• Het is al heel lang geleden sinds Bastian het vreemde boek The Never Ending Story gelezen heeft. Sinds hij volwassen is, is het voor hem onmogelijk om Fantasia nog te bezoeken, maar hij heeft zijn belofte aan de The Childlike Empress om Fantasia te redden niet opgegeven. Hij is een jonge, succesvolle schrijver en merkt op een dag dat de bladeren van zijn gepubliceerde boeken leeg zijn. Het Niets probeert opnieuw zijn geliefde Fantasia over te nemen. Bastian neemt de beslissing om een wel heel speciaal boek te schrijven, eentje dat zijn lezers naar Fantasia brengt zodra ze de eerste zin lezen...
    Hoe zorg jij dat Fantasia uit de klauwen van het allesoverheersende Niets blijft?
    En nog belangrijker; wie kan je vertrouwen?


    Rollen

    Mensen (die de boeken lezen en in Fantasia terechtkomen)
    - Cosette | Arion O'Leary
    - BlueOrbs | Dean James Sadler
    - Cybele | Elizabeth Josey Willows
    - Flounder | Evanna McGailynn
    - Swanson | Valeria Giverny Jae
    Tegenstanders van Het Niets (fantasiewezens in Fantasia)
    - Roosevelt | Destiny Hope, Elf
    - xMirrorman | Melodie, Centaur
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush, Half (Duistere) Engel
    - thePineapple | Mindra Redknapp, Kind van de lucht
    - xPadfoot | Minerva May Dawney, Meermin
    Voorstanders van Het Niets (fantasiewezens in Fantasia)
    - Cosette | Story, Waternimf
    - Mombasa | Laís Mineiro, Zeemeermin
    - xMirrorman | Devin, Griffioen
    - Swanson | Shantay Reine Tyssem, Nimf



    Regels:
    - Geen drieregelposts . Doe moeite om meerdere zinnen te schrijven, anders is het niet fijn.
    - Je mag tot 3 personages, maar je moet ze wel actief houden.
    - Ga elkaar niet uitschelden als er iets fout loopt, hou het aangenaam.
    - Gebruik geen personages uit The Neverending Story zelf, verzin zelf iets.
    - Wees creatief


    Het begin: de mensen hebben hun boek gekocht/gekregen. De wezens voelen dat er iets op til is. De mensen hoeven niet allemaal tegelijk naar Fantasia gezogen te worden.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Story

    "En jij bent echt een schatje.Hoe ben ik eigenlijk hier terechtgekomen? En waarom?"
    Straks moet ik kotsen.
    Ik glimlach liefjes en sla mijn kleine armen om een van haar benen terwijl ik dichter tegen haar ga staan.
    "Hoe moeten wij weten hoe jij hier bent gekomen?" zegt Laís.
    "Was je aan het dromen?" vraag ik nog.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Evanna

    "Hoe moeten wij weten hoe jij hier bent gekomen?"
    Ik haal mijn schouders op. Ja, dat is ook een goede vraag.
    "Was je aan het dromen?" vraag Story.
    Ik schud mijn hoofd.
    "Ik weet alleen nog dat ik aan het lezen was."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Story

    "Ik weet alleen nog dat ik aan het lezen was," antwoordt Evana.
    "Lezen?" zeg ik droevig. "Hier zijn geen boeken."
    Omdat wij de basis van alle fantasie zijn die jullie stervelingen op papier zetten.
    "Was het mooi?" vraag ik zachtjes.
    Ik kijk omhoog om haar aan te kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Evanna

    "Lezen? Hier zijn geen boeken."
    "Geen boeken? Maar- en- hebben jullie dan geen verhalen?"
    "Was het mooi?"
    Ik knik.
    "Ik herinner me er niet veel van, maar het was heel mooi."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Story

    "Geen boeken? Maar- en- hebben jullie dan geen verhalen? Ik herinner me er niet veel van, maar het was heel mooi."
    IK giechel en sla mijn handjes voor mijn mond. Met fonkelende oogjes kijk ik Evanna aan.
    "Je bent in Fantasia. Wij zíjn verhalen," antwoord ik met een hoog stemmetje. Dan sla ik mijn ogen omhoog en trek een beteuterd gezicht. "Maar we zijn in gevaar." Ik weet het zelfs zover te krijgen dat mijn ogen wateren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Evanna

    "Je bent in Fantasia. Wij zíjn verhalen."
    Ik kijk haar verbaasd aan en zak weer door mijn knieen, zodat ik haar beter kan aankijken.
    "Maar we zijn in gevaar."
    Ze begint te huilen, en automatisch sla ik mijn armen beschermend om haar heen.
    "Hoezo, jullie zijn in gevaar? Wat gebeurt er dan?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Story

    "Hoezo, jullie zijn in gevaar? Wat gebeurt er dan?"
    Ik rol met mijn ogen naar Laís omdat het Mensenkind me alweer omhelst.
    "Het Niets vernietigt Fantasia en alles wat hier leeft," zeg ik met een klein stemmetje. "En er zijn veel wezens die het helpen. Alleen de zeemeerminnen, ik en nog een paar anderen willen het tegenhouden. Maar we weten niet hoe."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Evanna

    "Het Niets vernietigt Fantasia en alles wat hier leeft. En er zijn veel wezens die het helpen. Alleen de zeemeerminnen, ik en nog een paar anderen willen het tegenhouden. Maar we weten niet hoe."
    Ik kijk haar even aan en zucht.
    "Als het kon zou ik helpen. Ik zou niet willen dat dit mooie iets verdwijnt."
    Ik kijk even rond en laat haar los.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Melodie.

    "Dat kan je wel zeggen," zegt hij neutraal, "En ik wil hier liefst zo snel mogelijk weer weg. Iemand enig idee hoe dat kan?". "Nee, geen idee" Zeg ik en zet alvast een stap naar achter, "Maar eh, ik moet gaan. Ik zie je nog wel eens toch?" Zeg ik om het gesprek af te ronden.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Laís

    Met een halfoor beluister ik het gesprek. Zelf zou ik haar allang te grazen hebben genomen. Ik volg Evanna's bewegingen nouwlettend terwijl ik liefjes glimlach. De omhelzingen doen me braken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Roosevelt --> Narissa]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Nadal - Rajah]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Gezien deze niet zo lekker loopt: BAM!]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    xForeverZayn = xMirrorMan


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Heey, ik wil best nog reageren op deze RPG, alleen denk ik niet dat het nog zin heeft...] :(]