• heeyy voor iedereen die zich afvraagt hoe dat nou zit met Bloody Mary oproepen, of het eht kan of niet, ik ga het aankomend weekend proberen! dan zal ik hier laten weten of het gelukt is of niet. voor die tijd, laat gerust jullie mening erover achter ;D

    xxx (K) ZephyrDragon


    We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous.

    MisssReid schreef:
    Okee, heb je nu genoeg aandacht gehad trut?
    Je moet niet spotten met dit soort dingen..
    Maar blijkbaar ben jij te dom om dit te begrijpen en luister je niet naar waarschuwingen van anderen, omdat je denkt dat je alles zelf het best weet.

    Ik heb zo een hekel aan van die mensjes die aandacht willen..

    Waar slaat dit nu op?


    Ex astris, sciencia

    Lol, jij hebt aandacht nodig. Als het niet om dit is dan wel om dat stukje op je profiel (even offtopic) ik citeer:

    026. Ik zoen met iemand zonder relatie



    027. Ik zoen met iemand de dag nadat ik mij vriendje gedumpt heb



    028. Ik zoen met iemand die 16 is terwijl ik 13 ben

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:41 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    MisssReid schreef:
    Okee, heb je nu genoeg aandacht gehad trut?
    Je moet niet spotten met dit soort dingen..
    Maar blijkbaar ben jij te dom om dit te begrijpen en luister je niet naar waarschuwingen van anderen, omdat je denkt dat je alles zelf het best weet.

    Ik heb zo een hekel aan van die mensjes die aandacht willen..




    This song is now about you :Y) Jij haat mensen die aandacht zoeken, je zoekt zelf aandacht, ergo: Je haat jezelf.


    quidquid excusatio prandium pro

    x

    [ bericht aangepast op 17 feb 2012 - 18:51 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Don't worry! Mary is nu een geest en er is een soort van verhaal over gemaakt. Ik gok dat ze ooit is bevrijd uit de spiegel door iemand. Maar geesten kunnen mensen geen kwaad of pijn doen enkel waarschuwen. Zoals dat er bijna een vaas op je valt zonder dat je bewoog.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    HHAHHAAH, dus ze laat hem nu met rust? Wil je ook vragen of ze even naar de supermarkt gaat voor me?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Doe niet lullig ik praat niet met de geest, ze is al een tijdje bevrijd


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    Doe niet lullig ik praat niet met de geest, ze is al een tijdje bevrijd

    loldafuq, je mocht willen dat je met geesten kon communiceren. :y)
    En mocht je 't wel kunnen, Bloody Mary, -mocht ze bestaan-, communiceert echt niet met jou. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)


    26 - 02 - '16

    IK ZEG TOCH OOK NIET DAT ZE MET MIJ COMMUNICEERT! ik zweer je gast lees de tekst eens voordat je een reactie plaatst!


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Een vriendin zei dat een vriendin van haar dat deed en dat ze een witte gedaante zagen die wegging wanneer ze schreeuwde... yea right.

    Uneventful schreef:
    Sukkel.

    This made me laugh.

    Maar je doet wat je wil, ik moet eerlijk toegeven dat ik er het lef niet voor heb om het zelf te doen, maar ik geloof er alvast niks van. Ik vind het ook echt laf van diegene die dat hele verhaal heeft verzonnen, nu zijn al die mensen bang om zo'n stom ding voor de spiegel te zeggen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)
    This made me laugh.

    Maar je doet wat je wil, ik moet eerlijk toegeven dat ik er het lef niet voor heb om het zelf te doen, maar ik geloof er alvast niks van. Ik vind het ook echt laf van diegene die dat hele verhaal heeft verzonnen, nu zijn al die mensen bang om zo'n stom ding voor de spiegel te zeggen.

    Doe het niet! IK HERHAAL DOE HET NIET! mijn vriendin deed het samen met haar zus. Haar zus heeft 4 weken in coma gelegen!


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Camellia schreef:
    Doe het niet! IK HERHAAL DOE HET NIET! mijn vriendin deed het samen met haar zus. Haar zus heeft 4 weken in coma gelegen!


    Te laaaaat.

    Ze heeft het gedaan, en is nu op zeer bloederige wijze uitgesmeerd over haar badkamer D:


    quidquid excusatio prandium pro