• Hallo iedereen, (die dit leest)
    Mijn vriend die heeft weinig vrienden, Hij zegt zelf dat hij er geen heeft. en vooral niet op school.
    Ook niet buitenschool.
    Maar hij gaat elke keer met tegen zin naar school omdat hij gewoon niemand mag daar.
    Ik vindt het erg sneu voor hem. En wil hem graag helpen. maakt niet uit op welk gebied maar door hem gewoon beter te laten voelen.
    Ik ben er wel voor hem enzo en hij kan op me rekenen maar een jongen heeft meestal ook gewoon een jongens vriend nodig, Gewoon om lol mee te maken enz. Ik ben geen prof dat weet ik maar zo denk ik er over. Naar zo'n persoon gaan die je helpt bij omgaan en andere enzo dat wil ik wel proberen als het echt nodig zou zijn. Maar weten julie tips zodat ik hem ook zelf een end kan helpen ?!
    Alvast bedankt voor dit lezen en mischien reageren

    Greetzz AliceDreams


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik denk niet dat jij hem daarbij kunt helpen, om eerlijk te zijn. Hij zal zelf vrienden moeten maken, als hij daar behoefte aan heeft.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nee, ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb het niet zo op mensen.
    Maar hij heeft jou toch?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik had precies hetzelfde toen ik aan mn nieuwe opleiding begon
    ik mocht de mensen in mn klas wel, maar in het begin voelde ik me toch niet op mn gemak, ik was ook erg stil
    nu praat ik veel meer, ook met mensen waarmee ik in het begin helemaal niet praatte.
    het komt meestal vanzelf, alleen de ene heeft meer tijd nodig als de ander