Accidental schreef:
(...)
En daarbij wilde ik toevoegen, dat ik mensen ken die er nu zó bang voor zijn, dat ze handdoeken over hun spiegels hangen. Hoe gek je me nu ook mag vinden: ik denk dat - als Bloody Mary al bestaat wat ik ten zeerste betwijfel - ze ook wel eens met rust gelaten zou willen worden. Ik geloof wél, dat je overleden dierbaren dingen achter kunnen laten. Zo heb ik bijvoorbeeld het gevoel alsof iemand mij vasthoudt als ik de rood-witte, Jordanische shawl van mijn opa draag (foto staat in mijn fotoboek). Bloody Mary alleen, lijkt me zo agressief omdat ze zo vaak lastig wordt gevallen door onwetende kleuters van een jaar of twaalf :W
Ja klopt, ik ben ook van mening dat er wel wat meer is dan hemel en aarde, vooral net zoals jij bij je sjaal, heb ik allemaal geërfde stukken van mijn oma, en één keer vielen ze ook zomaar op de grond
Een vriendin van mij had een bordhouder met daarin 12 borden waarvan 1 zwarte. Alle borden pleurden ineens van die houder behalve de zwarte, nou kan je vertellen dat je daar bijna een hartverzakking bij krijgt x3
En inderdaad zou Bloody Mary wel wat beters te doen hebben haha
"like i'd follow you around like a dog that needs water."