• heeyy voor iedereen die zich afvraagt hoe dat nou zit met Bloody Mary oproepen, of het eht kan of niet, ik ga het aankomend weekend proberen! dan zal ik hier laten weten of het gelukt is of niet. voor die tijd, laat gerust jullie mening erover achter ;D

    xxx (K) ZephyrDragon


    We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous.

    iLovato schreef:
    (...)

    Gehehe, het is eigenlijk best wel grappig, dat er zoveel mensen zijn die bang zijn door alleen maar een verhaaltje. (cat)


    Jij ga gewoon kapot als jij de lichten dicht doet en naar jouw bed moet lopen, ik zou maar stil zijn. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Weet je, das best dom.
    Of er gebeurt niks en zet je jezelf voor lul, of er gebeurt wel wat en dan zit je daar aan vast.
    Ga lekker een horrorfilm kijken of zo, zoals gewone mensen als ze iets 'engs' willen. (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Gumi schreef:
    Ik geloof niet dat er iets gebeurt, succes :Y)


    Believe in yourself, change the world.

    Oh joh, doe je best. Vette bullshit.



    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ben benieuwd of iedereen hier het zou durven aangezien ze het hardst nee roepen. :')


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Ik ben benieuwd of iedereen hier het zou durven aangezien ze het hardst nee roepen. :')


    Ik zou het niet doen, hoor. Niet omdat ik er in geloof ofzo, maar omdat je doden niet wakker moet maken uit hun slaap en omdat ik sterk er in geloof dat je ook andere kwade dingen op je hals zou kunnen halen. Bovendien: wat heb je eraan? Waarom zou je dit willen?
    Als je doden wakker wilt maken om zo in een goed blaadje te komen bij je vrienden, ben je zwakzinnig.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    xDesire schreef:
    Ik ben benieuwd of iedereen hier het zou durven aangezien ze het hardst nee roepen. :')

    Nou... ik in ieder geval niet. Ik heb géén idee of het waar is, maar ik zal niet ontkennen dat het niet zo is. In ieder geval: ik probeer het niet O_O

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 16:56 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Philyra schreef:
    - facepalm -


    On wednesdays we wear black

    Accidental schreef:
    (...)

    Ik zou het niet doen, hoor. Niet omdat ik er in geloof ofzo, maar omdat je doden niet wakker moet maken uit hun slaap en omdat ik sterk er in geloof dat je ook andere kwade dingen op je hals zou kunnen halen. Bovendien: wat heb je eraan? Waarom zou je dit willen?
    Als je doden wakker wilt maken om zo in een goed blaadje te komen bij je vrienden, ben je zwakzinnig.


    Ben het 100 % met je eens :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    Ben het 100 % met je eens :3


    En daarbij wilde ik toevoegen, dat ik mensen ken die er nu zó bang voor zijn, dat ze handdoeken over hun spiegels hangen. Hoe gek je me nu ook mag vinden: ik denk dat - als Bloody Mary al bestaat wat ik ten zeerste betwijfel - ze ook wel eens met rust gelaten zou willen worden. Ik geloof wél, dat je overleden dierbaren dingen achter kunnen laten. Zo heb ik bijvoorbeeld het gevoel alsof iemand mij vasthoudt als ik de rood-witte, Jordanische shawl van mijn opa draag (foto staat in mijn fotoboek). Bloody Mary alleen, lijkt me zo agressief omdat ze zo vaak lastig wordt gevallen door onwetende kleuters van een jaar of twaalf :W


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ben wel benieuwd of het werkt. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Accidental schreef:
    (...)

    En daarbij wilde ik toevoegen, dat ik mensen ken die er nu zó bang voor zijn, dat ze handdoeken over hun spiegels hangen. Hoe gek je me nu ook mag vinden: ik denk dat - als Bloody Mary al bestaat wat ik ten zeerste betwijfel - ze ook wel eens met rust gelaten zou willen worden. Ik geloof wél, dat je overleden dierbaren dingen achter kunnen laten. Zo heb ik bijvoorbeeld het gevoel alsof iemand mij vasthoudt als ik de rood-witte, Jordanische shawl van mijn opa draag (foto staat in mijn fotoboek). Bloody Mary alleen, lijkt me zo agressief omdat ze zo vaak lastig wordt gevallen door onwetende kleuters van een jaar of twaalf :W


    Ja klopt, ik ben ook van mening dat er wel wat meer is dan hemel en aarde, vooral net zoals jij bij je sjaal, heb ik allemaal geërfde stukken van mijn oma, en één keer vielen ze ook zomaar op de grond D:
    Een vriendin van mij had een bordhouder met daarin 12 borden waarvan 1 zwarte. Alle borden pleurden ineens van die houder behalve de zwarte, nou kan je vertellen dat je daar bijna een hartverzakking bij krijgt x3
    En inderdaad zou Bloody Mary wel wat beters te doen hebben haha


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Stoer hoor.


    Some angels have no wings.

    Ik zou het niet doen, je staat open voor alle soorten geesten.
    Ook slechte, denk nog maar goed na.


    "Don't look back, you're not going that way."

    xDesire schreef:
    (...)

    Ja klopt, ik ben ook van mening dat er wel wat meer is dan hemel en aarde, vooral net zoals jij bij je sjaal, heb ik allemaal geërfde stukken van mijn oma, en één keer vielen ze ook zomaar op de grond D:
    Een vriendin van mij had een bordhouder met daarin 12 borden waarvan 1 zwarte. Alle borden pleurden ineens van die houder behalve de zwarte, nou kan je vertellen dat je daar bijna een hartverzakking bij krijgt x3
    En inderdaad zou Bloody Mary wel wat beters te doen hebben haha


    Ja, dat herken ik. En ik lijk qua karakter veel op mijn overleden opa's... Lak aan de regels, intelligent, vriendelijk en een voorliefde voor vissen en jagen (als je echt het water op gaat met familie is het heel leuk. En wat jagen betreft: je schiet niet altijd wat en wát je schiet, is meteen dood en wordt 's avonds heerlijk opgepeuzeld, haha).


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!