• Yeah! Topic 4!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [Nou, niet bij allemaal]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pandora McAllister

    Ik kon de onnozele glimlach maar niet van mijn gezicht halen doordat ik het echt leuk vond wat hij vroeg.
    Snel ging ik weer van de balustrade zodat ik weer op mijn beide voeten stond en keek naar hem op.
    "Je doet dit toch niet uit medelijden hé Logan?" Vroeg ik nep achterdochtig terwijl ik speels met mijn wijsvinger in zijn borstkas porde. "Want dat zou erg zijn."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [sorry sarita, het was niet mijn bedoeling. Ik schreef te snel en dacht er niet bij na. :( . Ik zal mijn personage nu naar jou toe laten lopen.]
    Logan
    'nee tuurlijk niet! Ik vind het heel leuk . Oh ik moet nu naar iemand. Het kan wat gaan worden.' zei hij en gaf een knipoog en liep weg.
    Toen hij bij Sirius kwam werd hij vrolijk. 'Hé, ik weet met wie je kan gaan. Met Sophie! Volgensmij wild ze als vrienden, maar he. Het kan altijd nog wat worden.' zei Logan blij en gaf hem een elleboog stootje.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 21:09 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Ik heb geen idee wat ik met Lily aanmoet iemand zin om haar tegen te komen?]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [Lily kan mij tegenkomen? Niet Pandora, maar Kim hé :') Als je dat wilt tenminste]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Je kan schrijven. Jaaaa eindeljk komt lily! :D]]

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 21:29 ]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Rebecca.
    'Laat eens zien wat je in gedachten had, Fred?' vraag ik en hij rommelt in zijn kledingkast, om er vervolgens enkele galagewaden uit te halen.

    [Roxanne, je kunt hierop inspringen ;) ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sirius Zwarts
    Ik grinnikte. 'Veel plezier,' zei ik. 'Ik weet niet met wie ik ga, nog steeds niet en mijn plan om niet te gaan lijkt met de minuut beter te worden.' Ik schudde mijn hoofd. 'Stom gedoe ook allemaal. Zoiets is alleen leuk als je een vriendin hebt en aangezien ik dat niet heb, is het niet leuk.'

    [is er nog een jongen over die met Sarita wilt gaan?]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pandora McAllister

    Nadat Logan uit het zicht verdwenen was, besloot ik dat ik ook maar naar binnen zou gaan aangezien ik het best koud had gekregen.
    Toen ik weer in het kasteel kwam, was er nog steeds niets verandert.
    Iedereen praatte nog druk over het Yule Bal en hun partner, waardoor ik opgewekt werd.
    Ik besefte maar al te goed dat ik glunderde van opwinding omdat er eindelijk nog eens iets leuks gebeurde.


    Kim

    Half dansend ging ik naar de grote zaal.
    Mensen keken me vreemd aan, maar daar trok ik me niets van aan.
    Ik plofte neer op een bankje toen ik aankwam in de grote zaal, nam een beker pompoensap en dronk er van.
    "Accio tekengerief." Zei ik nadat ik mijn toverstok had bovengehaald.
    Al snel kwam mijn tekengerief rustig aangezweefd en nam ik ze doodnormaal aan.
    Mijn potlood gleed over het papier terwijl ik een tekening maakte van hoe het Yule Bal er uit zou kunnen zien.


    [Ik kan een jongen voor je maken en hem daarna laten sterven? Ik wil niet nog een personage, maar speciaal voor het Yule bal wel?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fred
    'Uhh, kijk is aan. Hier heb ik een donkerblauw pak. Wat vind je ervan Rebec?' zei Fred en draaide het pak een paar rondjes. uiteindelijk gaf hij het aan Rebecca om het beter te laten zien.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Logan
    'Maar Sirius, Ik weet met wie je kan. Sophie! Ze wilt alleen als vrienden, meer niet.' zei hij en leunde uitgebreid tegen de muur.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Sirius Zwarts
    'Hmmm,' zei ik. 'Ik denk er over na.' Ik hield niet van zulke feesten waar iedereen in smoking en jurken moest komen. Konden ze niet eens gewoon een leuk feest geven? Zonder als dat netheid gedoe.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [@Kim, je maar dat vind ik zielig voor die jongen :'D]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Wat maakt het uit? Ik laat hem dan wel depri worden na het Yule Bal en laat hem wel zelfmoord plegen...dan heeft de school wel iets om over te praten :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ja maar dan is het zo van. 'Tja, en toen was mijn date van the Yuleball dood.]


    "Ignite, my love. Ignite."