• Het wordt een ''meespeelverhaal'' over Harry Potter de vorige generatie;James Potter en zo, want dat vind ik nog leuker. Ik ga er geen story van maken, want dat vind heel erg irritant, en alles komt in een RPG topic waar we het dus ook gaan doen.

    Voor de mensen die graag mee willen doen, heb ik wat extra informatie zodat je je aan kan passen en ik wil vragen om je er aan te houden, want anders wordt het zo lastig om alles makkelijk bij te houden.

    De Regeltjes.
    *schrijf in verleden tijd, omdat voor de meesten handiger
    * We gebruiken de Engelse namen, omdat ik die handiger vind. Als je de namen niet kent moet je dat even aangeven, dan zal ik je een lijstje geven met de Engelse namen die het meeste van pas komen! Hiermee worden alleen de namen gebruikt, zoals Weasley, Granger, maar niet de woorden als: Wand en Spell, dat wordt té veel.
    * We schrijven in de derde persoon, hij/zij vorm dus. Het is zo makkelijk om om te slaan naar een ander personage, omdat je twee personages krijgt.

    * Als er dingen zijn die je wilt zeggen, moet je ze in een Quote zetten.
    Als je je niet aan de regels houdt is dat niet erg, maar probeer het wel.

    De rollen
    Iedereen krijgt twee rollen. Eén zelf verzonnen rol en één persoon die al bestaat, zoals Severus Snape,Sirus Black, etc.
    Je mag leerlingen zelf verzinnen. Verschillende leeftijden, afdelingen en afkomsten.

    De informatie
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Reden voor afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Toverstok:
    Patronus:
    Extra:
    Bestaand Persoon die je wilt spleen:



    Ik heb James

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 7:38 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Naam: Amber Mary
    Achternaam: Johnson
    Leeftijd: 15
    Afdeling: Gryffindor
    Reden voor afdeling: Het was niet onverwacht dat ze bij Gryffindor in gedeeld zou worden, omdat haar hele familie ingedeeld bij Gryffindor was. Haar hele familie heeft een en al moed door hun bloed stromen. Haar familie bezit een aantal zeer krachtige tovenaars en heksen. Waaronder haar broer, Mike. Hij zit in het 7e jaar.
    Karakter: Amber is een van de leukere meisjes op Hogwarts. Ze is erg vrolijk en ze komt vaak erg schattig over bij de meeste mensen. Ze kan ontzettend goed leren, daarom was het nog wel even twijfelen dat er niet een klein kansje was dat ze bij Ravenclaw kwam te zitten. De meeste merken op dat Amber zichzelf alles behalve je van het vindt. Ze is niet onzeker, ze haat het gewoon als mensen over zichzelf gaan opscheppen. Zelf geeft ze liever complimentjes aan andere dan aan haar zelf. Amber is ook erg grappig en daarom mogen de meeste mensen haar wel. Ze maakt vaak droge opmerkingen als het helemaal stil is in de klas. Als ze daarna dan strafwerk krijgt, dat maakt haar niks uit. Ze accepteert de gevolgen en maakt netjes haar strafwerk. Maar met een beetje Amber erdoorheen. Ze versiert het blaadje dan helemaal en stopt het in een envelop. Dat doet ze vooral om te laten zien dat strafwerk haar toch niks uit maakt. Maar zeker niet om te slijmen. Ze kan het goed vinden met bijna alle Gryffindors. De leerlingen van Ravenclaw en Hufflepuf vergeet ze ook zeker niet. Alleen met Slytherin wacht ze meestal af. Ze woont zeker of ze hun kan vertrouwen of achterdochtig moet zijn. Ze staat vaak open voor nieuwe mensen en nieuwe vrienden. Ze gaat vaak het eerste op ze af. Ze haat het ook om in de spotlight te staan. Meestal wil ze gewoon lekker bij haar vrienden zijn en dan heeft ze alles wat ze wil.
    Uiterlijk: Klik Amber heeft prachtig, witblond golvend haar. Haar gezicht is prachtig in evenwicht met haar helder, blauwe ogen.Ze maakt haar ogen meestal op met wat mascara en oogschaduw. Ze heeft een fijne neus en mooie, roze lippen. Ze heeft afgelijnde kaakbeenderen en een afstekende scherpe kin, maar dat maakt haar gezicht alleen nog maar mooier. Haar lichaam is slank, maar ze heeft nog steeds de vrouwelijke vormen waardoor ze een mooi zandloper figuur verkrijgt. Op school draagt ze altijd netjes haar uniform. Maar buiten de muren van Hogwarts doet ze meestal kleding aan die zij vooral schattig vindt. Ze houdt niet van ruige kleding, of van die kleding die in alle mode bladen staat. Ze heeft haar eigen steil en dat laat ze merken ook.
    Toverstok: Een 24,2 cm lange wilgenhout stok. Met in de kern het haar van een feniks.
    Patronus: Een gevleugeld paard
    Extra: Ze heeft een kat, Muka. Amber is verwend en dat weet ze ook, maar ze maakt er geen gebruik van. Ze heeft rijke ouders omdat ze allebei vroeger professionele zwerkballers zijn geweest. Haar ouders willen haar -en haar broer- alles geven wat ze maar willen. Maar Mike en Amber maken daar geen gebruik van. Dan zou iedereen maar misbruik maken van haar en zou ze niet weten wie haar echte vrienden zijn. Haar vrienden weten dit maar die moeten het ook geheim houden want Amber wil er niet mee te koop lopen. Amber heeft ook het zwerkbal talent geërfd. Mike helaas niet. Amber is de jager van Gryffindor.


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    De informatie
    Naam: Kylee Ching
    Achternaam: Ching
    Leeftijd: 15
    Afdeling: Ravenclaw
    Reden voor afdeling: Kylee is trots op haar afdeling.omdat de rest van haar familie zat in Slytherin zat. ze is heel trouw en is heel slim. prefect dus voor Ravenclaw.
    Karakter: ze is meestal heel vrolijk en wordt niet snel boos. ze ziet overal wel het positieve kant van. soms kan ze wat verwend doen maar dat komt niet vaak voor.
    Uiterlijk:uiterlijk
    Toverstok:stok deze stok is van moeder op dochter doorgegeven. hij is goed in verdedigingsspreuken.
    Patronus: grote wolfshond
    Extra: Kylee kan soms vaag in dromen zien wat er gaat gebeuren ( een soort toekomst voorspellen) ze heeft lichte verbindingsangst. ze houdt heel veel van tekenen. het liefst tekenend ze haar gevoelens (blij, verdrietig enz) of mensen en dieren.
    Bestaand Persoon die je wilt spelen: Lucius Malfidus

    meld je het even als ik de rol heb?


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Die regels komen me bekend voor. (nerd)
    Niet dat dat geeft! :'D


    Big girls cry when their hearts are breaking