• Inschrijven is altijd mogelijk ;D


    Na een crash op een onbewoond eiland zijn de passagiers van vlucht 066
    Ocean Airlines verspreid geraakt over het eiland.
    De mensen gaan elkaar zoeken en beginnen te groeperen.
    Al snel ontstaan er verschillende groepen die allemaal
    verschillende standpunten hebben of af zijn gesneden
    van de anderen.
    Ondertussen wordt het eiland steeds mysterieuzer
    en langzamerhand komen de geheimen van het eiland
    aan het licht..


    Wat het mysterie is?
    Dat gaan wij verzinnen ;D

    Regels:

    ~Niet schelden, geen geruzie, etc.
    ~Andermans personages mag je niet dood/van het eiland af schrijven
    ~Ze kunnen niet gered worden van het eiland, de personages kunnen
    wel een ontsnapping plannen die tot succes kan leiden
    ~Inschrijven kan altijd nog ;D
    ~Je mag max. vier personages hebben

    Mensen die al mee doen + personages
    thePineapple ~
    Ziggo Johnson
    thePineapple ~ Pandora (pan) Mitchell
    Peanutsrock ~ Laura
    Lola13 ~ Rachel Eiden
    Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    Randomness ~ Mason Jaden Martin
    XDesire ~ Dan Blake
    XDesire ~ Aria Blake
    Midna ~ Serena Scott
    SuperSav ~ Jim Adams




    Cookies!

    Mason
    'Goed, maar mag ik wel naar het strand?' vroeg ik.

    Serena

    'Goed, maar mag ik wel naar het strand?' vroeg hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik ga dan met je mee,' zei ik met een glimlachje. Ik ging staan en stak mijn hand naar hem uit.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Natuurlijk.' Ik pakte haar hand en stond op. We liepen naar het strand.

    Serena

    'Natuurlijk,' zei hij en hij pakte mijn hand vast. Hij stond op en samen liepen we naar het strand toe. Ik liet zijn hand los en sloeg zachtjes mijn arm om zijn middel. 'Wat wil je op het strand gaan doen?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik haalde mijn schouders op. 'Weet ik niet.'
    Ik ging tegen een palmboom zitten op het strand en keek naar de glinstering van de zee.

    Serena

    'Weet ik niet,' zei hij, nadat hij zijn schouders opgehaald. Hij ging tegen een palmboom aan zitten. Ik ging naast hem zitten en kroop tegen hem aan. Het was koud buiten. Ik gaapte een beetje. 'Word snel beter' fluisterde ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    'Doe ik,' fluisterde ik terug.

    [Tot moggel. :3]

    [Tot morgen]

    Serena

    'Doe ik,' fluisterde hij terug. Ik glimlachte naar hem. Ik kroop wat dichter tegen hem aan en sloot mijn armen om hem heen. Ik had een shirt aan moeten doen. Ik zuchtte en sloot mijn ogen. Ik was nog steeds moe. Zou Mason het erg vinden als ik nu eventjes ging slapen? Ik hoopte van niet. Ik ging tegen hem aanliggen en was al gauw vertrokken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Sorry, voelde me gister niet zo lekker.]

    Mason
    Ik merkte opeens dat Serena sliep. Ik vond het niet zo erg.

    [Geef niet. Alles goed nu ? ;d]

    Serena

    Ik woelde een beetje in me slaap. Ik lag heerlijk, maar het slapen ging niet helemaal lekker.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Juap. ^^]

    Mason
    Serena lag wel de hele tijd te woelen. Ik lachte even en liet haar maar doen.

    [Mooi zo ;d]

    Serena

    Eindelijk na een tijdje kreeg ik de slaap weer te pakken en kon ik rustig slapen. Dromen deed ik nu gelukkig niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mason
    Ik aaide Serena even oven haar hoofd toen ze eindelijk stil lag.

    Serena

    Ik deed mijn ogen een klein beetje open. Een koude rilling ging er gelijk over me heen. Ik trok mijn knieën op en keek een beetje om me heen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Was m'n haren wassen & douchen.]

    Mason
    'Slaap maar weer door hoor,' zei ik toen ik merkte dat Serena wakker werd.