• Het is al heel lang geleden sinds Bastian het vreemde boek The Never Ending Story gelezen heeft. Sinds hij volwassen is, is het voor hem onmogelijk om Fantasia nog te bezoeken, maar hij heeft zijn belofte aan de The Childlike Empress om Fantasia te redden niet opgegeven. Hij is een jonge, succesvolle schrijver en merkt op een dag dat de bladeren van zijn gepubliceerde boeken leeg zijn. Het Niets probeert opnieuw zijn geliefde Fantasia over te nemen. Bastian neemt de beslissing om een wel heel speciaal boek te schrijven, eentje dat zijn lezers naar Fantasia brengt zodra ze de eerste zin lezen...
    Hoe zorg jij dat Fantasia uit de klauwen van het allesoverheersende Niets blijft?
    En nog belangrijker; wie kan je vertrouwen?

Rollen

Mensen (die de boeken lezen en in Fantasia terechtkomen)
    - Cosette | Arion O'Leary
    - BlueOrbs | Dean James Sadler
    - Cybele | Elizabeth Josey Willows
    - Flounder | Evanna McGailynn
    - Swanson | Valeria Giverny Jae
    Tegenstanders van Het Niets (fantasiewezens in Fantasia)
    - Roosevelt | Destiny Hope, Elf
    - xMirrorman | Melodie, Centaur
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush, Half (Duistere) Engel
    - thePineapple | Mindra Redknapp, Kind van de lucht
    - xPadfoot | Minerva May Dawney, Meermin
    Voorstanders van Het Niets (fantasiewezens in Fantasia)
    - Cosette | Story, Waternimf
    - Mombasa | Laís Mineiro, Zeemeermin
    - xMirrorman | Devin, Griffioen
    - Swanson | Shantay Reine Tyssem, Nimf

Regels:
    - Geen drieregelposts . Doe moeite om meerdere zinnen te schrijven, anders is het niet fijn.
    - Je mag tot 3 personages, maar je moet ze wel actief houden.
    - Ga elkaar niet uitschelden als er iets fout loopt, hou het aangenaam.
    - Gebruik geen personages uit The Neverending Story zelf, verzin zelf iets.
    - Wees creatief

Het begin: de mensen hebben hun boek gekocht/gekregen. De wezens voelen dat er iets op til is. De mensen hoeven niet allemaal tegelijk naar Fantasia gezogen te worden.

[ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:35 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Melodie.

Naarmate ik dichterbij kom, wuift de vervaging weg en zie ik de jongen een steen oprapen. Hij wandelt er mee naar het water en ploft daar neer. Hij gaat in kleermakerszit zitten en heft de steen omhoog. Ik ben nu zo dicht bij dat ik hem bijna kan aanraken. "Eh, hallo" Besluit ik dan maar te zeggen. Ik heb tenslotte nog maar één uur om hem te leren kennen. Dus laten we dat maar snel doen dan, ook al vertrouw ik niet zo snel mensen. Ik ben wel nieuwsgierig, maar dat is iedereen toch?

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Arion

Ik schrik op uit gedachten wanneer ik een stem naast me hoor. In een fractie van een seconde staat de muur weer om mijn gevoelens heen. Ik bekijk en het meisje dat naast me is komen zitten.
    "En jij bent?" vraag ik droogjes. Een Elf, een Meermin? Of misschien en heks, die heb ik nog niet gehoord vandaag.
    Ik zucht en staar naar boven. Donkere wolken pakken zich samen en lijken alle licht op te slokken in een grote leegte. En dat zal dan wel Het Niets zijn.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Melodie.

"En jij bent?" Vraagt hij droog, "Een elf, een meermin? Of misschien een heks, die heb ik nog niet gehoord vandaag". Hij zucht even en staart naar boven. Hij heeft Hun dus ookal ontmoet. Ik volg zijn blik en kijk naar de donkerewolken. 'Het niets' Denk ik en voel een rilling door mijn lichaam glijden. "Ik ben gewoon een meisje" Zeg ik en glimlach flauwtjes. Ik hou niet van liegen, maar ik ga niet zomaar iemand zeggen dat ik een centaur ben. En zeker niet een wild vreemde. Waar zou hij eigenlijk vandaan komen? Ik heb hem nog nooit eerder gezien.

[ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 18:24 ]

[Schuingedrukt zijn gedachten :')]

(kan ook xd)

Minerva

'Jongens, stop!' schreeuw ik de twee na terwijl ze wegrennen, maar ze zijn te snel uit het zicht. Ik ren ze zo snel als ik kan achterna maar kom na een paar meters enkel Destiny tegen. Iets verderop vang ik nog een glimp op van iets dat voorbij raast. Ik zet het weer op een lopen en tot mijn geluk zet de gedaante zijn marathon voort langs het water. Ik spring soepel in het water en terwijl ik mijn benen weer samen voel smelten tot een staart scheer ik me een weg door de waterplanten en zeedieren tot ik bij ondieper water ben gearriveerd waar het strand hoort te beginnen. Ik haal mijn hoofd enkele centimeters boven water zodat net mijn ogen zichtbaar zijn en ik de jongen in het vizier kan krijgen. Achter hem zie ik een meisje, ik ken haar. We spreken vaak samen en ze is erg aardig. Ik zwem naar een rots die half in het water ligt toe en laat daar mijn armen en kin op rusten terwijl ik de jongen en Melodie in de gaten houdt. Goed zo, laat hem maar meerdere "sprookjeswezens" ontmoeten, hij zal zijn koppigheid snel genoeg verliezen.

Melodie.

In een flits zie ik Minerva richting een rots zwemmen. Ze is best aardig en ik spreek haar best vaak. Ze laat haar armen en kin rusten op de rots. Ik glimlach even naar haar,maar richt me dan weer op de jongen. Ik laat mijn ogen even snelover zijn lichaam glijden en krulmijn mondhoeken dan een beetje omhoog.

[ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 18:24 ]

[wie is Florence? :p]

[Faal, xdd naam van andere rpg XDD ]

Arion

"Ik ben gewoon een meisje," zegt ze zacht.
    Ik trek een wenkbrauw op en schud mijn hoofd met een sarcastisch lachje. Ik leg mijn handen voor mijn gezicht en laat me achterover vallen. Wanneer ik mijn handen weg haal en haar aankijk zie ik haar glimlachend voor zich uit staren.Ik volg de ogen van het meisje naar een rots in het water waar Minerva op rust. Snel wend ik mijn blik af en zie haar ogen over mijn lichaam glijden.
    "Kan je het een beetje zien?" zeg ik droog.

Melodie.

Hij trekt een wenkbrauw op en schud zijn hoofd met een sarcastisch lachje. Even legt hij zijn handen voor zijn gezicht en laat zich achterover vallen. "Kan je het een beetje zien?" Zegt hij droog, als hij zijn handen heeft weggehaald. "Ja, hoor" Antwoord ik met een lichte grijns. "Hoe ben jij eh, hier eigenlijk gekomen?" Besluit ik te vragen en wacht geduldig op antwoord.

Arion

"Ja hoor," antwoordt ze met een grijns.
    Ik kijk haar strak aan en laat merken dat ik hier geen zin in heb.
    "Hoe ben jij eh, hier eigenlijk gekomen?" zegt ze dan.
    "Dat vertel ik je als jij me vertelt hoe jij hier bent gekomen," zeg ik emotieloos. Ik wil eerst weten of ze werkelijk 'een gewoon meisje' is of één van de gekken hier die beweren fantasiewezens te zijn. Ik sluit mijn ogen voor alles om me heen en wacht op antwoord.

Minerva

Ik bleef recht met mijn nog-steeds-felgroene ogen naar de mensenjongen kijken. Ik begon me af te vragen waarom zo'n persoon als hij überhaupt hier terecht kon zijn gekomen. Hij was wel een van de laatste personen die je zou kiezen om fantasia te redden. Koppig, emotieloos en veel te realistisch, maar misschien was er enkel tijd en wat extra werk voor nodig tot hij alles in zou zien. Ik kon het niet meer aan en besloot om naar de kust te zwemmen waar ik mezelf op het zand liet rollen en mijn vin in twee benen voelde splijten. Ik stond met ietwat trillende benen op terwijl ik het meeste zand van mijn kletsnatte lappen jurkje klopte en keek vervolgens Melodie en de jongen aan.
    'Lukt het hier een beetje?' zei ik op een vrolijke toon. Ik probeerde de lucht zoveel mogelijk te negeren, die nu bijna pikzwart was.

[ bericht aangepast op 9 feb 2012 - 20:07 ]

[Burlington --> Carebear]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Melodie.

Hij kijkt me even strak aan en ik voel dat hij hier geen zin in heeft. "Dat vertel ik je als jij me vertelt hoe jij hier bent gekomen," Zegt hij emotieloos. Ik denk even diep na hoe ik dit ga vertellen, want ik ga níet zeggen dat ik een centaur ben. "Lukt het hier een beetje?" Zegt Minerva op een vrolijke toon, wanneer haar vin weer is veranderd in gewone mensen benen. "Ja, hoor. Jij hebt hem ook al ontmoet zeker?" Antwoord ik en kijk haar even aan. Ik ben blij dat ik nu even niet op zijn vraag hoef te antwoorden. Maar voor hoelang?