• Yeah! Topic 4!

Het rollentopic
    Het 1e topic

Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Andromeda Zwarts: Luanne Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Luanne: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor Beater van het Quidditchtean
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -
    Jezelf(telt niet mee voor aantal rollen):
    - Lisanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Rebecca Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Roxanne Gryffindor
    - Sophie Gryffindor
    - Sarita Gryffindor
    - Bruna Luanne Gryffindor Chaser van het Quidditchteam
    - Kim Gryffindor

Anders:
    -

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Andromeda Zwarts

Ik ben er geweest, feit. Wat er nu met me zal gebeuren is nog de vraag. Ik pak mijn toverstok en richt die op mijn ooit zo dierbare zussen, dat lijken nu zoveel jaren geleden.
    'Wie is het?' zegt Bella zacht waarna ze een spreuk naar me vuurt. Ik sluit mijn ogen, wachtend op de klap die zal volgen, maar er gebeurt niks. Ik open mijn ogen weer, ik had me dit nooit voor kunnen stellen; Cissy en Bella die beiden hun toverstok op mij gericht hebben. Ik haal diep adem en zeg:
    'Nou, waar wachten jullie op? Volgens mij staan jullie te popelen om een brief naar moeder te sturen. Het kan me niks meer schelen. Ik ben nooit zoals jullie geweest en zal dat ook nooit zijn!' roep ik woedend. Ik voel de adrenaline door mijn aderen stromen en pak mijn stok steviger vast. 'Ik ben toch altijd het uitschot geweest! Omdat ik met Sirius omging en niet lachte om die afschuwelijke, spottende grappen over Dreuzels en Dreuzeltelgen!'
    Ik kijk mijn twee zusters recht in de ogen aan, ik kan het me niet voorstellen dat ik ooit zo close met ze was.
    'Evana, haal die schildspreuk eraf,' zeg ik scherp zonder mijn blik van mijn zusters te scheuren. Ik ben er op dit moment meer dan trots op dat ik verliefd ben geworden op een Dreuzeltelg.

[echt gaaf dat er nu de drie zusjes Zwarts zijn :D]

{Yeah :D}

Evana Lexie Morson
    Ik schud mijn hoofd. In plaats van hem op te heffen, probeer ik hem nog sterker te maken. Ze praat tegen Andromeda. "Niet waar." zeg ik, maar ze negeert me. "MODDERBLOEDJE! Haal. Het. Schild. Weg. NU!" roept Bellatrix ineens naar mij. "J-je liegt!" zeg ik tegen Bellatrix.

Bellatrix Zwarts
    Het modderbloedje, dat blijkbaar Evana heet, schud haar hoofd. "Vies, vuil Modderbloedje." sis ik. Ik kijk arrogant grijnzend weer naar Andy. "Vriendinnetje van je zeker? Ach wat Schattig, jullie vormen een goed team. Wie had ooit gedacht dat Andromeda Zwarts ooit haar familie zou verraden? Maargoed, bij jou was het toch al zo. Goede maatjes met neef Sirius, een Gryffindor." ik spuug het woord uit. "Maargoed, als je het wilt... Je bent even vuil als je vriendje. MODDERBLOEDJE!" Evana schrikt op. "Haal. Het. Schild. Weg. NU!" ze lijkt bang te worden, maar ze heft het schild niet op. "J-je liegt!" roept het modderbloedje. Ik lach spottend. "Dacht je dat?" zeg ik.

Tijd voor koffie.

Pendragon -> Quiseng

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

James
    'waarom noem je mensen toch modderbloedje Bellatrix? Ik kan jou ook wel een bijnaam geven. Zoals,Ehmm... Zwart nest?' en hij liep van achter haar naar Andy en Evanna.

Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

Andromeda Zwarts

'Hoe durf je?!' sis ik tegen Bella. James komt achter mij en Evana staan, maar ik merk het nauwelijks. Ik keer me tot Evana en richt mijn toverstok op haar.
    'Evana, haal die schildspreuk eraf. Ik wil je niks aandoen. Laat me alleen maar die krengen een lesje leren,' zeg ik zwaar ademhalend. Mijn ogen zijn recht op Evana gericht, dit zijn echt van dat soort momenten waarop je helaas kunt zien dat ik familie ben van Bellatrix. Het zijn in ieder geval zeldzame momenten.

[People, laat deze RPG plzzz niet sterven! Dit is echt een van de beste RPG's die er zijn! En het zou hartstikke zonde zijn om er niks meer mee te doen :(. Misschien kunnen we een advertentie-topic plaatsen voor meer rollen? Want Lina, Sarita en Esther reageren bijna nooit meer...]

[ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 18:58 ]

[ ben het met bru eens. Alleen sophie bru rebecca en ik schrijven...]

[Ik wil wel reageren maar meestal is er niemand die er op in gaat ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[Ik wil ook wel weer schrijven, maar ik heb het momenteel erg druk met Frans. Morgen schrijf ik dus wel weer :W]

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Evana Lexie Morson
    Ik schrok. Maar ik wil niet de aanleider zijn tot een gevecht, dus ik hou mijn toverstok nog omhoog. Andromeda begint echt kwaad te worden, en even lijkt ze op Bellatrix. Ik schud geschrokken mijn hoofd, te geschrokken om iets te zeggen. "Vieze, vuile-" begint Bellatrix. Het doet me denken aan mijn eerste paar jaar op Hogwarts. Andromeda kapt haar af.

"Waar heb je je dit keer verstopt?" ik hoor hun gegiechel. "De wc zal je echt niet redden.", Jammerende Jenny houd zich dit keer stil. Ik hoor ze rammelen aan de deuren, nog even en ze zullen hier zijn. De deur word opengetrokken. "Dus hier zit je?" en het meisje kijkt me boosaardig aan.

Niet aan denken. "Ik wil niet dat jullie vechten." zeg ik, nog steeds onvast.

Bellatrix Zwarts
    Het meisje liet me wachten. Een modderbloedje nog wel. Een miezerig, klein, vervelend modderbloedje. "Vieze, vuile-" begin ik, maar Andromeda kapt me af. Dan richt ik me weer op Andromeda. "Dus je wilt mij een lesje leren?" ik giechel boosaardig. Dat wordt nog leuk. "Ik wil niet dat jullie vechten." zegt het modderbloedje. Ik giechel. "dat maak ik zelf wel uit." en ik richt mijn toverstok op haar. Nu wachten tot haar schild verzwakt, en dan zullen Andy en Evana het krijgen.

Tijd voor koffie.

James
    Hij werd moe van Bellatrix en net dat ze niet op hem let pakte hij zijn stok heel behendig. Hij sprak eerst Evanna om te zeggen dat hij haar konnverlammen en knikte. Ze liet haar stok los en James richte op Bellatrix.
    'Paralitis!' richte hij op Bellatrix die eerst gilde en nu verstijft stond en boos naar James keek.

[ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:42 ]

[Roxy, er is een schildspreuk tussen Cissy, Bella en Evana, Andy, James :S
    @Kim zat Pandora niet bij James?]

[ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:32 ]

[de bel ging en verder weet ik niet maar gaf geen antwoord meer aan Kames en liep hij weg. Maar ze kan er wel gezellig bijstaan. Weet niet welke kamt ze kiest xD]

Evana Lexie Morson
    Ik zag Andromeda en James allebei gespannen naar me kijken. Nog even en ze zouden míj beheksen. Door deze korte afleiding, verloor mijn schild zijn kracht. James vuurde meteen een beheksing af. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond. Toen pakte iemand mijn arm en trok me weg.

Bellatrix Zwarts
    Ik gilde toen de rode flits op mij afkwam, en me weg blies. Hoe durfde ze? Ik keek woedend naar Potter. Wacht maar, ik zal me wreken. Cissy stond er nu alleen voor.

Tijd voor koffie.

[Moehahah :D]

James Potter
    Bellatrix keek hem met een dodelijke blik en Narcissa stond daar nog maar een beetje en keek boos. Alsof ze haar zin niet kreeg.
    'Ook een verdoving?' vroeg James scheinheilig, maar hief zijn stok wel.