• © Copyright Pavarotti

dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]

- Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

[ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:54 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[Jammer hé, dat Kyle zo een lichte slaper is. xD]
    [ Weetje ik doe vanmiddag wel dat het volgende dag ik want dat zijn er meerdere online enzo. ;)]

Kyle
    Naast me voel ik Irial overeind schieten. Ik open mijn ogen als ik hem hoor schreeuwen in het kussen. Ik kom overeind en pak hem vast en wrijf over zijn arm om hem te kalmeren. “Rustig.” Zeg ik sussend. Ik haal het kussen weg en zie tranen over zijn wangen gaan. Ik veeg ze weg en kijk hem aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Ik kijk hem glimlachend aan wanneer hij zijn nummer intoetst, en ik neem mijn gsm weer aan. Ook ik krijg een kus op mijn wang.
    "Tot morgen, Mary," zegt hij zacht.
    Ik stap de auto uit en kijk hem nog even glimlachend aan voor ik de deur dichtdoe.
    "Tot morgen, Arion."
    Ik doe de deur dicht en loop het appartement binnen. Voor ik de deur dichtdoe, kijk ik nog even achterom en wuif even.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Shoot heb nog maar 5 minuutjes. :(]

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Ik voel Kyle's handen over mijn armen gaan.
    "Rustig," klinkt het zacht. Hij probeert het kussen weg te halen en even grijp ik het steviger vast. Uiteindelijk laat ik toch maar los. Hij veegt de tranen van mijn wangen en kijkt me aan. Ik schaam me rot dat hij me zo ziet en laat mijn hoofd tussen mijn knieën hangen terwijl ik diep adem haal om mezelf te kalmeren.

Arion

"Tot morgen, Arion," zegt ze nog voor ze de deur dicht doet. Ik wacht tot ze binnen is en lach wanneer ze nog even wuift. Ik druk een kusje op mijn hand en gooi het haar toe. Dan rijd ik naar huis.
    Met een gelukzalige glimlach kom ik de deur binnen. Meteen vliegt er me een kleine blonde dame om de hals. "Arion!"
    Ik til haar op en kijk haar lachend aan.
    "Hoor jij nog niet in bed te liggen?"
    Ik draag haar naar boven en blijf nog even bij haar liggen. Voor ik het weet vallen mijn ogen dicht.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Moet gaan, ik reageer vanmiddag wel weer even ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Ik bijt op mijn lip wanneer hij me een luchtkusje toewerpt, en wanneer ik mijn appartement binnenkom, kan ik het niet laten even een vreugdedansje te doen. Ik kleed me onmiddellijk om, en kruip in mijn bed, terwijl ik nog even nadenk over vanavond.

Kyle

Hij laat zijn hoofd tussen zijn knieën hangen. Ik wrijf zachtjes op en neer over zijn rug.
    "Gaat het?" Vraag ik zachtjes en probeer oogcontact te maken, maar ik merk dat hij zich een beetje schaamt.
    Ik laat mezelf achterover vallen en trek Irial naar me toe, en leg hem zo neer dat hij met zijn hoofd op mijn borstkast ligt. Ik laat mijn vingertoppen door zijn haar glijden, met mijn andere hand ga ik over zijn arm.
    Het is nu omgekeerde wereld...

Ich liebe dich 27.12.23

['S maandags had Elise stage toch?]

Ich liebe dich 27.12.23

[Als ik het goed heb, elke dag van de week :W Maar ze is nu even aan het eten]

[Ooooow, xD. Wist ik niet. :)]

Ich liebe dich 27.12.23

[nieuwe dag?? of iet}

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[Zo. ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

[Ja, elke dag, behalve het weekend (:]

[Aha oké. :)]

Ich liebe dich 27.12.23

[ok LIlyl is dronken en zuipt verder op kamer. Niet lief van Isa om haar dronken over straat te laten gaan]
    [op wie wachten we voor de nieuw dag??]

[ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 19:02 ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan