• heeyy voor iedereen die zich afvraagt hoe dat nou zit met Bloody Mary oproepen, of het eht kan of niet, ik ga het aankomend weekend proberen! dan zal ik hier laten weten of het gelukt is of niet. voor die tijd, laat gerust jullie mening erover achter ;D

    xxx (K) ZephyrDragon


    We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous.

    Discord schreef:
    (...)

    Te laaaaat.

    Ze heeft het gedaan, en is nu op zeer bloederige wijze uitgesmeerd over haar badkamer D:

    -plat-


    There's power in the words you whisper.

    dance4ever schreef:
    Je moet dat echt nie doen. Nie dat k in Bloody Mary geloof, maar vanwege dat het wel heel gevaarlijk is.

    ...
    hoe kan het gevaarlijk zijn als je er niet in geloofd? :')
    volgens mij was het drie keer dood zeggen om middernacht in een spiegel? whaha, ik denk dat ik nog eerder in een banaan veranderen dan dat ik dat kind oproep


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Als je er écht voor open staat, kunnen er nare dingen gebeuren, dus als ik jou was had ik het niet gedaan. Je weet niet wat er kan gebeuren. Je weet niet wat de gevolgen zijn. Je hoeft het niet te doen om stoer te zijn. Het gaat hier wel om geesten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Discord schreef:
    (...)

    Te laaaaat.

    Ze heeft het gedaan, en is nu op zeer bloederige wijze uitgesmeerd over haar badkamer D:

    Lol.

    Discord schreef:
    (...)

    Te laaaaat.

    Ze heeft het gedaan, en is nu op zeer bloederige wijze uitgesmeerd over haar badkamer D:


    Je maakte me heel erg aan het lachen lmao xD


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik geloof in geesten, maar ik betwijfel dat Bloody Mary bestaat.
    Voor wie het niet kent:
    Om 00:00 voor de spiegel staan, drie rondjes draaien en 3x Bloody Mary tegelijk zeggen "roept haar op"

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 22:48 ]

    Dude. Het kan gevaarlijk zijn. Gewoon niet doen. Of nou ja, niet nog eens, in dit geval.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Probeer maar, ik geloof erin dus ik zou het nooit doen, maar als jij het wilt


    Every living creature dies alone.

    Ik vind het onzin, hello...het is een film?


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    xAnkje schreef:
    Doe het niet! IK HERHAAL DOE HET NIET! mijn vriendin deed het samen met haar zus. Haar zus heeft 4 weken in coma gelegen!

    -Lacht- :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    uzi schreef:
    Ik vind het onzin, hello...het is een film?


    De film is gebaseerd op de legende.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Kind, als je het voor je vriend doet: Bloody Mary is geen geest die je oproept om contact mee te maken ofzo. Als die legende al waar is, dan doet Bloody Mary alleen maar slechte dingen en zal ze er van haar langzalzeleven dood niet voor zorgen dat jouw vriend zich beter gaat voelen. (krul)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2012 - 18:41 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Jeetje, mensen ze heeft het al gedaan zoals jullie kunnen lezen op pagina 8 (volgens mij was het die pagina) en er is niet zoveel gebeurd. Dus mensen die zeggen doe het niet en het is beter om het niet te doen, jullie falen wel


    Physics is awesome

    Prynne schreef:
    (...)

    De film is gebaseerd op de legende.


    Heb je bewijs? en de acteurs hebben het ook gedaan. Is er wat met hen gebeurd??


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Prynne schreef:
    (...)

    De film is gebaseerd op de legende.


    Heb je bewijs? en de acteurs hebben het ook gedaan. Is er wat met hen gebeurd??


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.