• Yeah! Topic 4!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

    Anders:
    -


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Logan
    'Ik heb ook niemand. Eigenlijk niemand heeft mij gevraagd...' en hij keek haar aan en zag dat ze van Slytherin was. Ze zag er niet vijandig uit. Logan vond haar wel aardig en mooi.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Pandora McAllister

    Er viel een kleine stilte tussen ons in wat me redelijk ongemakkelijk deed voelen.
    Ik draaide me om zodat ik met mijn rug naar de balustrade stonde en sprong wat omhoog zodat ik er op kon zitten.
    Mijn benen wiebelden zachtjes heen en weer toen ik even naar mijn voeten keek.
    "Weet je eigenlijk ook mijn echte naam?" Vroeg ik plots toen ik hem aankeek. "Weinig mensen weten die."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [srr moest eten.]

    Logan
    'Oh dat weet ik.' Zei hij en trok en wenkbrauw op. 'Brandy is het niet?' en hij gaf een glimlach toe.
    'Ik vind dat een mooie naam hoor.'


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Pandora McAllister

    Lachend trok ik mijn neus op terwijl ik mijn hoofd schudde.
    "Ik vind hem absoluut niet mooi." Grinnikte ik. "Daarom dat ik mijn tweede naam altijd gebruik die klinkt niet zo oud."
    Nadenkend tuitte ik mijn lippen even en bekeek Logan wat beter in het maanlicht.
    "Je bent een gryffindor." Merkte ik langzaam, maar niet onvriendelijk op. "Wauw...dat gebeurt niet snel dat ik daar mee overweg kan."
    Ik glimlachte aan de gedachte van alle leerlingen van gryffindor die me liever kwijt dan rijk waren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rebecca.
    'Staat goed, James,' zeg ik en ik leg mijn handen op zijn schouders. 'Wat voor muziek draaien ze eigenlijk? Ben nog heel erg gewend aan dreuzelmuziek... Zal wel Wizard Rock zijn?' zeg ik, en hij knikt bevestigend.

    [volgende post is de playlist ;) ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Fred
    'Yoooo, die band is vet cool!!' zei hij blij en liet James los en maakte een dansje.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Logan
    'Eh, jup ik ben er één.' zei hij en moest lachen. Logan stond op en knielde.
    'Pandora McAllister, ik ken je niet zo lang maar, wel van de meisjes, wil je met mij naar het Yule ball?' vroeg hij en lachte lief.

    [Cuwl, misschien te snel he? of niet? (nerd)]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Pandora McAllister

    Mijn benen stopte met wiebelen terwijl ik lachend op hem neerkeek.
    "Wat?" Vroeg ik aangenaam verrast. "Ben je serieus?"
    Ik wist niet goed wat ik er van moest denken omdat ik bij gryffindor niet gekend was om mijn aardigheid maar ergens vond ik het wel lief.
    Terwijl ik zijn lachende gezicht bekeek, haalde ik mijn schouders op.
    "Ach, waarom ook niet."


    [Is het Yule bal eigenlijk al begonnen?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik reageer even niet omdat ik aan het trainen ben en degene met wie ik aan het praten ben is weg --']


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ja dat klopt, sorry maar je was niet online en Kim wel.] [ @kim, nee het Yule ball is nog nie begonnen;)]
    [maar ik ga slapen, doei]
    Logan
    'Ja, tuurlijk meen ik het.' en hij moest lachen.


    [sorry dat ik zo kort schrijf :$]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Dan wacht je geduldig. Ik vind dit persoonlijk heel scheef. --'.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [What's the problem, Sarita? Ongesteld? Wat is er aan de hand?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Nee ik ben niet ongesteld (cat). Daarbij word ik juist vrolijker. Wat mijn probleem is dat het niet fijn rpg'en is als degene waarmee je in gesprek bent opeens weg gaat en zonder het even te melden. ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ach ja, dat gebeurt bij een RPG.]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!