een Gleek nogwel" Zeg ik en schud even afkeurend mijn hoofd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Valerie

    Ik zag Danny seinen en ik knikte
    Ik seinden dat ik het wel oplos
    "Heey" zei ik tegen het groepje


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    Ik drukte me wat dichter tegen Tristan aan, terwijl ik met een hand over zijn abs ging. Terwijl ik met mijn andere hand in zijn nek lag.


    El Diablo.

    Aaron Evan Ortiz.

    "Heey," Zegt Valerie, wanneer ze er weer is bij komen staan. Ik grinnik even om het gene wat Danny een paar minuten geleden zei. Ik en dom? Nee, natuurlijk heb ik het wel door, maar ik wil haar niet kwetsen. Ik vind haar heel aardig en ook best wel knap, maar gevoelens, nee die heb ik niet voor haar. Nouja, nog niet.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Valerie

    Ik stond tegenover Aaron en in zijn ogen te zien had hij het door
    Ook mijn vermoeden van eerder deze avond werd vastgesteld
    "Hebben jullie Alyson nog ergens gezien?" vroeg ik aan ze


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Samenvatting? Kan ik inspringen?]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tristan

    "Alyson klaar voor je derde verassing" vroeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gancanagh schreef:
    [Samenvatting? Kan ik inspringen?]


    [Valerie vind Aaron leuk en dat weten Jason, Danny en Aaron zelf. Hayley en Noa hebben hun haren geverfd en zijn van plan om naar het feest te gaan. Alyson en Tristan zijn met verassingen bezig ofzo. x'D. En Dave heeft drugs ingenomen en zuipt veel. Xd ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    'Tuurlijk' fluisterde ik.


    El Diablo.

    Tristan

    "Je weet dat je daar wel wat voor doen he??" fluisterde ik terug


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Eten :D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chrissie

    Ik doe nog snel mijn haren in een schuine staart zodat ze over één schouder vallen en steek er een klein wit bloemetje in. Dan ben ik klaar om te gaan en loop achter Ivy en Blanda aan.
    Ondertussen merk ik dat ik een sms heb van Aaron.
    "Wij gaan net vertrekken, is het leuk daar?" stuur ik terug.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:45 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.