• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - DeGeneres
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en DeGeneres openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:09 ]


    16 - 09 - '17

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Mt)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Omg, sorry. Ik heb dit rpg nogal verwaarloosd. Ö Wat heb ik allemaal gemist? Waarschijnlijk heel veel. x'D]


    Take me to wonderland

    Alicia Coco Adams

    Oh dit vind ik dus echt hilarisch! Ik ben benieuwd hoe ver ik hem krijg, eens zien of zijn vriendje nog zo blij zal zijn dat Harry ingestemd heeft. Ik knijp er nog eens in als een kreun zijn mond verlaat en nu ga ik er ook nog zachtjes over wrijven. "En Harry? Lekker?" vraag ik grijnzend en doe nog even verder.


    16 - 09 - '17

    IrishCharm schreef:
    [Omg, sorry. Ik heb dit rpg nogal verwaarloosd. Ö Wat heb ik allemaal gemist? Waarschijnlijk heel veel. x'D]


    [Ik had je nog gemaild, maar je reageerde niet meer. Maar, je kan bij updates kijken waar we ongeveer zitten nu.]


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen. Katten. Katten. Katten. Nee, dat werkt ook niet. Denk aan Louis. Louis. Louis. Louis. Damn, waarom werkt het allemaal niet? En waarom komt Louis nu niet gewoon? Straks ruineer ik onze relatie omdat ik zo geil ben dat ik mezelf niet meer tegen kan houden. 'H-hm,' is het enige wat ik tegen Alicia kan zeggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maddison Masey Mash

    ''Okey, zeg me maar eerst waar je daarstraks zo van schrok. Of was je al achter wat dat was?'' zegt hij terwijl we op de trap staan. "Ik toon het wel en nee." Ik schud terwijl mijn hoofd. Ik hou zijn arm goed vast tot hij die lostrekt zegt: ''Wacht ik heb nog een zaklamp.'' Een rilling gaat over mijn rug als ik naar het donkere gat boven kijk terwijl hij zijn zaklamp gaat halen. "Liam snel ..." mompel ik, geen idee of hij het hoort. Als hij terug de trap op rent schrik ik lichtjes. ''Hebbes.'' glimlacht hij. Ik glimlach klein en haak mijn arm ook weer meteen in zijn arm. Ik zet voorzichtig voet per voet elke treed omhoog.


    16 - 09 - '17

    [Nu zal ik Lou de kans geven te reageren, of ...?]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [Ik had je nog gemaild, maar je reageerde niet meer. Maar, je kan bij updates kijken waar we ongeveer zitten nu.]


    [Hmm, ik verwaarloos mijn pb zo erg dat er nu -kijkt- 2056 berichten in staan. :p Sorry :$]


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    (...)

    [Hmm, ik verwaarloos mijn pb zo erg dat er nu -kijkt- 2056 berichten in staan. :p Sorry :$]


    [Haha omg xD, ik schrijf vanaf nu altijd in je GB!]

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 22:14 ]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    [Nu zal ik Lou de kans geven te reageren, of ...?]


    [Laten we maar even op Lou wachten, ja. :')]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Okay]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [Haha omg xD, ik schrijf vanaf nu altijd in je GB!]


    [Dat is het beste ja. x'D Dat zie ik altijd en reageer ik altijd op. ^^]


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson
    Verbluft bleef ik naar de gesloten deur kijken en wist totaal niet wat ik moest doen. Ik was gekwetst dat Harry zo had gereageerd okal dacht ik ergens dat het begon met een grapje, maar toen ik uiteindelijk toch de deur open trok was ik daar niet meer zo zeker van. Die trut staat hier gewoon even mijn vriendje op te geilen en hij laat het gewoon toe. Voor ik echt doorheb wat ik doe trek ik het meisje aan haar, haar weg bij Harry die ik vervolgens een klap in zijn gezicht geef. Wat dacht die nou? Dat ik dit leuk zou vinden? De tranen sprongen in zijn ogen en ik keek Harry voor een paar seconde gekwetst, maar vooral kwast aan. Waarna ik hem mijn rug toekeerde en weg liep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alicia Coco Adams

    Ik schrok van Louis zijn actie en vooral toen hij Harry een klap gaf. Oeps, dat is mijn schuld, het was dan ook niet helemaal de bedoeling hun relatie kapot te maken fzo ... Ik kijk even rond alsof ik van niks weet. "Doei!" roep ik en loop de kamer uit. Ik haast me door de gang en ren zowat die krakende trap af, nu heb ik het dus zitten he. Maar eigenlijk vond ik dat best wel leuk met Harry, hihi.


    16 - 09 - '17