• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Begin:


    Iedereen wordt wakker, en maken zich klaar voor de eerste schooldag. Sommigen doen audities voor Cheerleaden, football of Glee club. Maar sommigen komen deze dag niet door zonder gepest te worden.


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -
    -
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    - May Russo By Shortie
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    -

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    - Lova Aurora Reyes by [url=[=http://www.quizlet.nl/users/Flighted/]Flighted[/url]
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee:



    El Diablo.

    Chrissie

    "Ik krul je haar wel," zegt Blanda lachend.
    Ik haal mijn krultang uit mijn tas en stop die enthousiast in haar handen. Ik ga alvast voor de spiegel zitten en bekijk mijn gezicht. Gelukkig staat pap's hand er niet al te duidelijk op. In het donker merkt niemand het.
    "Grote krullen, alsjeblief," zeg ik met een glimlachje.
    Ondertussen dwalen mijn gedachten af naar Danny, wat had ik toch weer een heerlijke jongen uitgekozen. Alle meisjes vallen voor hem en hij valt voor alle meisjes, gedurende een paar uurtjes of dagen. Ik zucht. Way to go, Christina.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 21:21 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivy Florance Devlin
    'Een skelet? Dat duurt nog wel even,' zegt Blanda waarna ze een stukje vel rond haar middel pakt, 'zie je?' vraagt ze, 'ik krul je haar wel,' lacht ze daarna tegen Chrissie. Ik besluit niks meer te zeggen, maar misschien kan ik wel beter Jason waarschuwen.

    Hayley Celine Grey
    Ik zeg nog even snel doei tegen mijn ouders waarna ik mijn iPod op zet en naar Devon toe fiets. Ik zou ook met de auto kunnen gaan aangezien ik een rijbewijs heb maar het is lekker weer dus ik kan net zo goed met de fiets gaan. Als ik een stukje heb gefietst kom ik aan bij Devon's huis. Ik stap van mijn fiets af en zet die op de oprit neer. Daarna loop ik naar de deur toe en bel ik aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jennifer 'Jenny' Avery McCathy
    Ik gaf het op, ik ga weg. Alyson's raam zat bij de waterleiding waarlangs ik naar beneden kon klimmen, al die jaren oefenen met touwklimmen bij gym is toch ergens goed voor. Ik doe het raam open en begin naar beneden te klimmen vanaf de waterleiding. Soms bleven mijn voeten haken, maar ik stond nu weer op de grond. Ik begon te rennen naar mijn huis en belde toen gelijk Alyson. Ik wachtte maar, het boeide me niet wat ze deed, ze neemt maar gewoon op.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Alyson

    'Geef mij later maar de 4e' grijns ik. Ik geef hem kusjes in zijn nek, en maak een weg naar zijn oor. 'En met geluk krijg jij mijn verassing' fluister ik.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 21:25 ]


    El Diablo.

    Devon

    Ik ren door het huis om alles op het salontafel te krijgen.
    Cola, limonade, popcorn, chocolade en chips. Wat mis ik? De films!
    Ik trek snel het kastje met DVD's onder de televisie open en haal er een paar meidenfilms uit. Ik besluit er ook maar enkele horrorfilms uit te halen, gezien Noa en Hayley die wouden zien. Dan kruip ik maar onder mijn dekentje. Terwijl ik er aan denk leg ik het oude ding al klaar.
    Dan gaat de bel. Als een gek snel ik naar de deur.
    "Hey!" zeg vrolijk wanneer ik Hayley's gezicht zie. Ik doe een stapje opzij zodat ze binnen kan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda
    Rustig krul ik Chrissie's haar. Gelukkig is Ivy opgehouden met het zeuren over mijn gewicht. Wat kunnen mensen moeilijk doen! Ik laat een krul aan Chrissie zien.
    "Zo of anders?" vraag ik aan haar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tristan

    'Geef mij later maar de 4e' grijnsde ze
    "Dus dat betekent dat je de 2de nu wilt?"
    'En met geluk krijg jij mijn verassing' fluisterde ze
    "Geluk hebben we altijd maar welk geluk hebben we nu nodig" fluisterde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hayley Celine Grey
    'Hey!' zegt Devon vrolijk wanneer ze open doet. Ze doet een stapje opzij zodat ik naar binnen kan. 'Weet je,' begin ik voorzichtig, 'we zouden ook bij Alyson's feest kunnen binnenvallen...'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyson

    'Geef de tweede maar' grijns ik.


    El Diablo.

    Chrissie

    Ik schrik op uit gedachten wanneer ik iets hoor. Ik kijk in de spiegel en zie Blanda achter me een krul opsteken. Ik kom tot het besef dat ze waarschijnlijk vroeg of het goed was zo.
    "Ja, zo is perfect," zeg ik met een glimlachje. "Hoe zit het eigenlijk tussen jou en Jason?" vraag ik dan geïnteresseerd.
    Ik haal mijn mobiel boven en stuur een sms naar mijn broer.
    "Hé loser, je bent toch niet van plan naar Alyson's feest te gaan hé? ;p"
    Hij weet dat ik het niet meen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 21:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Tristan

    "Weet je het zeker" vroeg ik aan haar
    Ondertussen waren we aangekomen bij de jacuzzi


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alyson

    'Natuurlijk weet ik het zeker' lach ik.


    El Diablo.

    Devon

    "Weet je,... We zouden ook bij Alyson's feest kunnen binnenvallen..."
    Ik schud mijn hoofd en maak een 'nah-ah' geluid.
    "Daar begin ik niet aan, Hayley. Als ik niet welkom ben heb ik ook geen behoefte om er heen te gaan. Ik heb geen zin om doodgezwegen te worden en te zien hoe ze jou god weet wat aandoen terwijl hier een gezellige avond kunnen hebben."
    Ik schud nog een keer mijn hoofd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Blanda
    "Ja, zo is perfect," zegt Chrissie met een lachje. "Hoe zit het eigenlijk tussen jou en Jason?"
    Ik schenk haar een lachje en bloos een beetje. Jason.
    "Het gaat zijn gangetje," zeg ik een beetje emotieloos. "Hij en ik zijn een koppel en doen de dingen die daarbij horen. Ik houd van hem en hij, als het goed is, van mij," lach ik.
    Dat is inderdaad een hele goede vraag. Hoe gaat het met jou en Jason?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Tristan

    "Natuurlijk weet ik het zeker" lachte ze
    Uit de zak haalde ik een doos je en gaf het aan haar
    "Maak maar open " zei ik
    In het doosje zit een ring en aan de binnenkant van het doosje staat do you want to be my girlfriend?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer