• SSS

    Im a soldier of the Seven Sea's, I sail for freedom and everyone sees.


    Verhaal; Deze RPG speelt zich af in 1647 en gaat over het piratenschip SSS, een afkorting van Seven Sea's Soldiers. Captain Johnson heeft een nieuw schip bemachtigd om de majestueuze Zeven Zeeën te bevaren, waar volgens de laatste roddels mysterieuze eilanden zijn met geweldige schatten. Maar ook zijn er roddels over gevaarlijke zeemonsters, angstaanjagende spookschepen en valse zeemeerminnen. Dit schrikt Captain Johnson echter niet af en hij is vastbesloten de schatten te veroveren. In zijn reis neemt hij Roxi, zijn dappere dochter, James, zijn oudste zoon en een grote bemanning mee. Maar zal het schip concurrentie, ziektes, en zeemonsters overleven?

    Waar beginnen we?
    Alle hoofdpersonen en bemanning min het gestrande adelijke meisje zijn op het schip en zijn al 1 uur aan het varen.

    Personages:
    Roxanne 'Roxi' Johnson - Dochter van Captain
    James Johnson - Zoon van Captain
    Mayane Alicia Prey - Beste vriendin van dochter van Captain
    Amber Lynn Rodriguez - Vriendin van dochter van Captain, hulp van kok
    Adam Ace Smith - Beste vriend van zoon van Captain, altijd in kraaiennest
    Zendé Valerio Crystal - Vriend van zoon van Captain, maakt wapens
    Rain Carmentis Wright - Bootsvrouw
    Fay Selene Mirron - Scheepsmeisje
    Camilla Katerina Verélle - Adelijk, gestrand meisje
    Kathryn Melany Malone - Valse zeemeermin
    Madison May Prime - Valse zeemeermin
    Jade Sky Light - Vriendelijke zeemeermin
    Emanuela D'Mire - Geestmeisje
    Jason Quinten Happle - Bereider van zeemonster

    Regels;

    ~Geen geruzie zonder mijn toestemming
    ~Je mag maximaal 2 personen
    ~Seksuele teksten zijn niet toegestaan
    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik je haakjes
    ~Wanneer iemand weggaat, houd je het bij kleine ondernemingen
    ~Als je iets niet weet over piraterij, zoek het op

    [ bericht aangepast op 16 feb 2012 - 17:20 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Zendé

    Faye en Mia stellen zichzelf aan elkaar voor. 'Ik wilde gewoon over iets praten waar ik wèl verstand van heb, sorry,' zegt Mia verontschuldigend. Even kijkt ze me aan, maar dan wend ze zich weer tot het zwaard.
    Ik kijk Faye aan. 'Oh, over niets,' wuif ik het snel weg. 'Maar wat kom je doen?' Het komt er niet onvriendelijk of niet uitnodigend uit of zo - van mij mag ze erbij zitten -, maar ik wil het gewoon weten.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 17:09 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Faye
    'Oh over niets,' zegt Zendé snel, 'maar wat kom je doen?' Ik haal mijn schouders op, 'verveling, en het is altijd leuk om te zien hoe jij wapens maakt,' antwoord ik nonchalant.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia
    Ik strijk zwijgend met mijn vingertoppen over het lemmet. Op dit moment denk ik niet specifiek aan Zendé, Faye of ook maar enigszins aan iemand anders.
    Meer aan mijn thuis in Engeland. "Heb je misschien een doek?" Vraag ik zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Verveling, en het is altijd leuk om te zien hoe jij wapens maakt,' antwoord Faye schouderophalend.
    'Oké. Nou, van mij mag je erbij zitten.' Ik knik kort naar nog een krukje in de hoek en kijk dan Mia aan, die vraagt om een doek.
    'Nog een?' Aan mijn toon is te horen dat ik uitleg wil.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia
    "Ik ga wel schoonmaken, of iets dergelijks. Anders word het hier straks een bloedbad." Ik glimlach kort, maar mijn ogen werken nu niet bepaald mee.
    "En anders laat ik jullie alleen. Zij kan het vast beter dan ik." Het was niet dat ik jaloers was, maar meer dat ik er nooit van heb gehouden het 3e wiel te zijn. Het meisje leek me brutaal en aanwezig. Twee eigenschappen die ik niet bepaald kon appreciëren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Zendé

    'Ik ga wel schoonmaken, of iets dergelijks,' antwoord ze met een flauw glimlachje. 'Anders wordt het hier straks een bloedbad. En anders laat ik jullie alleen. Zij kan het vast beter dan ik.' Aha, ze stelt Fayes aanwezigheid niet op prijs. Nou ja, sommige mensen mag je gewoon niet.
    'Ik denk niet dat ik hier dweilen of doeken heb, daarvoor moet je buiten zijn bij de dekzwabbers,' antwoord ik.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 17:24 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Roxi

    Lachend liep ik weer terug en pakte mijn mes. Ik begon te rennen naar de palmbomen en klom er in 1, pakte een kokosnoot en landde weer op de grond. Nieuwsgierig sneed ik de kokosnoot open en kokosnootmelk vloeide over de vrucht. Ik zette mijn lippen aan de kokosnoot en dronk ervan. [Niet doordenken. XD] Het was best lekker.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 17:28 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Faye
    Ik merk aan het gesprek tussen Zendé en Mia dat ze niet erg blij is dat ik hier zit. Nouja pech voor haar. Ze mag blij zijn dat we haar op het schip hebben gelaten. Ik kijk even naar Zendé, 'heb je nog nieuwe zwaarden gemaakt?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia
    "Ik wil ook wel wapens poetsen of iets dergelijks? Of ik blijf gewoon naar jou kijken, in de wetenschap dat ik het nooit ga leren." Ik glimlach schaapachtig, lach kort, en haal vervolgens een hand door mijn donkerbruine lokken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [lol, Zendé smeedt niet echt zwaarden op het schip denk ik, veel te gevaarlijk. Dat heeft hij op het land gedaan, en daarna heeft hij alle zwaarden meegenomen om ze nu te verzorgen en slijpen en zo.]

    Zendé

    'Heb je nog nieuwe zwaarden gemaakt?' vraagt Faye.
    'Ja, en die moeten nu allemaal onderhoudt worden,' antwoord ik terwijl ik al weer bezig ga met het geweer.
    'Ik wil ook wel wapens poetsen, of iets dergelijks?' stelt Mia voor. 'Of ik blijf gewoon naar jou kijken, in de wetenschap dat ik het nooit ga leren.' Ze lacht kort.
    'Ik vind het goed, die mag je wel poetsen.' Ik kijk haar even aan en gebaar dan naar een paar zwaarden die er liggen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Roxi

    Nu weer in mijn jurkje gehuld klom ik weer aan boord, met vijf paar kokosnoten in mijn armen. Ik liep naar Zendes wapenhut toe. 'Faye, zou je deze straks aan de kok willen geven?' Ik wrong mijn natte blonde haar nog even uit.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 17:37 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    -

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 17:36 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Faye
    Ik kijk nog even toe hoe Zendé verder gaat met het geweer als Roxi binnenkomt met 5 kokosnoten. 'Faye, zou je deze straks aan de kok willen geven?' 'Tuurlijk geen probleem,' zeg ik tegen Roxi terwijl ik met gemak de kokosnoten van haar overneem. 'Ben zo weer terug,' zeg ik tegen Zendé waarna ik wegloop om de kokosnoten aan de kok te geven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia
    Ik glimlach, en pak een lap stof dat moet dienen om de zwaarden te kunnen poetsen. Voorzichtig leg ik het zwaard op mijn schoot, om vervolgens met het broze doekje het lemmet op te poetsen. "Kun je het zelf ook? Zwaarden hanteren?" Glimlachte ik geïnteresseerd, terwijl ik aan de andere kant begon.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Roxi

    Geïnteresseerd keek ik naar Mia. 'Hard aan het werk?' Vroeg ik bewonderend. 'Weet je zeker dat je niet even wilt gaan afkoelen aan land? We vertrekken morgen weer.' Merkte ik vriendelijk op.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'