• heeyy voor iedereen die zich afvraagt hoe dat nou zit met Bloody Mary oproepen, of het eht kan of niet, ik ga het aankomend weekend proberen! dan zal ik hier laten weten of het gelukt is of niet. voor die tijd, laat gerust jullie mening erover achter ;D

    xxx (K) ZephyrDragon


    We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous.

    don't fuck with forces you don't even know about ;)


    I solemny swear i am up to no good

    BlockB schreef:
    don't fuck with forces you don't even know about ;)


    Make sweet and tender love instead ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    LaCerise schreef:
    Veel succes, maar ik zou t niet alleen doen c:
    En als het lukt zit je er idd aan vast, denk eerst maar eens goed na over de consequenties...
    Ik ben benieuwd wat er gebeurd c:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik zou echt niet weten why the fuck je dat zou willen.
    Exactly wat BlockB zegt. Ik heb dingen gezien en gehoord waar een normaal mens op z'n minst een nacht slechte slaap van zal krijgen and therefore I'm saying dat je hier absoluut geen voordeel uit zal halen :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Iel. Ik word al bang als ik d'r aan denk. Beter doe je het niet.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ben je nou echt zo dom? Als ze je te grazen neemt, hoop ik dat ze direct die kronkel wegvreet uit je kop. Doden heb je maar met rust te laten en mythes voor mythes te nemen.
    Attentionseeker much? :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    LaCerise schreef:
    Veel succes, maar ik zou t niet alleen doen c:
    En als het lukt zit je er idd aan vast, denk eerst maar eens goed na over de consequenties...
    Ik ben benieuwd wat er gebeurd c:


    I'm short

    owkee, ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar om half 1 gingen we naar de badkamer waar alles al klaar stond. na een aantal keer Bloody Mary gezegd te hebben, meende ik een schemerig iets te zien in de spiegel, maar voor ik er echt iets in kon herkennen was het alweer weg. mijn vriendin die erbij was had niks gezien, dus het kan zijn dat het gewoon mn verbeelding was. maar hoe dan ook, de hele tijd dat we dat deden, heb ik aan mijn vriend gedacht. de volgende dag (gister dus) ben ik meteen bij hem langsgegaan, en hij zat op zijn kamer. op de gang kon ik al horen dat hij muziek aan had staan, wat hij in tijden al niet meer had. hij keek een stuk helderder uit zijn ogen, en na even gepraat te hebben, bedankte hij me. ik vroeg waarom, want ik had hem helemaal niks over het oproepen van Bloody Mary verteld. toen keek hij weg, schudde glimlachend zijn hoofd, en begon over een ander onderwerp. ik weet niet wat jullie ervan denken, maar ik denk dat het geholpen heet. oh ja: bedankt voor jullie positieve/lieve reacties! (Je kan zelf wel weten of je dit sarcastisch of niet op moet vatten, hangt natuurlijk van jullie reacties af!)


    We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous.

    ZephyrDragon schreef:
    owkee, ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar om half 1 gingen we naar de badkamer waar alles al klaar stond. na een aantal keer Bloody Mary gezegd te hebben, meende ik een schemerig iets te zien in de spiegel, maar voor ik er echt iets in kon herkennen was het alweer weg. mijn vriendin die erbij was had niks gezien, dus het kan zijn dat het gewoon mn verbeelding was. maar hoe dan ook, de hele tijd dat we dat deden, heb ik aan mijn vriend gedacht. de volgende dag (gister dus) ben ik meteen bij hem langsgegaan, en hij zat op zijn kamer. op de gang kon ik al horen dat hij muziek aan had staan, wat hij in tijden al niet meer had. hij keek een stuk helderder uit zijn ogen, en na even gepraat te hebben, bedankte hij me. ik vroeg waarom, want ik had hem helemaal niks over het oproepen van Bloody Mary verteld. toen keek hij weg, schudde glimlachend zijn hoofd, en begon over een ander onderwerp. ik weet niet wat jullie ervan denken, maar ik denk dat het geholpen heet. oh ja: bedankt voor jullie positieve/lieve reacties! (Je kan zelf wel weten of je dit sarcastisch of niet op moet vatten, hangt natuurlijk van jullie reacties af!)


    Bloody Mary oproepen moet toch om 12 uur precies? En niet om half 1? (cat)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    iLovato schreef:
    (...)

    Bloody Mary oproepen moet toch om 12 uur precies? En niet om half 1? (cat)


    Dacht ik ook...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    ZephyrDragon schreef:
    owkee, ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar om half 1 gingen we naar de badkamer waar alles al klaar stond. na een aantal keer Bloody Mary gezegd te hebben, meende ik een schemerig iets te zien in de spiegel, maar voor ik er echt iets in kon herkennen was het alweer weg. mijn vriendin die erbij was had niks gezien, dus het kan zijn dat het gewoon mn verbeelding was. maar hoe dan ook, de hele tijd dat we dat deden, heb ik aan mijn vriend gedacht. de volgende dag (gister dus) ben ik meteen bij hem langsgegaan, en hij zat op zijn kamer. op de gang kon ik al horen dat hij muziek aan had staan, wat hij in tijden al niet meer had. hij keek een stuk helderder uit zijn ogen, en na even gepraat te hebben, bedankte hij me. ik vroeg waarom, want ik had hem helemaal niks over het oproepen van Bloody Mary verteld. toen keek hij weg, schudde glimlachend zijn hoofd, en begon over een ander onderwerp. ik weet niet wat jullie ervan denken, maar ik denk dat het geholpen heet. oh ja: bedankt voor jullie positieve/lieve reacties! (Je kan zelf wel weten of je dit sarcastisch of niet op moet vatten, hangt natuurlijk van jullie reacties af!)

    Zo ver ik weet moet je bloody mary om middernacht oproepen, niet om half één.


    Ex astris, sciencia

    Je moet bloody marry oproepen om precies 12 uur.


    Hap is niet zo. Het kan echt levens gevaarlijk zijn.


    Some angels have no wings.

    ZephyrDragon schreef:
    owkee, ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar om half 1 gingen we naar de badkamer waar alles al klaar stond. na een aantal keer Bloody Mary gezegd te hebben, meende ik een schemerig iets te zien in de spiegel, maar voor ik er echt iets in kon herkennen was het alweer weg. mijn vriendin die erbij was had niks gezien, dus het kan zijn dat het gewoon mn verbeelding was. maar hoe dan ook, de hele tijd dat we dat deden, heb ik aan mijn vriend gedacht. de volgende dag (gister dus) ben ik meteen bij hem langsgegaan, en hij zat op zijn kamer. op de gang kon ik al horen dat hij muziek aan had staan, wat hij in tijden al niet meer had. hij keek een stuk helderder uit zijn ogen, en na even gepraat te hebben, bedankte hij me. ik vroeg waarom, want ik had hem helemaal niks over het oproepen van Bloody Mary verteld. toen keek hij weg, schudde glimlachend zijn hoofd, en begon over een ander onderwerp. ik weet niet wat jullie ervan denken, maar ik denk dat het geholpen heet. oh ja: bedankt voor jullie positieve/lieve reacties! (Je kan zelf wel weten of je dit sarcastisch of niet op moet vatten, hangt natuurlijk van jullie reacties af!)


    Duuus je hebt niets gezien, je hebt niet met haar gesproken (jeweetwel, dat enge moordende spook die haar slachtoffers niet los laat) was blijkbaar ook nog op de verkeerde tijd (de doorgewinterde necromancers hierboven zeggen dat het om 12 uur moet) en toch denk je dat het geholpen heeft?

    Waarom is het voor mensen zo moeilijk te geloven dat: A) zijzelf zijn heel nuttig door mensen te steunen en B) mensen zijn flexibele wezens, en kunnen over het algemeen zonder goddelijke/geestelijke (als in van geesten) hulp ergens boven op komen? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    het oproepen kan tussen 12 en 1, en om precies 12 uur lukt nooit, voordat je klaar bent bent is het al 12 uur geweest


    We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous.

    Naja, als jij vind dat het heeft geholpen, dan ben ik blij voor je. (:


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.