• Als we allemaal zo'n twee regels schrijven en dan kijken wat eruit gaat komen. Het hoeft niet perse verder te gaan je kan het ineens ook heel anders doen. Laat die hersenselletjes maar werken :P Ik begin:

    Mijn vader riep weer eens dat ik mijn muziek niet zo hard moest zetten. Wat de buren van ons wel niet zouden denken. Laat ze maar lekker denken, ik hoef met hun toch geen rekening te houden. Toen ik naar onder kwam voor het avond eten begon mijn vader 'Ben je weer verliefd?' Ik kijk hem verbaasd aan 'Hoezo dat?'

    'Je hebt je muziek weer eens veelste hard staan. Ik had toch gezegt dat dat niet mocht, de buren zouden nog denken dat je op hún verliefd bent!' Ik keek hem nog steeds verbaast aan. Plots vond ik zijn hoofd best op een aardappel lijken.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het aardappelhoofd werd rood van woede. "Pap, rustig maar, ik heb geen Tokio Hotel obsessie' Hij kijkt me raar aan. "Justin Bieber is veel lekkerder' antwoord ik

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 21:31 ]

    -

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 21:35 ]


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Toen kwam er ineens iemand van Team Jacob binnen. "Ik vind stampot wel lekker hoor" zei ze en ging aan tafel zitten. Pap leek het allemaal niet meer te begrijpen, stond op en liep weg. "Edward is beter" fluisterde ik.

    Ik stapte naar buiten de stromende regen in. Ik rende naar de gouden koets die voor ons huis geparkeerd stond en stormde naar binnen. "ik heb geen tijd" zei Obama.


    You've cat to be kitten me right meow.