• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________
    Chapter 35!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:54 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Ik lach om haar antwoord en grabbel in mijn tas op zoek naar een sigaret.
    "Jij ook een?" vraag ik terwijl ik het pakje naar haar uitsteek.
    Stiekem hoop ik dat Arion lekker snel naar school komt. En dat hij me nog eens uitvraagt. Lettelijk. Gisteravond was gewoon geweldig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik kijk even naar Isa die bij de kachel gaat zitten. Met mijn flesje in mijn ene hand en de dop in de andere hand liep ik naar haar toe en ging stil naast haar zitten. "sorry" zeg ik zacht terwijl ik een slok van de Wiskey nam. Nog een voordeel van drank je kreeg het lekker warm


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    Ik ruik Lilly's adem, ik ruk het flesje uit haar hand en ruik eraan. De sterke lucht van wiskey drinkt mijn neus binnen.
    "Ben je helemaal gek?" Zeg ik en kijk haar geschrokken aan.
    "Drank drinken om je kater weg te helpen? Dat werkt echt niet hoor." Zeg ik en kijk haar aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ineens rukt Isa mijn flesje uit mijn handen. Ze ruikt eraan. Fijn dan als ze ook wilt zegt ze dat dan. "Ben je helemaal gek?" Zegt ze en kijkt me geschrokken aan.
    "Drank drinken om je kater weg te helpen? Dat werkt echt niet hoor." Zegt ze en kijkt me aan. "Echt wel het helpt en is lekker. Ik ruk het flesje terug uit haar handen en prop het snel terug in haar handen. Zal ik snel het flesje water pakken en doen of dat het was?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Levi
    er schijnt een straal licht door mijn gordijn(wat er dan ook hangt) op mijn gezicht. ik grom en draai me om. Na 2 minuten doe ik een van mijn ogen open en kijk ik op de wekker, brommend stap ik uit mijn bed en loop ik naar de badkamer.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlotte

    Michael slaat zijn armen om me heen en drukt een kusje op mijn lippen.
    "Goedemorgen," zegt hij met een glimlachje.
    Dat is beter.
    "Hoi," antwoord ik liefjes. Ik geef hem nog een kus en kijk hem speels aan. "Ligt het aan mij of heb jij ook zo'n trek in pizza?" vraag ik lachend.
    Ik kruip wat dichter tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn schouder. "Hoe voel je je?" vraag ik dan.

    Irial

    "Niet veel," lacht Kyle terwijl hij zijn hand op mijn wang legt.
    Ik leg mijn hand op die van hem en kijk hem in de ogen.
    "Ik meen het, Kyle. Ik zou niet meer zonder je kunnen."
    Heel teder druk ik mijn lippen op die van hem. Mijn hart begint te slaan alsof het uit mijn borstkas wil vluchten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    "Jij ook een?" vraagt Mary als ze haar sigaretten te voorschijn haalt.
    "Graag," lach ik en ik pak er een aan.
    "Dank je."
    Zo snel als ik kan steek ik het aan. Langzaam inhaleer ik het goedje.
    Dit kan een dag maken of breken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik kijk haar glimlachend aan en steek mijn sigaret ook aan.
    "Raar dat er nog niemand is," zucht ik en blaas de rook uit.
    Ik kijk Donna even aan en kijk nog eens rond. We zijn inderdaad de enigen die er zijn. Zo heel vroeg is het toch ook niet meer?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael.
    "Ligt het aan mij of heb jij ook zo'n trek in pizza?" vraagt Charlotte lachend.
    "De pizza kan mij gestolen worden," lach ik.
    "Hoe voel je je?" vraagt ze als ze dichter tegen me aan kruipt.
    "Beter," zeg ik zachtjes.
    Ik sluit eventjes mijn ogen om het gevoel in mijn hoofd op orde te brengen.
    "Ja, beter," concludeer ik met een klein lachje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [isa en lilly zitten binne over de drank van lilly]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Nu lijk je echt net mijn oom." Zeg ik en draai me om en loop weg.
    Die dronkenlap is altijd dronken en weet maar niet van ophouden.
    Ik sla rechts af de gang in en ga daar zitten, ik wil even rust hebben.

    Kyle

    "Ik meen het, Kyle. Ik zou niet meer zonder je kunnen."
    Hij drukt zijn lippen teder op de mijne. Ik voel zijn hart heel snel kloppen.
    Ik glimlach even tegen zijn lippen aan en kus hem iets ruwer terug.
    Ik leg mijn hand op de plek van zijn hart om te voelen hoe hard hij gaat.

    André

    Ik open mijn ogen, ik ben dus op de bank in slaap gevallen.
    Ik wil opstaan maar voel me duizelig, ik zak eer terug op de bank en wrijf even in mijn ogen, om me heen draait de kamer eventjes.
    Na een paar seconde is het over en ik probeer weer op te staan, weer begint alles te draaien. Ik snap er niks van en laat me weer op de bank terug zakken.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik kijk boos naar Isa. Ik besluit het te vragen.
    Ik loop haar achterna. "alsjewiltmoetjehetgewoonvragen" ratel ik.
    Ik besluit weer naar buiten te gaan. "En als ik wil drinken laat me dan" chreeuw ik richting het gebouw. Kwaad loop ik over het gras richting de nadere 2.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik moet zo gaan maar ik reageer nog als het snel kan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Levi

    Na te hebben gedoucht doe ik mijn kast open, sweater sweater sweater sweater. Uhhmm? de donker paarse en een roze t-shirt met kleine v hals... niemand merkt het vast het zit toch onder mijn sweater... En een zwarte broek of course! ik pak voorzichtig mijn gitaar en doe hem in de speciale tas en loop dan naar beneden


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Arion

    Ik vertrek op mijn gemakje naar school. Ik parkeer, neem mijn tas en stap uit. Wanneer ik niemand zie lopen denk ik even na. Ben ik te laat?
    Ik mag in geen geval te laat komen, dan lig ik zeker uit het team. Ik zet het op een rennen.
    "Shit shit shit, fuck fuck fuck!" roep ik terwijl ik naar binnen ren.
    Vanuit mijn ooghoek zie ik iets en pas wanneer ik binnen ben besef ik wat het was. Of beter, wie het was.
    Ik ga terug naar buiten en zie Donna en Mary op een bankje zitten.
    "Ik ben niet te laat?" vraag ik terwijl ik verward een hand door mijn hand haal.

    Charlotte

    "Beter. Ja, beter," zegt Michael met een korte pauze.
    "Ben ik blij om," zeg ik zacht. Ik sta op en trek hem ook uit bed, mee de badkamer in. Ik zet de douche aan en wil mijn kleren uit doen tot ik besef dat ik die gisteren al kwijt gespeeld ben. Ik grinnik even en stap onder de douche.
    "Kom je?" vraag ik glimlachend aan Michael.

    Irial

    Kyle kust me ruw terug. Ondertussen merk ik hoe zijn hand naar de plek waar mijn hart zich bevindt glijdt.
    "Jouw schuld," grinnik ik tussen het kussen door.
    Ik wrijf zachtjes over zijn rug en geniet van zijn warmte.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.