• heeyy voor iedereen die zich afvraagt hoe dat nou zit met Bloody Mary oproepen, of het eht kan of niet, ik ga het aankomend weekend proberen! dan zal ik hier laten weten of het gelukt is of niet. voor die tijd, laat gerust jullie mening erover achter ;D

    xxx (K) ZephyrDragon


    We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous.

    Nocturn schreef:


    Owl you need is love.

    xDesire schreef:
    (...)


    HAHAHHAHAHAHAHAH XD aaah sneu xD


    Jaaaa. Dat beest is pas kwaadaardig. In plaats van Bloody Mary moeten jullie elkaar maar es bang gaan maken met verhalen over Mycroft, de verbazingwekkend dikke en chagerijnige zwarte kat :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Geesten bestaan niet. De hersenen spelen gewoon rare spelletjes :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Discord schreef:
    (...)

    Yep, met de kat van mijn zusje als levend schild. Helaas kwam ze niet om hem op te eten :c


    Dat is pas zielig! Foei Alwin!
    -Als ik je zusje was had je eerder bang moeten zijn voor mij dan voor mijn kat. Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Waarom zou je dat willen doen?
    -facepalm-

    Laat ons wel weten hoe het is afgelopen hè, áls je het nog gaat doen. (nerd)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Waarom toch? Waarom zijn mensen zo verschrikkelijk dom? (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik zal laten weten hoe het gegaan is, morgennacht ga ik het proberen, en ik zal kijken of ik het ook kan filmen. wauw sommige van jullie zijn gewoon echt zielig dat jullie iemand uitlachen omdat ie in zoiets als het paranormale gelooft...


    We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous.

    ZephyrDragon schreef:
    ik zal laten weten hoe het gegaan is, morgennacht ga ik het proberen, en ik zal kijken of ik het ook kan filmen. wauw sommige van jullie zijn gewoon echt zielig dat jullie iemand uitlachen omdat ie in zoiets als het paranormale gelooft...


    We lachen je niet uit, althans.. ik niet. Maarre, jep, ik geloof misschien niet in het parnormale, maar buiten dat vind ik het gewoon dom dat je Bloody Mary gaat oproepen om te kijken of het écht is of niet. :W


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    ZephyrDragon schreef:
    ik zal laten weten hoe het gegaan is, morgennacht ga ik het proberen, en ik zal kijken of ik het ook kan filmen. wauw sommige van jullie zijn gewoon echt zielig dat jullie iemand uitlachen omdat ie in zoiets als het paranormale gelooft...


    Het is niet een kwestie van uitlachen, maar het dom vinden dat jij een verschrikkelijk gevaarlijke geest (die hopelijk niet bestaat) op gaat roepen. Zodat je voor de rest van je leven gestalkt gaat worden door zo'n Bloody Mary ding.


    26 - 02 - '16


    Poor kid.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 15:34 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    niet doen. Ik heb ooit eens op de manege een geest opgeroepen, en wel... daarna was het plots stukken minder gezellig :'D paarden die normaal zo kalm als wat waren die uit het niets op hol sloegen, boodschappen in het zand, bloed aan de stalmuren (terwijl de paarden geen wondjes hadden),...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Lol veel plezier :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    JohnHWatson schreef:
    niet doen. Ik heb ooit eens op de manege een geest opgeroepen, en wel... daarna was het plots stukken minder gezellig :'D paarden die normaal zo kalm als wat waren die uit het niets op hol sloegen, boodschappen in het zand, bloed aan de stalmuren (terwijl de paarden geen wondjes hadden),...


    weet je zeker dat dat niet gewoon iets van je manege was, om het wat 'spannender' te maken?


    We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous.

    ZephyrDragon schreef:
    ik zal laten weten hoe het gegaan is, morgennacht ga ik het proberen, en ik zal kijken of ik het ook kan filmen. wauw sommige van jullie zijn gewoon echt zielig dat jullie iemand uitlachen omdat ie in zoiets als het paranormale gelooft...

    Ik lach je hartstikke hard uit. Gewoon omdat sommige kinders zo verschrikkelijk dom zijn om, -ondanks gegeven waarschuwingen-, toch dingen te flikken. Veel plezier in je plaatselijke mentale instituut, eh!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)