• heeyy voor iedereen die zich afvraagt hoe dat nou zit met Bloody Mary oproepen, of het eht kan of niet, ik ga het aankomend weekend proberen! dan zal ik hier laten weten of het gelukt is of niet. voor die tijd, laat gerust jullie mening erover achter ;D

    xxx (K) ZephyrDragon


    We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous.


    Not all those who wander are lost.

    LaCerise schreef:
    Veel succes, maar ik zou t niet alleen doen c:
    En als het lukt zit je er idd aan vast, denk eerst maar eens goed na over de consequenties...
    Ik ben benieuwd wat er gebeurd c:


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    ZephyrDragon schreef:
    haha okee k heb gemerkt dat veel hier niet in gelove, of willen dat ik het niet doe. Ik wil gewoon even laten weten dat ik dit niet voor een weddenschap doe, maar voor een vriend van me. Een tijd terug heeft hij ook Bloody Mary opgeroepen, en sindsdien gaat het heel slecht met hem. Ik geloof -en nou kunnen jullie me wel uitlachen, maar het is gewoon zo- dat als ik met Bloody Mary kan praten, ik haar kan vragen hem met rust te laten. nou ja, lachen jullie me maar lekker uit, maar ik geloof in het paranormale, EN dat je zelfs kwade geesten om een gunst kan vragen.

    xxx(K)


    Weet je hoe dat komt? Omdat het allemaal tussen zijn oren zit. Als hij daarin gelooft, zal het zich bij hem fysiek gaan uiten en krijg je dit. Als jij straks zegt dat je haar gevraagt heb hem met rust te laten, zal het hoogstwaarschijnlijk beter gaan, of je dit nou echt gedaan hebt of niet.
    Ik geloof ook in het paranormale, maar niet in Bloody Mary. Dat is gewoon bullshit.


    Your make-up is terrible

    Het is niet waar. Maar ik heb gehoord dat je door flesje draaien en Bloody Mary oproepen erge traumas krijgt en helemaal doordraaid.

    Enobaria schreef:
    Het is niet waar. Maar ik heb gehoord dat je door flesje draaien en Bloody Mary oproepen erge traumas krijgt en helemaal doordraaid.


    Noem me dom, maar wat is flesje draaien?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    (...)

    Noem me dom, maar wat is flesje draaien?

    Ik ken het ritueel niet maar je kan het met Bloody Mary vergelijken. Je gaat in een kring zitten en gaat vervolgens met z'n alle een geest oproepen.

    Nocturn schreef:


    Shoganai i ne~

    Patriot schreef:
    dat je het weet but nothing will happen, ik heb het ooit voor een weddenschap gedaan en het engste wat er gebeurde was dat mijn kat ons aan zat te kijken met een blik in der ogen van 'Why are you damn humans making that much noise? Go get me something to eat and shut up.'


    Haha, Oh ja, dat weet ik nog! Die kat van jou is echt eng :'D

    Ont: U're stupid...

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 19:12 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Oké weet je wat ik denk.
    Ja ik geloof in geesten. Bloody mary mwa. Ik denk dat door de verhalen veel mensen bang zijn geworden. Als ze iemand dan oproepen denk ik gewoon dat ze iets denken en het niet uit hun oren krijgen. Dus niet dat een geest je sledchte dingen laat doen maar meer dat je door de verhalen eigenlijk.....
    oké snappen we hetxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    oke mensen, heel erg bedankt vor jullie reacties. ik moet zeggen, sommige reacties wardeer ik wel, maar anderen ook weer niet. als dit iets is dat je niet intereseert, wat doe je dan in dit topic?


    We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous.

    ZephyrDragon schreef:
    oke mensen, heel erg bedankt vor jullie reacties. ik moet zeggen, sommige reacties wardeer ik wel, maar anderen ook weer niet. als dit iets is dat je niet intereseert, wat doe je dan in dit topic?


    Omdat het toch enigzins hilarisch is als iemand doodserieus verkondigt een nietbestaande maar zeer moorddadige geest op te roepen om hem vriendelijk te vragen of ie je vriendje met rust kan laten omdat ze anders toch een beetje onaardig is. Dat is echt zoiets wat maar één iemand zou lukken xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Omdat het toch enigzins hilarisch is als iemand doodserieus verkondigt een nietbestaande maar zeer moorddadige geest op te roepen om hem vriendelijk te vragen of ie je vriendje met rust kan laten omdat ze anders toch een beetje onaardig is. Dat is echt zoiets wat maar één iemand zou lukken xD




    Hmmm, heb jij het ooit geprobeerd dan?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    ZephyrDragon schreef:
    haha okee k heb gemerkt dat veel hier niet in gelove, of willen dat ik het niet doe. Ik wil gewoon even laten weten dat ik dit niet voor een weddenschap doe, maar voor een vriend van me. Een tijd terug heeft hij ook Bloody Mary opgeroepen, en sindsdien gaat het heel slecht met hem. Ik geloof -en nou kunnen jullie me wel uitlachen, maar het is gewoon zo- dat als ik met Bloody Mary kan praten, ik haar kan vragen hem met rust te laten. nou ja, lachen jullie me maar lekker uit, maar ik geloof in het paranormale, EN dat je zelfs kwade geesten om een gunst kan vragen.

    xxx(K)


    LOL. seriously (no_chears)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    xDesire schreef:
    (...)



    Hmmm, heb jij het ooit geprobeerd dan?


    Yep, met de kat van mijn zusje als levend schild. Helaas kwam ze niet om hem op te eten :c


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Yep, met de kat van mijn zusje als levend schild. Helaas kwam ze niet om hem op te eten :c



    HAHAHHAHAHAHAHAH XD aaah sneu xD


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."