• - T H E R E V E N G E G A M E S - •



    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    1 dag voor de spelen; in het Capitool's verblijf gebouw; iedereen is zich lichamelijk en geestelijk aan het prepareren. Iedereen mag vrij non-stop trainen in de trainingszalen van het Capitool's gebouw. Er worden geen cijfers gegeven, waardoor de strijd nóg onvoorspelbaarder wordt. Wanneer de tributen in de Arena moeten, zal er een melding worden gemaakt door de spelmaker/topicbeheerdster.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Als onze bestellingen zijn gebracht, begin ik zwijgend met eten. Normaal ben ik erg uitbundig, maar het meisje tegenover me doet iets raars met me, wat ik nog nooit heb gevoeld. Ik schud even kort met mijn hoofd om die gedachte weg te drijven, als ze een vraag stelt. Ik hoorde half en aan haar gebarende hand te zien heeft ze het over het schild en/of de lucht. Ik knik maar wat vaag, ze lijkt erzelf ook niet helemaal bij te zijn. Toch wil ik haar aandacht, aandacht die ze me op een of andere rare manier niet geeft. 'En onze tacktiek?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ik ga slapen, tot morgen!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [ik ga ook slapen, bye!]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Ik stopte met het vecht onderdeel, wat had ik eigenlijk niet geoefend? Alles behalve dat over het eten, iets wat ik niet erg nodig had ik overleefde praktisch al buiten dus dat zou me wel moeten lukken toch? Ik ging toch terug naar het zwaardvecht ondderdeel. Ik grijnsde toen ik de messen vast had en begon toen weer te oefenen. Ik kon altijd beter worden hoe goed ik ook was.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Doeii slaaplekker !]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Doylee 'Lynx' Benratt || District 4
    De vork bleef ergens halverwege mijn mond steken toen hij over een tactiek begon. Er verscheen een bezorgde frons boven mijn ogen, die ik ietwat verdoezelde door een blik op mijn bord te werpen. "Onze tactiek," herhaalde ik zachtjes, waarna ik hem kort aankeek, om vervolgens weer naar de tafel te staren. "De Beroepstroep zou erg veel kans maken dit jaar, als ik hun actie's in het trainingscentrum mag geloven." Mijn lippen krulden zich om in een waterig glimlachje, maar erg blij was ik niet. "Misschien moet jij bij de Beroepstroep. Ik wil vooral rennen en niet omkijken. Ik wil geen bloed aan mijn handen, niemand verdiend zo'n dood." Prevelde ik zachtjes, mijn ogen op mijn half lege bord gericht. Mijn vingers gleden kort naar de rozekleurige schelp om mijn nek. Hij rook vaag naar het kleine, zoute zee'tje waar ik vaak viste. Ik miste thuis, meer dan ik kon toegeven.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 8:02 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ik zag dat ze schrok. 'Onze tactiek,' herhaalde ze zachtjes, terwijl ze me even kort aankeek. 'De Beroepstroep zou erg veel kans maken dit jaar, als ik hun actie's in het trainingscentrum mag geloven.' Ik knikte wat ongeduldig, tuurlijk maakten de Beroepstroep veel kans, dat was altijd zo. 'Misschien moet jij bij de Beroepstroep. Ik wil vooral rennen en niet omkijken. Ik wil geen bloed aan mijn handen, niemand verdiend zo'n dood.' kwam er weer zachtjes uit de mond van Doylee. Ik snapte haar niet helemaal, maar zin om tegen te spreken had ik ook niet. Daarom knikte ik maar, misschien was het ook wel slim. Ik legde mijn ideetje fluisterend uit, zodat niemand anders het kon horen, niet dat er iemand was, maar je wist maar nooit.

    Hester June Adams || District 3
    Bij het eetbare plantenonderdeel had ik al genoeg gegeten, dus na de boodschap bleef ik rustig doortrainen terwijl de rest ging eten in de eetzaal. Ik probeerde een stormbaan, maar dat ging niet helemaal goed. Ik scheurde bijna één hele broekspijp van mijn been en ik liep een snee in mijn wang op. Zou mijn stylist leuk vinden. Maar ja dat boeide me vrij weinig. Ik liep naar de messenonderdeel en probeerde op de dummies te gooien op zo'n 4 meter afstand. De meeste belandde er achter, maar een stak in de enkel van de pop en een ander in de knie. Als ik iets harder en hoger gooide was het zo in zijn hart. Nou maar hopen dat ik in de Arena aan een paar messen kon komen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jonathan Walker || District 11
    Ik was klaar met trainen en besloot uit te rusten tot dat ik naar het verplichte evenement moest. In een slakkentempo liep ik naar mijn kamer. op mijn kamer hield ik het niet langer en begon te huilen, ik had heimwee, dat was een conclusie die ik nu wel kon trekken. na een glaasje water te hebben gedronken voel ik me beter. Ik besluit terug te gaan naar de trainings zaal, daar is teminste nog iets te doen. ik ga maar weer even klimmen want dat gaat nog niet zo goed en dat is toch wel een skill die handig kan zijn in de arena.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 15:39 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Doylee 'Lynx' Benratt || District 4
    Ik dwong mijn mondhoeken omhoog in een zwakke glimlach, en knikte langzaam.
    Zorgvuldig kauwde ik vervolgens op een stukje kip. Mijn glasgroene ogen twinkelden. Hoe raar het ook klonk, ergens voelde ik de teleurstelling om te winnen. Dat zou betekenen dat er bloed was vergoten, iets dat aan onze handen zou plakken. 22 Levens zouden verwoest zijn, en de nabestaanden zouden ons voor altijd haten. Er kwam een verdrietige trek rond mijn lippen, die ik wegwerkte en vervolgens mijn bord liet staan. Ik moest niet te veel eten, vooral lichte maaltijden en kleine hoeveelheden water. Als mijn lichaam nu gewend raakte aan lekker eten, in grote hoeveelheden, zou ik falen in de Arena. Nee, ik wilde een doel hebben in de Arena. Mijn ogen schoten kort naar die van Rowan. Het dunne lijntje contact was langer dan gewoonlijk, ik keek nooit zo lang naar mensen. Het moest genoeg zijn om hem te vertellen dat hij niet alleen zou zijn in de Arena.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1.
    Iedereen is inmiddels al weer verder gegaan met zijn of haar bezigheden. Ik zucht en twijfel of ik op iemand af zou kunnen stappen. Ik besloot nog even natedenken over wat te doen in de spelen. Ik nam plaats in de eetzaal en bestelde een kop Jus'de orange, iets wat echt typisch Copitools was. Het smaakte zuur en zoet tegelijk. Niet lekker. Ik zette het glas terug op de tafel en leunde achterover. De beroeps oogde sterk en goed getraind, net als ik. Maar als het er uiteindelijk op aan kwam, zouden ze ook geen moeite hebben je te vermoorden. De districten twaalf tot en met acht streepte ik sowieso al door. Ik moest niks van die miezerige armoeszaaiers hebben. Ik slikte. Dan maar de beroeps?

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 15:32 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    xDesire schreef:
    [Lisanneeeeh, pik, het is 1 dag voor de spelen D:]

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8

    Ik kijk bedenkelijk. Eigenlijk had ik geeneens tijd om daarover te denken. Ik wóu er niet eens aan denken.
    'Eerlijk gezegd, geen idee.' Zeg ik spijtig terwijl ik mijn beker melk naar mijn lippen breng.

    [Marina mag niet schelden(cat).]
    Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

    Een licht geërgerde zucht verlaat mijn lippen, en ik laat mijn kopje citroenthee ronddraaien in mijn hand.
    'Daar schieten we niets mee op. Vraag het anders maar aan je mentor,' zeg ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ik was er gisteren de hele dag niet, wat heb ik gemist?]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Niet veel, iedereen is in de kantine/traingszaal. Alleen het laatste bericht van pagina zes is belangrijk. Als je je verveelt is er nog een bluehead in de aanbieding :Y)]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [oke, bedankt wordt er nog verteld wanneer het tijd is]
    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    ik weet niet wat ik moet doen, aan de ene kant wil ik oefenen in de trainingszaal, maar eigenlijk wil ik me ook weer volstoppen met het heerlijke Capitool eten. ik besluit om eerst te gaan trainen. als ik aankom, zie ik meteen een pijl en boog. daar heb ik altijd al eens mee willen oefenen. ik pak hem op en richt de pijl op de dummy die ongeveer 20 meter verderop staat. ik wil net schieten als iets anders mijn aandacht trekt.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:26 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Ik zou het niet weten :] Ik neem aan dat we sowieso pas beginnen met de film als x Desire online is... Gezien de regels]

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 15:58 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."