• Wie weet waar je van die bedrukte plectrums kan kopen?? Dus van die band plectrums en met figuurtjes. ( de sites Papa's plectrums & plectrum online ken ik al :3)


    My heart is yours and so am I

    Op mijn oude pc had ik eentje in mijn favorieten staan, maar ik weet hem niet meer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    In een muziekwinkel? Ik heb hier weinig verstand van :X


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik weet het niet, sorry.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Gumi schreef:
    In een muziekwinkel? Ik heb hier weinig verstand van :X
    daar hebben ze alleen maar met he merk erop.


    My heart is yours and so am I

    PaulTurner schreef:
    (...) daar hebben ze alleen maar met he merk erop.

    Dan weet ik het niet.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    ik heb er eentje maar die heb ik gekregen bij een concert dus ik zou het ook niet weten

    Er is hier ooit eens zo'n topic over geweest, misschien moet je hem eens zoeken door trefwoorden op te zoeken. ;D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Er is hier ooit eens zo'n topic over geweest, misschien moet je hem eens zoeken door trefwoorden op te zoeken. ;D


    had ik al gedaan maar daar zei iemand een engelse site maar ik kan alleen in euro's betalen ;) want ik heb geen visa of master card


    My heart is yours and so am I

    Gewoon in de muziek winkel.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb bij de Feedback in Eindhoven wel eens Simpson-plectrums gezien. En misschien hebben ze ze wel bij Large.nl.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    kijk eens rond op een rommelmarkt ;) of op marktplaats :) anders gewoon in een gitaarwinkel :)

    Feedback.
    Large.
    En musician's heaven: www.thomann.de

    Ik vraag ze altijd aan mijn fav's bandjes, maar die ken ik ook persoonlijk, so yeah. MAar volgens mij www.thomann.de, tenminste daar maken en bestellen zij ze ook.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb er een voor kerst.


    Firm believer of all that is magic

    Janitor schreef:
    Feedback.
    Large.
    En musician's heaven: www.thomann.de


    deze ^ en ook gewoon op ebay en zo c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.