• - T H E R E V E N G E G A M E S - •

Can you survive 'till the end?

- U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..

Inschrijvingen

WAAR BEGINNEN WE?
    1 dag voor de spelen; in het Capitool's verblijf gebouw; iedereen is zich lichamelijk en geestelijk aan het prepareren. Iedereen mag vrij non-stop trainen in de trainingszalen van het Capitool's gebouw. Er worden geen cijfers gegeven, waardoor de strijd nóg onvoorspelbaarder wordt. Wanneer de tributen in de Arena moeten, zal er een melding worden gemaakt door de spelmaker/topicbeheerdster.

- R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.

[ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:15 ]

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

xDesire schreef:
    (...)

[maakt niet uit, komt later nog wel, je bent namelijk niet de enige zonder mentor]

Klopt ik heb ook nog geen mentor.

Jessiiicaa schreef:
    (...)

Klopt ik heb ook nog geen mentor.

[Me neither, maar je hóeft niet persee mentor te zijn hoor, als er niemand bijkomt stuur ik wel gewoon de parachutes etc. en ik hou sowieso sponsorpunten bij :3]

[ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:02 ]

xDesire schreef:
    (...)

Me neither, maar je hóeft niet persee mentor te zijn hoor, als er niemand bijkomt stuur ik wel gewoon de parachutes etc. en ik hou sowieso sponsorpunten bij :3

[oke is goed. Hoe hou je sponsor punten bij dan? Hoe werkt dat?]

Jessiiicaa schreef:
    (...)

[oke is goed. Hoe hou je sponsor punten bij dan? Hoe werkt dat?]

[Aan de hand van activiteit in het topic en samenspel met medetribuut. Aangezien de strategieën geheim moeten blijven :P per 5 sponsors mag de mentor er voor kiezen een gift te sturen.]

Noëmi Crowe district 12

Ik kwam langzaam overeind en ruimde mijn spullen op. Ik had nog een uurtje voor de bijeenkomst: ik kon gemakkelijk nog even trainen. Ik begaf me naar de trainingszaal, waar meerdere tributen aan het trainen waren. Ik ging alles af, elk onderdeel, zelfs de dingen die ik moeilijk vond. Ik liet me nergens door afleiden en bleef geconcentreerd.
    Ik wierp een mes in één van de poppen.

Jonathan Walker || District 11
    een pijnlijke steek gaat door mijn borst, de vraag over mijn familie... ik zag hem aankomen. dat ik hem zag aankomen verzachtte de pijn niet.
    Nouja, waarom zou ik het toch niet vertellen. 'Ik ben enigst kind en mijn ouders gaven me niet zoveel aandacht, persoonlijk denk ik dat ze blij zijn dat ze van me af zijn'. Dat had ik niet moeten zeggen, natuurlijk houden mijn ouders wel van me ze laten het alleen nooit merken. en mijn huis... het was natuurlijk wel groot, maar als je er al je tijd alleen in moest doorbrengen was het minder. ik besluit de vraag over mijn huis maar niet te beantwoorden. en stel meteen een vraag zodat ze niet door kan vragen. 'en jou huis en familie?'

Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

xDesire schreef:
    (...)

[Aan de hand van activiteit in het topic en samenspel met medetribuut. Aangezien de strategieën geheim moeten blijven :P per 5 sponsors mag de mentor er voor kiezen een gift te sturen.]

[haha okee!]

Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1.
    Ik leg mijn handen op de koude arm leuningen en herhaal mijn tactiek nog eens in mijn hoofd. Wat als het mis ging? Voor het zelfde geld was het niet eens mogelijk. Wat voor mij vast stond was dat ik naar water moest. Alleen het zou me niks verbazen als ook het 'drietand meisje' daar heen zou gaan, zij kwam immers uit district vier. Haar kwam ik liever niet tegen. Ik slaakte een diepe zucht en liet mijn hoofd achterover hangen. Op zijn kop probeerde ik erachter te komen hoe laat het was. Negen over drie, nee twee. Ik ging weer recht opzitten en masseerde mijn slapen.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

'Handig,' zucht ik.
    Ik probeer me te bedenken waar district 8 ook al weer voor zorgde.
    'District 8,' mompel ik. 'Was dat niet het textieldistrict? Dan weet je zeker al wel wat van kleding af, toch?'

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Yoëlla Ann Miya Blake || District 8
    Ik denk na. 'Mijn moeder maakt bruidjurken, mijn vader werkt in de fabriek. Maar om nou in een bruidsjurk de Arena in te moeten is nou ook niet bepaald handig,' giechel ik even. Ik sta even op, loop naar de tafel en pak een italiaans gerecht. Een stoofpot, lijkt het. Vlug loop ik weer terug naar de tafel en begin te eten.

Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    ik zag een flits van pijn in zijn ogen toen hij het zei. "ik weet zeker dat je ouders kapot van verdriet zijn om jou kwijt te raken." zeg ik. nu mag ik over mijn familie vertellen. ik adem diep in en gooi alles in één adem naar buiten "mijn ouders zijn bang, al sinds mijn broer de arena in is gewwest en nooit meer terugkwam. ik deed er alles aan om ze weer gelukkig te maken, maar niks werkte. mijn moeder is een soort zombie geworden, dus ik ben nu de moeder geworden. ik heb nog 3 jongere zusjes, één van 8 en twee van 4. ik mis ze en ik doe er alles aan om ze veilig te kunnen houden. daarom zat mijn naam al te vaak in de pot.' ik veeg de opwellende tranen snel weg en kijk Jonah aan.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Jonathan Walker || District 11
    Ik zie dat ze alweer bijna moet huilen en sla mijn arm beschermend om haar heen en probeer haar op te troosten.'het komt allemaal goed... rustig maar'
    Terwijl ik Lisa troost voel ik mijn tranen ook weer opkomen. maar ik verman me en hou mijn tranen tegen.

Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

Noëmi Crowe district 12

Terwijl ik bezig was, vroeg ik af waar mijn medetribuut was. Ik had hem nog nooit gezien. Nou ja, nooit... ik wist hoe hij eruit zag. Ik had hem vaak genoeg rond zien lopen in ons District.
    Hij, Castor heette hij, was vrij knap met zijn donkere haar. Ik kende hem niet echt, maar ik wist dat hij best vriendelijk was. Hij had in ieder geval vriendelijke trekken in zijn gezicht.
    Het idee om hem te vermoorden... het idee om ook maar íémand van al die Tributen te vermoorden deed me sidderen. Van afgunst. Na de Revenge Games, als het zou overleven, zou er voor altijd bloed aan mijn handen kleven. Maar zelfs als ik gedood zou worden, zou het bloed aan mijn handen blijven kleven. Ik zou doodgaan, ja, maar ik had mijn ziel bezoedeld met het allerergste: een moord.
    Ik slikte verwoed toen ik de brok in mijn keel opnieuw voelde opkomen. Tranen zou ik niet laten zien. Nooit.
    Witheet van woede gooide ik nog een paar messen.

[ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 17:18 ]

[Ik ga ietsje langzamer reageren, aangezien ik ondertussen Frans moet doen :3]
    Ivineria "Ivy" Tanaquil Winters ~ Stylist district 8

'Nee, mij ook niet echt,' grinnik ik.
    Ik denk aan de kleding die ik heb gemaakt, waarvan mij een jumpsuit met allemaal handige dingen erbij het beste leek. Van hittebestendige stof gemaakt, met onuitputbare lampjes voor in het donker, die aan of uitgezet kunnen worden. Eén van mijn betere creaties, al zeg ik het zelf.
    Ik wijs naar het gerecht dat ze op haar bord heeft.
    'Malisetti. Echt hemels.'

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    'sorry, soms ben ik echt net een baby' zeg ik. de arm die Jonah om mij heen heeft geslagen voelt, op een rare manier, vertrouwd. alsof het inderdaad allemaal weer goed komt.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see