• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams




    Cookies!

    Mason Jaden Martin
    Ik kwam overeind en hielp Serena.
    'Goed dan,' zei ik en ik ging op Serena's shirts liggen.

    Serena

    'Goed dan,' zei hij en hij ging op me shirts liggen. Ik glimlachte naar hem. Ik krabbelde naar hem toe en legde mijn natte shirt op zijn voorhoofd.
    'Heb je nog iets nodig?' vroeg ik zachtjes aan hem. Ik keek hem bezorgd aan. Ik wist niet of hij gewoon ziek was, of niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Behalve jou? Nee,' zei ik. 'Gewoon griep, denk ik.'

    [ bericht aangepast op 7 maart 2012 - 21:27 ]

    Serena

    'Behalve jou? Nee. Gewoon griep, denk ik,' zei hij. Ik wist het niet zo zeker, maar dat zei ik maar niet. Ik ging voorzichtigjes bij hem leggen en streek zachtjes over zijn armen. 'Nog even proberen te slapen?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik knikte. Ik viel nog geen twee minuten later in slaap.

    [Vandaag Hello Kitty op m'n nagels! <3 Left hand. Right hand.]

    Serena

    Hij knikte en niet veel later werd zijn ademhaling zwaarder. Ik glimlachte naar hem. Ik hoopte dat hij gauw beter werd. Zachtjes legde ik mijn hoofd op zijn borst. Even later was ik ook al weer vertrokken.

    [Haha cute ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    De volgende morgen was ik al niet meer misselijk. Logisch, alles lag in de bosjes.
    Serena lag nog te slapen.

    Serena

    Ik lag heerlijk. Ik voelde zijn hart kloppen. Ik glimlachte. Het maakte mij nog steeds rusten. Ik was al wakker, maar had mijn ogen dicht. Ik legde mijn hand op zijn buik, om zijn ademhaling te voelen. Ik voelde me hier fijn. Er ging een koud briesje over me heen dat me liet merken dat ik hier zonder shirt zat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Blijkbaar was ze toch wakker.
    Ik keek naar Serena. 'Wakker?'

    Serena

    'Wakker?' hoorde ik. Ik haalde mijn schouders op.
    'Misschien,' zei ik zachtjes. Ik kroop een beetje tegen hem aan. Ik begon het stiekem koud te krijgen, maar ik wou dat niet laten merken. Mason gaat nu voor.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Moet gaan D: Tot morgen]

    [tot morgen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik voelde dat Serena het koud had. Ik gaf haar een shirt wat in de hut lag.
    'Die op mijn hoofd is toch nat, dus daar zal je het niet veel warmer van krijgen,' zei ik.

    [Alle shirts zijn gebruikt voor et bedje ;d]

    Serena

    'Die op mijn hoofd is toch nat, dus daar zal je het niet veel warmer van krijgen,' zei hij. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en schoof de shirt weer terug. 'Jij gaat voor,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Oh, oeps :"D]

    Mason Jaden Martin
    'Jij bent ook helemaal niet eigenwijs hè?' vroeg ik.