• Het is al heel lang geleden sinds Bastian het vreemde boek The Never Ending Story gelezen heeft. Sinds hij volwassen is, is het voor hem onmogelijk om Fantasia nog te bezoeken, maar hij heeft zijn belofte aan de The Childlike Empress om Fantasia te redden niet opgegeven. Hij is een jonge, succesvolle schrijver en merkt op een dag dat de bladeren van zijn gepubliceerde boeken leeg zijn. Het Niets probeert opnieuw zijn geliefde Fantasia over te nemen. Bastian neemt de beslissing om een wel heel speciaal boek te schrijven, eentje dat zijn lezers naar Fantasia brengt zodra ze de eerste zin lezen...
    Hoe zorg jij dat Fantasia uit de klauwen van het allesoverheersende Niets blijft?
    En nog belangrijker; wie kan je vertrouwen?


    Rollen

    Mensen (die de boeken lezen en in Fantasia terechtkomen)
    - Cosette | Arion O'Leary
    - BlueOrbs | Dean James Sadler
    - Cybele | Elizabeth Josey Willows
    - Flounder | Evanna McGailynn
    - Swanson | Valeria Giverny Jae
    Tegenstanders van Het Niets (fantasiewezens in Fantasia)
    - Roosevelt | Destiny Hope, Elf
    - xMirrorman | Melodie, Centaur
    - HurtedHeart | Fay Valentina Rush, Half (Duistere) Engel
    - thePineapple | Mindra Redknapp, Kind van de lucht
    - xPadfoot | Minerva May Dawney, Meermin
    Voorstanders van Het Niets (fantasiewezens in Fantasia)
    - Cosette | Story, Waternimf
    - Mombasa | Laís Mineiro, Zeemeermin
    - xMirrorman | Devin, Griffioen
    - Swanson | Shantay Reine Tyssem, Nimf



    Regels:
    - Geen drieregelposts . Doe moeite om meerdere zinnen te schrijven, anders is het niet fijn.
    - Je mag tot 3 personages, maar je moet ze wel actief houden.
    - Ga elkaar niet uitschelden als er iets fout loopt, hou het aangenaam.
    - Gebruik geen personages uit The Neverending Story zelf, verzin zelf iets.
    - Wees creatief


    Het begin: de mensen hebben hun boek gekocht/gekregen. De wezens voelen dat er iets op til is. De mensen hoeven niet allemaal tegelijk naar Fantasia gezogen te worden.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 12:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [En het was eigenlijk niet de bedoeling dat de wezens specifiek over het boek wisten :')]

    Arion

    Ik sta op het punt mijn verstand te verliezen wanneer ze weer achter me aankomt. Dit keer zijn de rollen omgedraaid en beland ik tegen een boom.
    "En nu ga jij eens goed luisteren, jij verwend mensenkind. Dit. Is. Geen. Droom. Begrepen? Jij bent uitverkozen door Bastian's boek om hier terecht te komen en daar kan je niets aan veranderen."
    Mijn bloed gaat aan het koken en ik kan de woede niet van mijn gezicht afhouden. Jij kent me niet. Oordeel niet over me!
    Ik trek haar handen van me af en met een forse duw zorg ik ervoor dat ze op de grond terecht komt.
    "Laat.me.met.rust," zeg ik dreigend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Sorry :3]

    Destiny

    Ik word op de grond geduwd en krabbel achteruit wanneer hij me dreigend aankijkt.
    "Laat. me. met. rust."
    Ik slik even en dwing mijn tranen weg te gaan.
    "Maak alsjeblieft geen foute keuzes. Fantasia heeft je nodig."
    Mijn stem klinkt zacht en breekbaar. Ik krabbel recht en kijk hem strak aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Maak alsjeblieft geen foute keuzes. Fantasia heeft je nodig."
    "De enige die mij nodig heeft, die ik nodig heb, bevindt zich altijd honderden kilometers bij me vandaan."
    Ik negeer de toon van haar stem en blik. Ik draai de stop op mijn fles van gevoelens weer dicht en gooi ze opnieuw in een oceaan van cynisme en kilte.
    Ik wandel opnieuw de richting uit die ik eerste wilde opgaan.
    Als ze weer achter me aankomt vermoord ik haar.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 20:40 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Destiny

    Ik kijk naar de lucht en zucht.
    "Het Niets. Je loopt er recht heen," roep ik nog, voor ik me omdraai en terugloop. Ik ben geen babysitter. Ik heb geprobeerd hem te overhalen de juiste kant te kiezen, hij is gewoon te koppig. Hij denkt nog steeds dat dit een droom is. De domme kerel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Laís
    Story geeft me een harde stomp als ik me mijn ogen rol.
    "Sorry," sis ik zachtjes.
    Ik luister aandachtig naar de Mens en Story die samen een gesprek proberen te voeren. Ik bemoei mezelf er niet mee, waarom zou ik überhaupt? Als we met zijn tweeën op dit kind duiken schrikken we haar af. Onbewust vlecht ik kleine vlechtjes in mijn haar terwijl ik het Kind goed in me op neem. Ze zou een lekker maaltje zijn, als toetje zou ik haar nemen.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 20:46 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Bailas -> Nadal]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Het Niets. Je loopt er recht heen," roept ze me nog na.
    Ik negeer haar en wandel verder. Allie, mijn lieve Allie. Wat heb je me aangedaan. Hoe ben ik hier in godsnaam beland. Hoe raak ik weer naar huis?
    Diep in gedachten raak ik verzonken tot ik op een strand aan kom. Ik rol met mijn ogen wanneer ik nog meer mensen zie en verander meteen weer van richting. Verveeld loop ik langs de kustlijn. Ik zie wel waar ik uitkom.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    ( Mag ik misschien een samenvatting? Ik wist niet dat ie al begonnen was. )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ehm even denken. Arion en Elizabeth zijn al in Fantasia, zij zijn gevonden door een Destiny en Minerva die hen willen helpen, maar Arion is er vandoor gegaan. Evanna is Story en Laís tegen het lijf gelopen die haar nu om hun vinger aan het winden zijn. Mindra heeft ook Arion en Elizabeth al gezien.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Oke, zeg maar waar ik kan inspringen xd ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Er, Arion loopt op dit moment alleen langs de kustlijn. Story, Laís en Evanna zijn daar ook ergens aan het praten.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Melodie of Devin kan naar Arion toe gaan ofzow? ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ja dat is goed ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Melodie.

    Ik luister naar de fluitende vogeltjes, terwijl ik door het bos heen ren. Kleine takjes hoor ik kraken en vliegen in het rond. Ook laat ik een rookwolk achter. Ik glimlach even als ik de zon, die door een paar takken schijnt, op mijn huid terecht komt. Blaadjes vallen voor mijn gezicht, maar ik haal ze al snel weg met mijn armen. Ik rem af, wanneer er een boomstam voor me ligt. Even verschijnt er een grijns op mijn mond en schraap ik met mijn hoef over de grond. Ik neem een aanloopje en spring met gemak over de boomstam heen. Wanneer ik ben geland en de takjes weer onder mijn hoeven voel, stap ik het bos uit. Als ik opeens een jongen langs de kustlijn zie lopen, loop ik de bosjes weer in en denk even na. 'Zal ik mijn uurtje mens voor vandaag gebruiken om hem te ontmoeten?' Vraag ik mezelf in gedachte af. Ik twijfel even, maar besluit dan toch om naar hem toe te gaan. Ik concentreer me en luister aandachtig naar de fluitende vogeltjes. Langzaam voel ik dat mijn hoeven verdwijnen en veranderen in gewone voeten. Ook voel ik mijn staart weggaan en dat mijn lichaam in elkaar krimpt. Ik zucht even en haal een hand door mijn haar. Wanneer ik weer uit de bosjes stap, wroet ik eerst even met mijn voeten in het zand, voordat ik richting de jongen loop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Arion

    Mopperend raap ik een steen op. Ik wandel er dichter mee naar het water en plof neer. Ik ga in kleermakerszit zitten en hef de steen omhoog. Net wanneer ik hem in het water wil gooien zie ik een hoofd verdwijnen, gevolgd door een reusachtige vissenstaart.
    Dat kan niet. Sprookjes zijn niet echt. Ze zijn niet echt.
    Ik verberg mijn hoofd in mijn handen en schud er wild mee.
    Elven, Meerminnen. Het kan niet echt zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.