• ja, mijn gymleraar die zogenaamd zo leuk is.
    We doen nu handstand en radslag en salto's.
    Nou dat vind ik vreselijk, doodeng, pijnlijk.
    Na de eerste les heb ik nu nog steeds spierpijn.
    En nu had ik het vanmorgen weer.
    Gelukkig had ik een briefje mee dat ik niet mee hoefde te gymmen. Ging die man helemaal preken van ja, je moet het wel proberen en niet zo snel afhaken en anderen helpen je wel.
    Nou dat is bulshit.
    Vorige les heb ik zo ongeveer de hele les in mijn eentje gestaan niks doen. Ik heb wat in de ringen gehangen, maar het lukte niet en niemand kwam me helpen en ik weet zelf wat ik echt niet durf
    Denk nu niet dat ik het gewoon niet wil. Ik zie slecht, en daardoor zijn zulke dingen al enger en ik heb niet zo een goede motoriek en dat helpt dus ook niet.
    Ik kon mijn docent wel killen, waar bemoeit hij zich mee
    Een vriendin van mij deed ook niet mee en daar begon hij ook tegen te preken, echt onzin

    Sorry, maar dat moet ik even kwijt omdat ik anders iemand ga slaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh zoiets had ik ook! Wat een vreselijke gymleraar had ik vorig jaar, wij moesten ook van die salto's over een kast doen. En ik durf best salto's op een trampoline oid, maar over een fucking kast niet. En dat weigerde ik dus en toen werd hij helemaal boos. Oké.
    En ook die les ging mijn vriendin die salto doen, en zij is buitenlands maar zij praat prima Nederlands en woont al vanaf der geboorte hier. Hij telde zo af maar zij ging te laat of te vroeg weet ik niet meer, zegt hij 'moet ik in het Turks tellen ofzo?" beetje respectloos..


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Sla mij maar, ik kan daar tegen.
    Nou, ik wil juist een ietswat meer actieve gymleraar. Die van mij is lui.. Wisselen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn gymleraar is echt geweldig. Echt, die man is echt een goede leraar en de enigste die onze klas onder controle kan houden zonder streng te zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GoedeleLover schreef:
    Mijn gymleraar is echt geweldig. Echt, die man is echt een goede leraar en de enigste die onze klas onder controle kan houden zonder streng te zijn.


    Dit. En hij lijkt op Ken van Barbie.
    Hé, heb jij die kerel van LO gezien?
    Nee? Wacht? Hoe heet hij?
    Uhm... Da's Ken...
    Oh ja! Dhr. Cloet.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wij hebben wel zo'n doorzet leraar. Ik heb ook heel vaak dat ik het niet durf, maar dat ik het (meestal) wel wil proberen. Dit jaar was het me gelukt om een koprol via een trampoline op een mat die weer op een kast lag (Sorry voor de wazigheid). Zonder hulp! :]
    Daar was ik toen best trots op.

    Maar ik ken het gevoel wel. Als ik bijvoorbeeld moet koppeltje duikelen en ik hang dus op z'n kop, en dan moet ik dus doordraaien, gaat er iets bij mij tegenwerken en dan wil ik het gewoon echt niet.

    Een vriendin van mij die heeft een slecht evenwichtsorgaan, en die is ooit zo geforceerd door een gymleraar dat ze nu nóóit meer iets wil doen wat met turnen te maken heeft.


    Deep inside, I've never felt alive

    Volgens mij had de gymleraar die ik in de derde en vierde had een oogje op me want ik deed altijd alles goed en was altijd heel grappig. Gelukkig was hij nog jong en knap, maar dat is nogal off-topic.

    Anyways:

    Biologist schreef:
    Sla mij maar, ik kan daar tegen...


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Zo'n leraar heb ik ook, alleen is er ergens toch wel een verschil. Hij pusht ons niet en laat ook zien dat hij wilt dat we het proberen maar als we het echt echt niet willen dat hij wel denkt zo van oke fijn dan niet!
    Maar zulke leraren als de jouwe zijn inderdaaad echt heel erg kut!

    Ik kan die ''niet zo aanstellen, maar gewoon doen'' mentaliteit wel waarderen, eigenlijk :') En dan moet je gewoon om hulp vragen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fluorescent schreef:
    Ik kan die ''niet zo aanstellen, maar gewoon doen'' mentaliteit wel waarderen, eigenlijk :') En dan moet je gewoon om hulp vragen.


    comfort in c h a o s

    Fluorescent schreef:
    Ik kan die ''niet zo aanstellen, maar gewoon doen'' mentaliteit wel waarderen, eigenlijk :') En dan moet je gewoon om hulp vragen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Fluorescent schreef:
    Ik kan die ''niet zo aanstellen, maar gewoon doen'' mentaliteit wel waarderen, eigenlijk :') En dan moet je gewoon om hulp vragen.


    i put the fun in funeral

    Fluorescent schreef:
    Ik kan die ''niet zo aanstellen, maar gewoon doen'' mentaliteit wel waarderen, eigenlijk :') En dan moet je gewoon om hulp vragen.

    + misschien een bril overwegen, mocht dat helpen :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Fluorescent schreef:
    Ik kan die ''niet zo aanstellen, maar gewoon doen'' mentaliteit wel waarderen, eigenlijk :') En dan moet je gewoon om hulp vragen.


    Ex astris, sciencia

    Die van mij is verschrikkelijk. Ik durf al die dingen echt niet en vind het eng, plus dat ik meestal verkeerd neerkom. En wat het leukste is, is dat de hele klas staat te kijken... Pffff.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik heb een gym juf nou die wijst je echt op al je fouten een jongen zij een keer ik heb ook dat horloge. ze zecht meteen je hebt niet mijn horloge je hebt dezlfde soort (ik weet ik kan er gewoon niet tegen als iemand mij op mijn foute wijst)