• - T H E R E V E N G E G A M E S - •



    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    1 dag voor de spelen; in het Capitool's verblijf gebouw; iedereen is zich lichamelijk en geestelijk aan het prepareren. Iedereen mag vrij non-stop trainen in de trainingszalen van het Capitool's gebouw. Er worden geen cijfers gegeven, waardoor de strijd nóg onvoorspelbaarder wordt. Wanneer de tributen in de Arena moeten, zal er een melding worden gemaakt door de spelmaker/topicbeheerdster.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jonathan Walker || District 11
    'Zie ik eruit alsof ik het boeiend vind om te kijken naar wat ons misschien te wachten staat' zeg ik sirieus. 'maar ik wil niet dood en het kan misschien handig zijn om te kijken'.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:25 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8

    Als ik net mijn bord heb leeggeschraapt en ik dubbio zit om nog wat te pakken, komt er een vrouw binnenlopen. In eerste instantie dacht ik dat ze een Capitoolsbewoner was, maar toen ik die gedachte uit mijn hoofd zette kwam ze naar me toelopen en stelde ze zichzelf voor als mijn stylist. Geweldig.
    'Ik ben Yoëlla ja,' zeg ik neutraal. Maar als ik besef dat zéi er niks aan kan doen dat ik hier zit, voeg ik er een kleine glimlach aan toe.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Freya Aprilynne, district 11:

    Nog een note to myself: Jonah is een aardige gast, maar hij heeft zelfs geen cynische humor meer over... Dit werden saaie spelen.
    'Dat was een grap,' mopperde ik.
    Ik glimlachte een beetje treurig naar Nolan: 'Het spijt me, als ik dit haal, wil ik die van mij ook nooit meer terugzien.' Troostend leg ik een hand opz ijn schouder, hij was echt nog heel jong en hot. Freya, shut up, hij is je mentor!

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:31 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

    'Dat dacht ik al, ja,' glimlach ik.
    Ik pak ook een bord, en pak een gerecht dat ik thuis ook altijd eet.
    'En, heb jij al idëeen hoe je een beetje op het publiek wil overkomen? Tenslotte ben jij degene die mijn kleding moet dragen,' zeg ik, denkend aan mijn ontwerpenboek dat nu nog ergens thuis ligt. Handig om het te vergeten.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Ze keurde mijn plan om te eten glimlachend goed. "Eten kan geen kwaad. Ik heb elderwijs toch geen zin meer om hier nog langer tijd in door te brengen." Ze liep voor me uit naar de deuren naar de eetzaal.
    "Wat dacht je er van om op een balkon te ontbijten? Nog even en ik stik."
    "Waarom ook niet? Ik ben het zat om de hele tijd omringd te worden door muren." Samen liepen we verder naar nog een paar deuren die naar de balkonnetjes leidde van het gebouw. Er stonden een aantal tafeltjes met verschillende stoelen er om heen. Er scheen een mooi zonnetje en er was bijna geen enkele wolk te zien. Ik zette mezelf neer op een van de comfortabele stoelen en genoot van de frisse lucht.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Nadat ik iets heb gegeten loop ik even terug naar de zaal. Ik loop meteen naar het vecht onderdeel. Ik keek om me heen als ik nog een paar mensen zag maar ik focuste me weer op de dummie. Ik begon een paar rake klappen uit te delen en ook een paar trappen. Als laatste trapte ik het hoofd van de dummie eraf, ik grinnikte. Als hij leefde was hij nu echt mors dood.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis Jeanne Wise, district 2

    Uiteindelijk is dan de lunch afgelopen, voor mij in stilte, aangezien mijn 'partner' nergens te vinden is en ik geen zin had om met al die anderen te praten.


    The whole world is changing, but I stay myself!!

    Jonathan Walker || District 11
    'sorry Freya, Nolan, ik zou mijn hongerspelen ook nooit meer terug willen zien, maar ik vind niet dat dit het moment is om cynisch te zijn, op dit soort momenten kun je denk ik beter realistisch zijn'.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11

    'Dank je, Freya, maar jullie kunnen er alleen maar van leren,' zeg ik mistroostig.
    Ik zucht, en bedenk dat het toch maar handig is om naar de bioscoopzaal te gaan, dan kan ik nog even bekijken hoe de tributen van de andere Hunger Games zich wisten te redden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Doylee 'Lynx' Benratt || District 4
    Ik glimlach even naar de zon, maar daarmee verdwijnt het verlangen naar thuis niet. Ik glimlach een moment geforceerd naar een mannelijke avox die ons komt bedienen. "Ik wil graag de kip met broodpudding proberen." De vis zou me hoogstwaarschijnlijk heimwee geven naar thuis. De avox neemt ook Rowan's bestelling op, en laat ons vervolgens alleen. "Denk jij dat de lucht hier echt is?" Prevelt mijn glazige, hoge stem bijna teleurgsteld. Ik gebaar kort naar het schild dat waarschijnlijk ons uitzicht verzorgd. Er zitten barstjes in, die zo nu en dan flikkeren.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Frederick Smith, district 5:

    Violet ging echt pas komen na de groepsmeeting, misschien moest ik maar een ander verbond sluiten.
    Nadat ik nog wat geprutst heb met pijl en boog, met werpmessen en nog een gênante poging om in een touw te klimmen, besluit ik dat ik meer weer genoeg voor schut gezet heb voor één voormiddag. Ik liep naar de kantine, daar kon ik niets beschamends doen, ik nam een kop koffie en een cakeje, het was vats de laatste keer dat ik zoiets zou eten, in de arena zou ik planten eten, dan wist ik tenmiste wat het was...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Alexis Jeanne Wise, district 2

    Weer ben ik op mezelf aangewezen, wanneer ik naar de oefenruimte schiet. De ogen die me weg zagen gaan, branden in mijn rug, maar ik negeer het. Alleen ben ik altijd al, zelfs met mijn vrienden thuis.


    The whole world is changing, but I stay myself!!

    Jonathan Walker || District 11
    Ik ging toch nog maar even proberen om te klimmen, het is altijd handig om te kunnen klimmen toch?? niet helemaal overtuigd begon ik met een makkelijke klim route en merkte dat dit iets was waar ik echt heel slecht in was en waar ik toch nog maar wat meer mee zou moeten oefenen. ik besluit dat het op dit moment slimmer is om de verplichte film over te slaan. Ik roep 'Freya zou jij het voor me willen opschrijven en onthouden, wat daar allemaal bij die film gebeurt'.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:40 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Lisanneeeeh, pik, het is 1 dag voor de spelen D:]

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8

    Ik kijk bedenkelijk. Eigenlijk had ik geeneens tijd om daarover te denken. Ik wóu er niet eens aan denken.
    'Eerlijk gezegd, geen idee.' Zeg ik spijtig terwijl ik mijn beker melk naar mijn lippen breng.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:40 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Freya Aprilynne, district 11:

    'Laaten me alsjeblieft niet alleen, sorry trouwens Jonah, ik ben best realistisch hoor, maar het is niet erg positief hé?' Ik zei het zoet, hopend dat hij meeging.
    We moesten echt minder op elkaars lip leren zitten.
    Ik liep weg, maar merkte toen dat niemand me volgde draaide ik me weer om: 'We kunnen nog even trainen!' zei ik met een flauwe glimlach.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2012 - 21:42 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...