• Yeah! Topic 4!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rebecca.

    'Tuurlijk,' zeg ik lachend en proest mijn pompoensap uit. Ik porde James nog een keertje in zijn zij. 'Volgende keer je mond houden tegen Secreetje hè? Ik wilde echt niet... De gedáchte alleen al... BRRR!' rilde ik en nam een slok van mijn pompoensap.
    'Tuurlijk, dé leukste,' zei ik half-sarcastisch en Fred keek me verontwaardigd aan. 'Alles beter dan "forever alone" zijn.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bruna Luanne

    Vrolijk kwam ik de Grote Zaal binnenhuppelen. Ik kreeg James, Rebecca, Evana en Fred in het oog en liep naar ze toe.
    'Heey, how's life?' zei ik terwijl ik plaatsnam op de bank.

    James
    'Goed hoor, Bruna. met jou? heb je al een Date?' vroeg James verleidelijk. Toen keek hij naar de tafel en zag een leuke jongen voor Bruna.
    'Bruna, kom is?' en ze kwam naar hem toe. 'Zie je die jongen daar? Hij heet Logan. Hij wilt dolgraag een date met iemand. zal ik hem roepen?' en ze knikte. 'LOGAN!' en hij keek om en zag dat hij hem riep en liep naar hun toe.
    'Whatss up?' zei hij blij.
    'Nou, Logan, zij heeft nog niemand voor Het Yule Ball. Wil jij met haar gaan?' vroeg James an Logan.
    'Eh. Eh. Tja ik wil wel hoor, hehe.' zei Logan en keek lief naar Bruna.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Fred
    'YAAY.' en hij doet een dansje en stopte toen iedereen hem raar aan keek.
    'Zo, Rebec, heb je al een mooie jurk?'
    'Ehm.'
    'Ik wil dolgraag met je shoppen! Kan je mij ook helpen met mijn uhh... Pak.' zei hij verlegen en knuffelde Rebecca.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Sophie
    Iedereen hier leek een partner te hebben. Behalve ik natuurlijk. Maar hier was ik goed in geworden; doen alsof ik blij ben voor iedereen. Dus ik glimlach en hoop dat ik goed overkom. Evana zag er afgepeigerd uit, alsof ze ieder moment kon omvallen. Dat was logisch, gezien de gebeurtenissen de laatste tijd. Ik wou dat ik kon helpen, iets voor haar doen, maar dat kon ik nou eenmaal niet. Gelukkig werd er al Wolfsworteldrank gemaakt. Maargoed, terug naar de stelletjes.


    Tijd voor koffie.

    Rebecca.
    'Niet. Dansen,' zeg ik met mijn tanden op elkaar en prikte in zijn buik. 'Ik... Ehm... Mijn ouders hebben me wel wat gestuurd... Maar ik ben er niet zo zeker van. 'T zijn dreuzels, maar dat wist je al...' geef ik stamelend en hakkelend toe.
    'Sophie!' zeg ik lachend en sla een arm om haar heen. 'Ik heb je echt lang niet meer gezien! Blij dat je er weer bent!' zeg ik lachend en bijt een stuk uit een appel.
    'Niet zo sip, kop op! Hij daar lijkt me wel leuk...,' zeg ik lachend en wijs naar een jongen uit Griffoendor, met bruin warrig haar. Meteen draait Fred zich om en kijkt me angstig-vragend aan. Ik geef hem een soort knipoog als teken dat het wel goed zit en hij slaakt een diepe zucht. 'Sirius. Oké, hij lijkt onbereikbaar, maar hij is heel aardig.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sophie
    Ik glimlach. "Ik ben niet sip, en ik heb jou ook een tijdje niet meer gezien. Niet zo sip, kop op! Hij daar lijkt me wel leuk...,"
    "Sirius. Oké, hij lijkt onbereikbaar, maar hij is heel aardig," zegt de jongen die Fred heet. "Die wil vast niet," zeg ik, en ik hoop dat ik niet te zielig klink - daar heb ik een hekel aan- en grijs schuin. "Maargoed, jullie zijn nu een happy couple?", zeg ik tegen Rebecca en Fred.


    Tijd voor koffie.

    Rebecca.

    'Ik ben heel happy, ja!' zeg ik en Fred legt zijn hoofd op mijn schouder. Hij ziet er moe uit, komt waarschijnlijk doordat hij de hele nacht bezig geweest met het plaatsen van mestbommen in de leerlingenkamer van Zwadderich. 'Tuurlijk wil hij wel!' zeg ik en knipoog naar Sophie.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sophie
    Natuurlijk zou ik dolgraag met iemand naar het bal gaan, maar ze hadden nooit interesse in mij gehad. Straks zei Sirius ook nog nee. "Fred, nog iets gedaan vannacht?" zeg ik lachend, als ik zie hoe moe hij is. Ik kijk achterom en zie Sirius zitten. Hij is wel knap.


    Tijd voor koffie.

    Rebecca.
    'Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat hij nee zegt?' zeg ik en kijk haar doordringend aan. 'Dan begaat hij een grote fout en het is dan zíjn gemis, maar ik denk niet eens dat hij nee tegen je zegt.' zeg ik en ik knipoog naar Sophie.
    'Ik heb een jurk... Maar ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Wil jij misschien even kijken...?' vraag ik aan Sophie en ik wenk haar mee te komen naar de meisjesslaapzaal.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Fred
    'Nee verlaat mij niet!' zei Fred met een pruillipje , maar Rebacca liep nweg met Sophie.
    'Zo, dus jullie hebben ook allemaal een date?' en keek Logan en James aan.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    james
    'Ja ik heb een date, ze heet Evana, maar dan wel als vrienden.' en moest lachen en pakte een paar broodjes en at ze op.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Sirius was nodig werd mij verteld?


    "Ignite, my love. Ignite."

    jup :)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    of jij met sophie naar het bal wilde ;)


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.