• - T H E R E V E N G E G A M E S - •



    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    1 dag voor de spelen; in het Capitool's verblijf gebouw; iedereen is zich lichamelijk en geestelijk aan het prepareren. Iedereen mag vrij non-stop trainen in de trainingszalen van het Capitool's gebouw. Er worden geen cijfers gegeven, waardoor de strijd nóg onvoorspelbaarder wordt. Wanneer de tributen in de Arena moeten, zal er een melding worden gemaakt door de spelmaker/topicbeheerdster.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 16:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Yoëlla Ann Miya Blake || District 8

    Ik probeer me te verharden terwijl ik in de rode stoel naar het tafereel moet kijken dat zich voor me op het beeldscherm zich afspeelt. Het idee dat het dit jaar ook zo zou worden, deed me huiveren. Een misselijkmakend gevoel kwam boven dat ik probeerde te onderdrukken.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Doylee 'Lynx' Benratt || District 4
    Ik slaak een zucht, masseer mijn slapen in de hoop de vermoeidheid eruit te werken. Ongeduldig tik ik het knopje van het dak in. De deuren sluiten, en zo word ik naar boven gezogen. Als de deuren opengaan voel ik de koele lucht die voor kippenvel op mijn armen zorgt. Een mistroostige glimlach verschijnt rond mijn lippen, waarna ik richting de balkonrand schuifel. De zon op mijn gezicht doet me goed. De wind speelt met mijn lokken, terwijl ik me in het gras laat vallen. De plek waar ik me opkrul om vervolgens in een dromeloze slaap terecht te komen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 19:03 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Jonathan Walker || District 11
    Ik trek me niets aan van mijn voorbestemde plaats ergens achteraan, en ga naast de meisjes tribuut uit 8 zitten. en zeg'hoi'

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 19:05 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    aphrodite elizabeth haliburton-district 6
    ik ga zo ver mogelijk van de rest vandaan zitten, gewoon omdat ik niet goed ben in dat hele sociale gedoe. ik kijk om zoekend om me heen. ik weet dat het fout is, maar ik zoek Jonah. Nee,lisa, zeg ik streng tegen mezelf. je kunt hier geen vrienden maken, want voor hetzelfde geld zijn zij jouw dood aan het plannen. ik probeer te focussen op het scherm, maar mijn ogen dwalen steeds af naar de deur


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || District 11
    'Lisa, Kom naast mij zitten!'
    als ik dan toch dood ga, dan kan ik net zo goed vrienden maken... toch??

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 19:06 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    zijn stem zorgt ervoor dat mijn hart een slag overslaat. ik kan mezelf wel slaan 'waar ben je nou mee bezig' mompel ik tegen mezelf. toch loop ik naar Jonah toe en met een rood hoofd zeg ik 'hoi', waarna ik naast hem ga zitten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Thalia Maple Keynes || district 7
    Waarschijnlijk ben ik te laat maar het kan me ook niet erg veel schelen.
    Ik kijk nog een keer achterom en loop dan richting de bioscoopzaal, wanneer ik de deur door loop zie ik al veel tributen zitten.
    Met een harde blik loop ik naar een lege plek en ga zitten, ik kan niet laten merken dat ik gevoelens heb.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Jonathan Walker || District 11
    'Hoi, hoe gaat het?' zeg ik op een opgewekte toon.
    'ik hoop dat je je nu iets minder verdrietig voelt?'


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    'ja, nu gaat het wel weer, ik heb gewoon gedaan wat ik altijd doe als ik verdrietig ben; eten!' meteen heb ik er spijt van, wat gaat hij wel niet denken. een klein stemmetje in mijn hoofd zegt 'wat maakt het uit wat hij denkt, je gaat toch dood' god, wat haat ik dat stemmetje.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Nolan Xenne Griffiths ~ Mentor district 8

    Ook ik begeef me naar de bioscoopzaal, en ga bij Jonah en Freya zitten.
    'Hmmm, hebben jullie er al een beetje zin in?' zeg ik sarcastisch.
    Dan begint het volkslied te spelen en het embleem komt in beeld.
    Langzaam doven de lichten.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jonathan Walker || District 11
    Meteen heb ik medelijden met haar, ze lijkt zo kwetsbaar, meteen krijg ik een beeld in mijn hoofd van een dode, gebroken lisa.
    toch zet ik met meteen over die gedachte heen, het doet al pijn als ik er aan moet denken dat ik straks misschien degene ben die haar moet vermoorden.
    terwijl ik dat denk is Nolan achter mij gaan zitten, hij vraagt of Freya en ik er een beetje zin in hebben. ik antwoord op een sarcastische toon 'ja, altijd toch. leuk kijken naar hoe jij andere mensen uitmoord.'
    Meteen merk ik dat ik te ver ben gegaan. 'Sorry, nolan zo bedoelde ik het niet.'

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 19:18 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik kijk maar met een half oog naar het scherm. Ik kan de gruwelen bijna niet aanzien: ooit was het zo ver weg geweest. Op tv. Ergens in het Capitool, dat ik altijd als een ver, ver land beschouwd had, waar je een verre, verre reis naar af diende te leggen. Maar nu was het plotseling zo dichtbij gekomen. Ik zag hoe een tribuut de ander de keel doorsneed en het bloed spatte richting het scherm.
    Ik wendde mijn ogen af.

    Castor Pollux Solace || District 12

    Fijn zoals gewoonlijk ben ik te laat, ik ren door de gangen en stop voor de deur. Ik snak naar het eten uit district 12, het was dan wel vies maar het was beter dan het eten hier.
    De lichten zijn al gedoofd en ik probeer zo zacht mogelijk langs mijn mede tribuut te gaan zitten


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    zodra de film begint, heb ik spijt van de romige pasta, want ik denk dat die zo weer naar boven komt. als er weer iemand vermoordt wordt, onderdruk ik een gil. een deel van me wil Jonah's hand vastpakken om de veiligheid van vanmiddag weer te voelen. na ongeveer 4 moorden, kan ik het niet meer, en kijk ik maar naar de grond, die opeens een stuk interessanter is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see