• heeyy voor iedereen die zich afvraagt hoe dat nou zit met Bloody Mary oproepen, of het eht kan of niet, ik ga het aankomend weekend proberen! dan zal ik hier laten weten of het gelukt is of niet. voor die tijd, laat gerust jullie mening erover achter ;D

    xxx (K) ZephyrDragon


    We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous.

    Ik geloof er niet zo in, maar ik ben wel te bang om het te doen haha!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    dat je het weet but nothing will happen, ik heb het ooit voor een weddenschap gedaan en het engste wat er gebeurde was dat mijn kat ons aan zat te kijken met een blik in der ogen van 'Why are you damn humans making that much noise? Go get me something to eat and shut up.'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Humble schreef:
    Ik geloof er niet in, dus succes met niets.:'D


    Your make-up is terrible

    Accidental schreef:
    (...)

    Ik zou het niet doen, hoor. Niet omdat ik er in geloof ofzo, maar omdat je doden niet wakker moet maken uit hun slaap en omdat ik sterk er in geloof dat je ook andere kwade dingen op je hals zou kunnen halen. Bovendien: wat heb je eraan? Waarom zou je dit willen?
    Als je doden wakker wilt maken om zo in een goed blaadje te komen bij je vrienden, ben je zwakzinnig.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ben ik de enige die een ontzettende bloedhekel heeft aan zulke dingen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zialled schreef:
    Ik waarschuw je, neem de risico's niet.

    Ik weet niet of ik er in moet geloven en wil er ook nooit achterkomen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ghiaccio schreef:



    HAHAHAHAHAHAH THIS.
    Okay Sorry Dewitrekje. Maar ehm. jaa.
    ';Facepalm' ';Facewall' ';Facedesk'

    Wat je het wil noemen dat dus... Ik was er zelf bang voor.. maar nu lach ik er om en om horror. (: Je moet gewoon kijken met iemand waar jij je veilig voelt. KUCHEKUCHEjevriend[in]ofbestevriend[in]KUCHEKUCHE. (:

    Nyaa, veel succes. met euhm tjaa. glas in je gezicht als je in de spiegel kijkt.. zoiets was het toch? en nog meer shit

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 19:18 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Humble schreef:
    Ik geloof er niet in, dus succes met niets.:'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:



    Een plaatje van Dean Winchester is niet echt heel geschikt in dit topic haha.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 19:40 ]


    Your make-up is terrible

    Zialled schreef:
    Ik waarschuw je, neem de risico's niet.

    Ik weet niet of ik er in moet geloven en wil er ook nooit achterkomen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mijn mening: Absoluut niet doen. Geesten oproepen is geen spelletje, zoiets kan enorm gevaarlijk zijn en behoorlijk verkeerd uitpakken..


    “Love is a contradiction.”

    Assassin schreef:
    (...)

    Een plaatje van Dean Winchester is niet echt heel geschikt in dit topic haha.


    Juist wel, zelfs Dean weet dat dit stom is. 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    HEAVYMETAL schreef:



    Uh, lol. Dit is best een faal om hier een GIF van Dean Winchester te plaatsen, you know.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.