• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________
    Chapter 35!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:54 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Charlotte schuurt een beetje over mijn kruis. Opgewonden trek ik haar onderbroekje uit. Ze laat haar handen over mijn borst gaan. Ik druk mijn lippen op haar buik. Langzaam ga ik met mijn lippen naar beneden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly [op wie wachten we voor de volgended dag??]
    Ik wist dat het dom was om nog meer drank te nemen maar ik had er vandaag gewoon zin in.
    Isa was boos op me geworden. Snel nam ik nog een slok van mijn Bacardi cola. Zouden we in huis nog Wiskey hebben?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Gewoon nog even wachten tot het goed is afgesloten, maar ik denk dat het nu wel kan toch?]

    [Lol, Word Lilly net als haar pa ofzo?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Haha kweenie nog niet idd meaaar ze is 15 maar ach met zo'n vader. Ik had al ideen voor de volgende dag.:)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [van mij mag de dag weer beginne. Hup iedereen slapen]
    Lilly
    Toen ik zag dat het al erg laat werd ging ik maar slapen.
    Morgen zou een ramp worden. Kater, Isa enzovoort. Ik had er nu al geen zin in. Ik zou wel kijken hoe het zou lopen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Well, if everybody think it's okay:

    Melding:
    ~Nieuwe dag start.~


    Ich liebe dich 27.12.23

    [yeey:D]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik werd chagerijnig wakker van mijn wekker. Mijn hoofd bonsde gemeen.
    Beneden at ik een cracker maar ik voelde me misselijk worden.
    Snel pakte ik alles. Bij de kast bleef ik twijfelen. Zou nog meer drank helpen tegen de kater? Ik besloot het uittetesten. Ik vulde mijn waterflesje met Wiskey en nam ook een flesje met water mee. Niemand zou erachter komen dacht ik een stuk vrolijker. Snel nam ik een slok.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik rek me helemaal uit en open mijn ogen. Gisteravond spookt door mijn gedachten, en even denk ik dat ik gedroomd heb. Maar de blauwe plekken die ik voel van het vallen, doen me beseffen dat het allemaal echt was. Glimlachend sta ik op, en ik loop naar de keuken om ontbijt te maken. Terwijl ik mijn cornflakes naar binnen werk, ga ik de douche aanzetten, en start mijn gsm op. Ik zet de kom in de wasbak, en kruip de douche onder.
    Wanneer ik weer droog ben, kleed ik me aan, droog mijn haren, en sms Charlie dat ik haar shirt zal meenemen en dat ik haar wil spreken asap. Ik maak mijn tas klaar, steek haar shirt erin en doe mijn schoenen aan. Ik doe mijn jas aan, doe de deur op slot en loop naar buiten. Ik neurie vrolijk een liedje terwijl ik naar school loop. Wanneer ik daar aankom, zet ik me op een bankje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna
    Vanacht heb ik ondervonden hoe het is om op een bank te slapen. Reslutaat: slecht. Mijn hoofd bonkt enorm. Met een sloom tempo loop ik richting school. Op een bankje zie ik een vrolijke Mary zitten. Ik heb eigenlijk nog nooit één woord met haar gewisseld. Met een glimlach op mijn gezicht loop ik op haar af.
    "Hi," zeg ik lachend. "Vrolijk?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (maar Andre Maya en Levi waren nog niet klaar :O )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mary

    "Hi," zegt Donna opgewekt. "Vrolijk?"
    Breed lachend knik ik.
    "Geweldig. Jij niet dan?"
    Ik onderdruk het enthousiasme haar te knuffelen. Niets of niemand kan mijn dag nog stukmaken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Nog steeds wat chagerijnig door de hoofdpijn loop ik naar school.
    Ik zie Mary en Donna al zitten. Snel vlucht ik de aula aan. Ik haal mijn flesje Wiskey te voor schijn en ruik even. Ik glimlach goedkeurend. Het is amper te zien. Alleen een lichte kleur als er ligt op valt. Ja je ruikt het wel als je in de buurt bent. Snel nam ik nog wat slokjes ervan.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 19:33 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik word wakker met pijn in mijn hoofd, Kater... Ik kom overeind en kijk naar Florence die naast me ligt. Ik schud even lachend mijn hoofd en stap uit bed. Ik slof naar de douche en kleed me uit waarna ik eronder stap.
    Als ik klaar ben droog ik me af en kleed me, met moeite, aan. Ik slof de badkamer uit en besluit naar beneden te gaan, waar ik een glas melk pak en een broodje smeer om nu even te eten. Daarna loop ik naar boven waar ik Florence wakker maak en pak een zonnebril uit de lade.
    "Ik moet zo naar school." Zeg ik suf en zet de bril op.
    Ik geef hem een kusje en loop dan mijn kamer uit, trek mijn schoenen aan, pak mijn tas in en trek mijn jas aan, waarna ik naar buiten ga, en besluit maar naar school te lopen.

    Kyle

    Ik word langzaam wakker en aai even over Irial's haar.
    "Wakker worden." Zeg ik zoet en druk een kusje op zijn haar.
    Ik Glimlach even en leg mijn hoofd weer even neer.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 19:34 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Ik word wakker in Kyle's armen. Een snelle blik op de wekker vertelt me dat we nog even tijd hebben voor school begint. Zijn hand ligt nog steeds op mijn hoofd. Vannacht na de nachtmerrie had hij me getroost. Normaal geef ik zo makkelijk de controle niet uit handen, maar bij hem heb ik er minder moeite. Ik kijk op en druk een kusje op zijn wang.
    "Dank je," zeg ik schor.
    Ik sla mijn armen om hem heen en draai ons om zodat hij met zijn hoofd op mijn schouder terecht komt. Ondanks het feit dat ik weet dat ik bij hem veilig ben, hou ik nog steeds niet van een onderdanige positie.

    Charlotte

    Ik word zalig wakker naast Michael. Ik heb geslapen als een roosje en glimlach wanneer ik me herinner hoe dat komt. Het was weer geweldig geweest.
    Voor ik Michael wakker maak, hij ligt zo lief te slapen, stap ik voorzichtig uit bed en neem mijn mobiel uit de achterzak van mijn broek die op de grond ligt. Ik zie dat ik een berichtje heb en kruip weer in bed terwijl ik het open. Mary? Ik lees het smsje en antwoord.
    'Ik breng jouw truitje ook weer mee. Toch niks ernstigs?'
    Ik leg mijn mobiel aan de kant en druk zachte kusjes op Michaels wang tot hij ontwaakt.

    Arion

    Geradbraakt word ik wakker. Ik open mijn ogen en besef hoe het komt. Ik was bij Auryn in slaap gevallen en zelfs al is ze zo klein, die diva neemt alle plaats in. Zo stil mogelijk sluip ik haar kamer uit en ga douchen. De warme stralen doen me goed. Ik schiet snel wat kleren aan en ga naar beneden waar er een heerlijk ruikend ontbijt klaar staat. Ik geef mijn moeder een kus op de wang en ga aan tafel zitten waar ik mijn bord vol ei en toast schep.
    Ik giet wat fruitsap in een glas en en drink het smakelijk leeg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.