• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams




    Cookies!

    Serena

    'Jij bent ook helemaal niet eigenwijs hè?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik wil je gewoon goed verzorgen,' antwoordde ik zachtjes. Ik sloot mijn ogen weer eventjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik zuchtte. 'Goed. Als jij het koud wilt hebben.'

    Serena

    'Goed. Als jij het koud wilt hebben,' zuchtte hij. Ik ging recht op zitten en keek hem aan. 'Voor jou heb ik het er wel voor over,' glimlachte ik. Ik stond op en rekte mij eigen uit. Ik liep wat wankelend naar de opening van het hut. Het was gelukkig droog. 'Ben zo terug,' zei ik tegen hem en liep naar buiten. Ik liep een beetje rond met mijn armen om me heen geslagen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    Ik ging tegen de muur zitten.
    Gaat ze een beetje in d'r beha buiten rondlopen.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 18:58 ]

    [Ghehe sorry voor late antwoord xd lamp was gesprongen en toen was het hier dus donker XD]

    Serena

    Ik wist niet echt waar ik naar op zoek was. Ik wist niet wat wel of niet eetbaar was. Ik liep tussen de bomen door. Ik zuchtte. Ik liep maar weer terug naar de hut. Uitgeput liet ik me in de hut zakken. Mason zat tegen de muur aan. Ik bekeek hem eventjes. 'Hoe voel jij je nu?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Np. Leuk, donker. >_>]

    Mason
    'Beter. Niet veel, maar iets beter.' Ik zag hoe uitgeput Serena blijkbaar was. 'Zo ver gelopen?'

    Serena

    'Beter. Niet veel, maar iets beter. Zo ver gelopen?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Valt mee, maar het is kost meer met die dikke enkel,' zei ik. Ik voelde even aan zijn voorhoofd. Ik pakte daarna me shirt weer. Hij voelde wat klammig aan. 'Zo terug,' zei ik weer en liep met de shirt weer weg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Moest douchen.]

    Mason
    Voordat ik nog wat kon zeggen was ze al weg.
    Ik haalde mijn schouders op en ging verder. Verder.. met niks doen, eigenlijk.

    Serena

    Een tijdje later kwam ik weer terug met een natte t-shirt. Ik had hem wel eerst wat uitgeknepen. In de hut liet ik me weer uitgeput zakken. Ik ging op me knieën zitten en ging voor Mason zitten. Voorzichtigjes hield ik de shirt tegen zijn voorhoofd aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason Jaden Martin
    'Hoeft niet.' Ik legde het shirt weg. Ik gaf haar een paars shirt aan. 'Moet je niet wat aan doen? Ik vind het helemaal niet erg maar je wordt anders zo nog blauw.'

    Serena

    'Hoeft niet,' zei hij en hij legde de shirt weg. Hij pakte een paarse shirt en gaf die aan mij. 'Moet je niet wat aan doen? Ik vind het helemaal niet erg maar je wordt anders zo nog blauw,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. Ik legde hem weer terug zodat zijn bedje weer compleet was. 'Jij moet lekker kunnen liggen,' zei ik vriendelijk tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Ik hoef niet te liggen,' zei ik koppig. 'Ik haat het als ik niks kan doen.'

    Serena

    'Ik hoef niet te liggen,' zei hij koppig. Ik lachte zachtjes.
    'Ik haat het als ik niks kan doen.' Ik knikte. Dat gevoel kende ik. 'Toch moet je nu uitrusten,' zei ik met een glimlachje. Ik pakte zijn hand en wreef met mijn duim er over.


    [ben douche]

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 21:23 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Weet ff niks :')]

    [haha owkeej xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you