• heeyy voor iedereen die zich afvraagt hoe dat nou zit met Bloody Mary oproepen, of het eht kan of niet, ik ga het aankomend weekend proberen! dan zal ik hier laten weten of het gelukt is of niet. voor die tijd, laat gerust jullie mening erover achter ;D

    xxx (K) ZephyrDragon


    We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous.

    Al 3 keer gedaan, er gebeurt NIKS.

    Humble schreef:
    Ik geloof er niet in, dus succes met niets.:'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nadat ik paranormal activity 3 heb gezien, durf ik niet meer :3


    To infinity and beyond •

    Lol ... Succes :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    dance4ever schreef:
    Je moet dat echt nie doen. Nie dat k in Bloody Mary geloof, maar vanwege dat het wel heel gevaarlijk is.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    -facewall-


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    AHAHAHHA. Really? Ik heb het wel een keer gedaan, maar er is niets gebeurd. :')

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 16:14 ]


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Oh... Yay... stupid 13-year-olds who think they're tough.

    *Diepe, diepe zucht*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Humble schreef:
    Ik geloof er niet in, dus succes met niets.:'D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    iLovato schreef:
    AHAHAHHA. Really? Ik heb het wel een keer gedaan, maar er is niets gebeurd. :')


    Nou, heel eerlijk gezegd zou ik het nooit durven om zoiets te doen. Ik durf amper Bloody Mary te zeggen en dat alleen maar door een stom spookverhaal

    @ZephyrDragon

    Ik wens je succes en ik hoop dat al die andere gelijk hebben als ze zeggen dat er niks is gebeurt


    Physics is awesome

    Vaarwel ;D

    Eyes schreef:
    (...)

    Nou, heel eerlijk gezegd zou ik het nooit durven om zoiets te doen. Ik durf amper Bloody Mary te zeggen en dat alleen maar door een stom spookverhaal

    @ZephyrDragon

    Ik wens je succes en ik hoop dat al die andere gelijk hebben als ze zeggen dat er niks is gebeurt


    Gehehe, het is eigenlijk best wel grappig, dat er zoveel mensen zijn die bang zijn door alleen maar een verhaaltje. (cat)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    iLovato schreef:
    (...)

    Gehehe, het is eigenlijk best wel grappig, dat er zoveel mensen zijn die bang zijn door alleen maar een verhaaltje. (cat)


    Dat is niet grappig, dat is gewoon raar. Ik kan ook totaal niet tegen horrorfilms dus waarschijnlijk komt het daardoor dat ik snel in spookverhalen geloof


    Physics is awesome

    Zialled schreef:
    Ik waarschuw je, neem de risico's niet.

    Ik weet niet of ik er in moet geloven en wil er ook nooit achterkomen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sukkel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.