• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams




    Cookies!

    Serena

    'Slaap maar weer door hoor,' hoorde ik Mason zeggen. Ik keek hem aan en glimlachte alleen maar een beetje. Ik ging weer tegen hem aanliggen. 'Kan niet. Ik moet voor jou zorgen,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Je bent moe,' zei ik. Volgens mij tenminste. 'Je kan toch best slapen.'

    Serena

    'Je bent moe. Je kan toch best slapen,' zei hij. Ik ging rechtop zitten en keek hem aan. Zachtjes schudde ik mijn hoofd en gaapte. 'Dat kan ik niet. Moet voor jou zorgen,' zei ik weer zachtjes tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Dan moet je het zelf weten,' zuchtte ik. Een verdwaalde pluk van Serena's haar deed ik achter haar oor.

    Serena

    'Dan moet je het zelf weten,' zuchtte hij. Ik lachte zachtjes toen hij een plukje haar achter mijn oor deed. Ik voelde eventjes aan zijn voorhoofd. Ik keek bezorgd naar Mason. 'Je bent nog steeds heet. Ik ga die shirt even halen,' zei ik. Nog voordat ik wat kon zeggen liep ik terug naar de hut om de shirt te halen. Toen ik terug kwam liep ik naar de zee. Ik dompelde hem eventjes in het water en vouwde hem daarna weer op. Ik kneep hem zachtjes uit en liep weer terug naar Mason. Ik ging voor hem zitten en hielde de shirt tegen zijn voorhoofd aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Valt mee,' zei ik toen Serena terug was. Ik deed het shirt weg. 'Ik voel me in ieder geval beter. Mijn buik voelt beter, maar dat kan ook niet anders aangezien alles inmiddels uit mijn maag is.' Ik legde een hand op mijn buik.

    Serena

    Ik keek hem nep boos aan en deed de shirt weer bij zijn voorhoofd. 'Laat hem nou zitten,' zei ik streng. Ik wreef ondertussen zachtjes over zijn buik. 'Het komt goed, maar dan moet je die shirt laten zitten. Anders duurt het alleen maar langer'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Weer deed ik het shirt weg maar bereidde me voor op een boze of eigenwijze Serena. Waarschijnlijk beide. 'Laat nou maar,' zei ik koppig.

    Serena

    'Laat nou maar,' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Laat hem nou zitten,' zei ik tegen hem en hielt weer die shirt tegen zijn hoofd. 'Waag het eens om hem weg te halen'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik vroeg me af wat ze ging doen en haalde het shirt weg. Ik deed mijn best een grijns te onderdrukken.

    Serena

    Weer deed hij het shirt weg. 'Bekijk het dan maar,' zei ik zachtjes op een strenge toon. Ik stond op en liep weg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik zuchtte. Dan niet. Ik bleef nog even zitten en besloot toen ook terug te gaan.

    Serena

    Ik ging zitten in de hut en pakte me beertje. Ik keek omlaag. Ik trok mijn knieën op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Serena zat in de hut. Ik ging naast haar zitten een keek even naar haar, waarna ik zweeg.

    Serena

    Ik hoorde voetstappen. Ik keek eventjes op en zag dat het Mason was. Ik zuchtte en stond op toen hij naast me was komen zitten. 'Ik ga me shirt ophalen,' zei ik alleen maar en liep weer weg. Het beertje had ik in de hut gelaten. Ik deed mijn armen om me heen en haalde me shirt op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you