• Yeah! Topic 4!

Het rollentopic
    Het 1e topic

Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

Anders:
    -

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Andromeda Zwarts

'Enervatio!' riep ik met mijn toverstok op Bellatrix gericht. Ík wilde dit uitvechten.
    'James, Evana, volgens mij is het beter dat jullie weggaan. Ik wil dit met die krengen uitvechten, en ik wil niet dat jullie het risico lopen geraakt te worden door een spreuk,' zei ik met mijn blik scherp op Narcissa en Bellatrix gericht, klaar om aan te vallen. Even was ik bang dat ik ietwat ondankbaar overkwam tegenover James, hij probeerde immers alleen maar te helpen. Maar dit was een gevecht tussen mij en mijn zussen, een gevecht waarvan we alle drie altijd geweten hadden dat die ooit zou komen, alleen wisten we niet wanneer. Nu, was blijkbaar het antwoord. Ik was veel te verschillend van mijn zussen om voor altijd in vrede met ze te leven. Zij aanbeden Voldemort, ik verachtte hem. Zij wilden elke Dreuzel of Dreuzeltelg uit de weg ruimen, ik zag ze als mijn gelijken. Een van hun belangrijkste doelen in het leven was hun bloedzuiverheid in tact houden, ik bekommerde me daar geen minuut om.
    Ik haalde diep adem en pakte mijn toverstok steviger vast. Het was nu of nooit.
    'Expelliarmus!' schreeuwde ik.

Bellatrix Zwarts
    "Expelliarmus!" riep Andromeda. Ik glimlachte. Brave, brave Andromeda. "Serpensortia!" riep ik, terwijl de slang uit mijn toverstok gleed.

Evana Lexie Morson
    Snel werd ik weggetrokken, en zag nog vaagjes hoe Bellatrix en Andromeda begonnen te duelleren. Shit!

Tijd voor koffie.

James

'Kom maar, ze wilt het zelf uitvechten.' zei James tegen Evana. Ze liepen naar de commonroom en gingen daar zitten. Hij keek rond en zag Lily.
    'Ze zal nooit naar me kijken he?' zei James tegen Evana.

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

Andromeda Zwarts

Helaas was Bellatrix mij voor en riep ze:
    'Serpensortia!'
    Een slang spoot uit haar toverstok en kronkelde sissend in mijn richting.
    'Alerte Ascendare!' riep ik en de slang vloog omhoog en viel een eind verderop weer neer.

Evana Lexie Morson
    Ik keek onzeker om me heen. "Misschien als... Ik weet het niet.", ik kijk naar Lily. James Potter en Lily Evers. Zou best kunnen, maar Lily bleek nooit geinteresseerd. Misschien zou het nog komen. "Je hebt altijd nog kans, ga naar haar toe," opperde ik.

Bellatrix Zwarts
    "Andy, Andy," riep ik speels, met een hoog stemmetje. "Bloedverradertje, bloedverradertje," zong ik bijna. Ik vuurde nog een spreuk af. "Paralitis!" riep ik.

Tijd voor koffie.

Andromeda Zwarts

'Impedimenta!' schreeuwde ik nog maar net voordat de spreuk me raakte en ik 'Detentio!' kan schreeuwen. Er spoten lange, zwarte touwen uit mijn toverstok die richting Bellatrix vlogen om zich vervolgens om haar heen te wikkelen. Het viel me op dat Cissy nog niks uit had geprobeerd. Ik wist dat ze ietwat milder was dan Bella, maar ik wist ook dat ze ieder moment ten aanval kon gaan.

[jammer dat Lina nooit schrijft (cat) :( ach ik kan altijd haar rol overnemen maar dat is niet logisch xD zelf een ralatie schrijven :3]
    James
    Hij stond op en keek naar Evana. 'Maar ze zal toch niet luisteren en ze ziet ook niet dat ik ben veranderd.' zei hij sip terwijl hij zich omdraaide en een paar stappen naar Lily liep.

[All right, ik ben terug sorry dat ik zo lang niet gepost heb]

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

[Yay , oke wil je dan dat Lily ziet dat James aankomt en dan met hem praat?]

Lily Evers
    "Heey, James" zeg ik glimlachend en speel met een pluk van mijn haar.
    Ik leg het boek wat ik aan het lezen was weg en kijk naar James.
    [All right ik moet weer weg]

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Evana Lexie Morson
    Lily komt aangelopen, en begint tegen James te praten. Ik giechel zachtjes en loop weg. Ik dwaal de gangen op. Waar zou ik heengaan? Ik moet Andromeda met rust laten, maar... Straks gebeurd er iets ergs. Dan neem ik een besluit, en loop de andere kant op.

Bellatrix Zwarts
    Zwarte touwen binden zich om mijn lichaam. Ik raak in een stille paniek. De kilte die over mijn lichaam uitspreid is ongeloofelijk. "Crucio!" roep ik nog, terwjil ik op de grond val. Waarom doet Cissy eigenlijk niets?

Tijd voor koffie.

Andromeda Zwarts

Ik val op de grond terwijl elke cel in mijn lichaam de helse pijn probeert te verdragen. Ik houd mijn lippen stijf op elkaar om geen toeschouwers op te roepen. Ik kronkel heen en weer en tranen springen in mijn ogen. Raar, is het niet? Gevangen in de meest verschrikkelijke pijn ter wereld, die mijn bloedeigen zus veroorzaakt. Op de een of andere wonderbaarlijke manier stoot ik, ondanks de duizelingwekkende pijn, een schril gelach uit.

James

'Hoi, Lily... Gaat alles goed? W-wat was je aan het lezen?' zei hij zenuwachtig en ging naast haar zitten. Keek om zich heen, maar zag dat Evana al weg was.
    'Wat maakt jou uit wat ik lees James, jij leest toch nooit?' zei Lily tegen hem waardoor hij rood werd.

Remus

Ik loop naar de common room, en zie James en Lily zitten. Mijn mondhoeken krullen omhoog, misschien is het James toch nog gelukt. Ik ga bij ze zitten.
    'Hoi James, Lily. Jullie hebben nu dus ook geen les?' vraag ik.
    Wat een standaardvraag, maar het gesprek moet op gang blijven, en er mogen ab-so-luut geen stiltes vallen.

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

James
    'Eh, het is zaterdag, dus ja we zijn vrij.' zei hij en moest lachen.
    Oh, ik hoop dat Lily ziet dat ik verliefd ben. Ik kan er niet tegen!zei hij in gedachten en keek Remus aan en daarna naar Lily.