• - T H E R E V E N G E G A M E S - •



    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    1 dag voor de spelen; in het Capitool's verblijf gebouw; iedereen is zich lichamelijk en geestelijk aan het prepareren. Iedereen mag vrij non-stop trainen in de trainingszalen van het Capitool's gebouw. Er worden geen cijfers gegeven, waardoor de strijd nóg onvoorspelbaarder wordt. Wanneer de tributen in de Arena moeten, zal er een melding worden gemaakt door de spelmaker/topicbeheerdster.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Van wie ben je de stylist? :3]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Doylee Benratt
    Ik slaakte een zucht, en legde de drietand weg. Ik hield niet van doden, en het zelfgenoegzame gevoel van kracht kwam alleen bij het vissen. Met een waterige glimlach probeerde ik de dummie te slaan. Zoals een meisje dat doet bij een jongen wanneer hij haar heeft bedrogen. Hoewel dit geen spel was voor de meesten, vond ik dit behoorlijk lachwekkend. Het hielp me de Spelen vergeten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Frederick Smith, district 11:

    Iedereen deed iets, Destiny en Noëmi waren aan het boogschieten van op touwen, ik was dood als die een boog te pakken kregen... Freya en Jonathan van Destrict 11 waren aan het praten, sommigen waren aan het eten en volgens mij sliep Violet gewoon nog...
    Ik raapte mezelf bij elkaar en ging verder, knopen dan maar. Vreemd genoeg knoopte ik alleen maar touwen aan elkaar, en geen lichaamsdelen. ten minste iets waar ik goed in was, maar hoe zou ik dit gebruiken?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Equestria schreef:
    [Waar kan ik inspringen met mijn mentor of stylist? :3]

    wat mij betreft nu wel ik bedoel wij (de tributen uit 11 ) zijn aan het trainen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Darius schreef:
    [Van wie ben je de stylist? :3]

    [8:Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Dat wordt niks dan :'D Uhm... Tja, dan kan ik je niet helpen.]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Noëmi Crowe district 12

    Met een zijdelingse blik staarde ik naar het meisje, Destiny uit 1, naast me. Shit. Ze was even goed als ik. Ik schiet nog een paar pijlen af en begeef me dan naar het onderdeel met dolken, messen en zwaarden.

    CrumbCake schreef:
    Frederick Smith, district 11:

    Iedereen deed iets, Destiny en Noëmi waren aan het boogschieten van op touwen, ik was dood als die een boog te pakken kregen... Freya en Jonathan van Destrict 11 waren aan het praten, sommigen waren aan het eten en volgens mij sliep Violet gewoon nog...
    Ik raapte mezelf bij elkaar en ging verder, knopen dan maar. Vreemd genoeg knoopte ik alleen maar touwen aan elkaar, en geen lichaamsdelen. ten minste iets waar ik goed in was, maar hoe zou ik dit gebruiken?

    frederick zit niet in district 11 XD


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11:

    'Echt? Dat is geweldig!' riep ik, 'dan weet ik ook wat ik ermee moet doen als ik een boog vind, nu raak ik alleen de pop ernaast...' mompelde ik.
    'Maar is alles nu oké?'
    Hij knikte, ik glimlachte tevreden, het was het meest oprechte dat ik gedaan had sinds ik hier gekomen was...
    'Wat is de truck van boogschieten? Laat eens zien?' vroeg ik, het was een sprankje hoop, het deed goed na dagen duisternis...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Nou ja, ik spring wel in, ik zie wel of het klopt :3]
    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 11.
    Ik loop kalm naar de lift, die met een schok tot stilstand komt als ik ben aangekomen bij de trainingszaal. De vierde keer dat ik hier ben in dit complexe gebouw, en toch kan ik me die eerste keer nog als de dag van gisteren herinneren. Ook de route staat in mijn geheugen geprent. Wéér een jaar om kinderen naar de dood te begeleiden. Ik schud mijn hoofd. Leuk, maar niet heus.
    Ik doe de deur open, en zie dat alle vierentwintig al aan het trainen zijn. Ik loop naar de mij toegewezen tributen, die met elkaar staan te praten.
    'Hallo, Freya en Jonathan, toch?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Valor Milan Vigorously-Véternea • District 1.
    Het 'drietand' meisje liep door naar een ander onderdeel en begon een oefenpop te slaan. Het maakte me aan het grinniken. Ik liep nog een stukje door en keek naar een meisje dat aan het boogschieten was. Ze kon het wel aardig, maar het meisje naast haar deed het beter. Pijl na pijl schoot ze weg. Tot ze op waren.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    lida454 schreef:
    (...)
    frederick zit niet in district 11 XD



    Oh, ik praat zo veel met Freya dat Fredje half vergeten wordt...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || District 11
    'ik weet niet precies wat de truc is, ik kan het gewoon. en weet je, je mag me ook gewoon Jonah noemen, dat doet iedereen'.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Doylee Benratt
    Ik lachte zachtjes. 'Die moet ik onthouden als ik ooit iemand moet slaan.' Prevelde mijn hoge stem glashelder. Zonder haast liep ik een beetje rond.
    Messen werpen leek me makkelijk. Met een geoefende hand, wierp ik drie fragiele messen tegelijk op dezelfde plek door de romp van een dummie.
    Verbaasd glimlachte ik even, om vervolgens naar het volgende te huppelen. Ik wilde gewoon een beetje rondkijken.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8

    Ik stond op en liep naar de lift, waar ik mee naar de lunchzaal ging. Ik vroeg me af waar mijn medetribuut was, aangezien ik me nu wel een beetje eenzaam begon te voelen. Zuchtend stapte ik uit de lift en liep de zaal in. Ik pakte van alles en nog wat aangezien ik honger had en mijn maag gevuld wou houden.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."