• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________
    Chapter 35!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:54 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Ze trekt haar -en mijn -shirt uit en gooit het weg. Ze drukt haar lichaam tegen de mijne en bijt op mijn onderlip. Ik frunnik wat aan haar onderbroekje. Zachtjes zoen ik haar op haar lippen. Haar lichaam voelt heerlijk warm aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Ik behandel niet iedereen zoals ik jou behandel."
    Glimlachend doe ik mijn enkellaarsjes weer aan en neem mijn tas. Ik neem zijn hand aan en verstrengel mijn vingers met de zijne. Hij houdt de deur weer voor me open, en ik stap de auto in. Ik volg hem met mijn ogen terwijl hij om de auto heen loopt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Ik word wakker van wat geluid vanaf de gang.
    "Irial." Fluister ik zachtjes en schud hem zachtjes.
    Ik hoor weer geluid.
    "Zijn dat je ouders?" Vraag ik zachtjes.
    We liggen nog niet zo lang.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik ga even douchen']


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Terwijl Michael aan mijn onderbroekje prutst drukt hij zijn lippen op de mijne. Ik schuur een beetje over zijn kruis en geef een likje over zijn lippen.
    Ondertussen laat ik mijn handen over zijn buik gaan.

    Arion

    Eens ik de auto gestart heb zeg ik zacht,
    "Als je het niet erg vind zou je ik liever thuis afzetten. Het park lijkt me nu niet echt veilig in het donker."
    Ik glimlach alvast verontschuldigend en rijd van de parking af. Ik wacht even terwijl ik wacht op instructies.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Als je het niet erg vind zou je ik liever thuis afzetten. Het park lijkt me nu niet echt veilig in het donker."
    Nerveus prul ik aan de zoom van mijn rokje terwijl ik hem instructies geef. Ik breng hem tot net voor het appartement. Ik kijk hem aan en glimlach.
    "Ik vond het echt leuk, dank je," zeg ik zacht. Ik leun naar hem toe en druk een kus op zijn wang. Even knijp ik in zijn hand en open de deur.
    "Ik zou je nog binnenvragen om iets te drinken, maar je hebt gelijk. Morgen school."
    Ik wil bijna uitstappen wanneer ik besef dat ik zijn nummer nog niet heb. Ik gris mijn gsm uit mijn tas en steek hem naar hem uit.
    "Wil je misschien-?" Ik kijk hem vragend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga slapen, moet er morgen enorm vroeg uit]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Awh. :( Oké. Weltruste.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik ga douchen.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Ik weet niet of ik morgen online kom want ik ben pas om half vijf thuis. Waarschijnlijk worden we weer dood gegooid met huiswerk.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik voel me niet lekke, buikpijn, rugpijn, spierpijn en koppijn. Die shit. Dus ik denk dat ik niet lang meer online blijf.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Stomme Isa wat dacht ze wel niet. Mij buiten smijten. Toen ik thuis kwam nam ik de flessen bacardi en cola mee naar boven. Daar schonk ik het in.Snel nipte ik aan mijn bacardi-cola


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    Ik glimlach wanneer ik hoor dat ze het fijn had, en lach nog breder als ik een kusje op mijn wang krijg.
    "Ik zou je nog binnenvragen om iets te drinken, maar je hebt gelijk. Morgen school."
    Op dat moment wil ik mijn hoofd tegen het stuur slaan. Ik en mijn grote mond.
    Net voor ze uitstapt haalt ze haar mobiel uit haar tas en reikt hem me aan.
    "Wil je misschien-?"
    Glimlachend neem ik het ding aan en toets mijn nummer in. Ik sla het op en bel er even naar, zodat ik haar nummer ook heb. Zodra mijn telefoon over gaat druk ik af zodat ze geen geld kwijt is. Ik stop haar mobiel terug in haar handen en geef haar nog een kusje op haar wang.
    "Tot morgen, Mary," zeg ik zacht.

    Irial

    "Irial," hoor ik van ver. Er wordt aan me geschud en nors open ik mijn ogen. Waneer ik Kyle's gezicht zie ebt de boosheid weg. "Zijn dat je ouders?"
    "Nee," antwoord ik slaapdronken. "Gewoon Gerta."
    Ik geeuw en sluit mijn ogen opnieuw. Het kunnen onmogelijk zijn. Mijn vader zit in Caïro om een deal te sluiten en mijn moeder is een zaak aan het verdedigenen in Canada. Die komen heus niet even naar huis om te pitten. Ik sla mijn arm opnieuw over Kyle en trek hem tegen me aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle
    “Nee, gewoon Gerta.” Zegt hij en geeuwt een keer en sluit zijn ogen, waarna hij een arm over me heen legt. Ik sluit mijn ogen ook weer en voel mezelf weer wegzakken. Ik duw mezelf ietsje meer tegen Irial aan.

    [Hoe zit het met nieuwe dag? Btw ik heb tussenuur. :D]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Date is over, nieuwe dag mag wel van mij als de rest ermee akkoord is. Straks mogen we wat Charlotte en Michael doen toch niet verder beschrijven :')]

    Irial

    Kyle duwt zichzelf wat meer tegen me aan en met een glimlachje val ik in slaap.
    "Kan je niet van de meisjes afblijven?!" Begrijp je niet wat 'nee' betekent?! Jij vuile..."
    Ik krijg een harde schop in mijn maag die me doet wankelen. Hier wordt gebruik van gemaakt en voor ik het weet houden ze met vijf man tegen de grond. Ik zie dreigende gezichten boven me zweven en probeer wanhopig los te komen. Een eerste steek brand in mijn lichaam en ik schreeuw het uit van de pijn.

    Met een ruk zit ik rechtop terwijl ik een kussen tegen mijn gezicht druk om het schreeuwen te smoren. Kyle mag niet wakker worden. Ik bijt hard in het kussen terwijl de tranen over mijn wangen stromen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.