• © Copyright Pavarotti

dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]

- Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

[ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:54 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

"Niet letterlijk, nee."
    Ik blijf even staan op het ijs en wiebel wat ongemakkelijk wanneer ik mijn evenwicht dreig te verliezen. Dan kijk ik hem aan.
    "Verklaar jezelf nader," zeg ik met een glimlach. Ik bijt op mijn lip en wacht geduldig op zijn antwoorden.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Lilly
    Vrolijk blijf ik heen en weer springen. Als ze beginnen te kussen kijk ik ze aan en begin ik te pruilen. "En Ikke dan" ik kijk ze zielig aan. Beneden hoor ik een deur opengaan "spannend" zeg ik met een zware stem

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Irial

"Nee, niks. Anders ga ik ratelen, en daar blijk ik de laatste tijd veel last van te hebben en dat is niet goed." Hij slaat een hand tegen zijn voorhoofd. "Dat bedoel ik dus."
    Ik wacht tot hij een beetje droog is en trek hem dan tegen me aan.
    "Als het me zou storen, dan leg ik je wel het zwijgen op," glimlach ik.
    Ik druk een kusje op zijn lippen.

Arion

"Verklaar jezelf nader," zegt Mary. Mijn blik dwaalt af naar haar lippen wanneer ze er even op bit. Snel kijk ik weer op. Ik zucht en kijk haar met een grijns aan. Dan breng ik mijn lippen naar haar oor en fluister,
    "Ik val geloof ik op je, Mary."
    Ik ben niet van plan het met handen en voeten uit te leggen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Michael
    "Ik vind jou net zo lekker," zeg ze zacht.
    "Dat komt goed uit," grinnik ik.
    "Jij lijkt me anders ook een lekkere pizza."
    Ik druk mijn lippen passievol op de hare. Met mijn handen verken ik zachtjes haar lichaam.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mary

"Ik val geloof ik op je, Mary," fluistert hij in mijn oor en ik weet niet waar ik het heb. Ik krijg geen woord over mijn lippen, en sta hem een beetje dom aan te staren. Voorzichtig neem ik zijn gezicht in mijn in handschoenen gestoken handen en met gesloten ogen druk ik mijn lippen op de zijne. Dat het ijs onder mijn voeten niet wegsmelt, verbaast me enorm. Mijn lichaam is zo warm, dat het lijkt of ik op punt sta weg te smelten.

Isabelle

Ik kijk naar Lilly.
    "Awh, wil Lilletje ook een kusje?" Ik tuit mijn lippen naar haar.
    Beneden slaat er en deur dicht. "Spannend." Zegt Lilly met een zware stem.
    Ik lach even en kijk dan naar haar.

Kyle

Irial trekt me tegen me aan.
    "Als het me zou storen, dan leg ik je wel het zwijgen op," Glimlacht hij.
    Hij drukt een kusje op mijn lippen.
    Ik wil hem zet terug kussen als ik moet gapen, snel draai ik mijn hoofd weg en een lange geeuw verlaat me.
    Tranen staan in mijn ogen en die wrijf ik even weg.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    “Yaaaaa Lilly ook een kussie” roep ik als een klein kind. Ik pak Isa vast en geef haar een kus op de wang. “Kom we zijn james bond wie is daar” ik wijs naar beneden terwijl ik als james bond naar beneden sluip.

[ooooh serieus]xD

Charlotte

"Dat komt goed uit. Jij lijkt me anders ook een lekkere pizza."
    Ik lach tegen zijn lippen aan.
    "Nochtans ben ik helemaal niet zo plat als een pizza," zeg ik terwijl ik even naar mijn borsten kijk. Wanneer ik terug opkijk drukt Michael een geweldige kus op mijn lippen. Zijn handen glijden over mijn lichaam en bezorgen mijn kippenvel. Zachtjes kras ik met mijn nagels over zijn buik en en borstkas.

Arion

Met veel tegenzin leg ik twee vingers op Mary's lippen net voor ze me kan kussen. Ik sta even naar haar mond te staren en schraap mijn keel. Langzaam kijk ik haar terug in de ogen.
    "Je hebt geen idee hoe graag ik je wil kussen," zeg ik schor. "Maar ik kus niet op eerste dates. En al helemaal niet met meisjes die ik leuk vind. Ik vind jou heel leuk, Mary. Ik zou die regel zo graag breken. Maar het is mijn manier om ervoor te zorgen dat er een tweede date komt mocht ik die willen en dat ik geen meisjes kwets als ik die niet wil. Dus Mary, wil je alsjeblieft nog een keer met me uit?"
    Hoopvol kijk ik haar aan.

Irial

Kyle draait zijn hoofd weg en geeuwt. Hij wrijft wat tranen uit zijn ogen en laat me weer vertederd naar hem kijken. Ik til hem op en draag hem naar mijn kamer waar ik hem zachtjes op het bed neer leg. Ik ga naast hem liggen en trek de dekens over ons heen. Dan trek ik hem tegen me aan en kus hem zachtjes.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Mary

"Je hebt geen idee hoe graag ik je wil kussen," zeg ik schor. "Maar ik kus niet op eerste dates. En al helemaal niet met meisjes die ik leuk vind. Ik vind jou heel leuk, Mary. Ik zou die regel zo graag breken. Maar het is mijn manier om ervoor te zorgen dat er een tweede date komt mocht ik die willen en dat ik geen meisjes kwets als ik die niet wil. Dus Mary, wil je alsjeblieft nog een keer met me uit?"
    Ik plaats een lichte kus op zijn vingers en knik zacht.
    "Ik wil graag nog een keer met je uit," zeg ik glimlachend. Ik bijt op mijn lip en neem voorzichtig zijn hand vast om nog een beetje te schaatsen.

Isabelle

"Nee, Lilly kom hier!" Fluister ik boven aan de trap.
    "Nu!" Zeg ik iets harder. Ik merk dat het weer iets helderder word voor mijn ogen, niet heel erg maar wel een klein beetje.

Kyle

Irial tilt me op en draagt me naar zijn kamer waar hij me op het bed neerlegt. Hij gaat naast me liggen en doet de dekens over ons heen.
    Hij trekt me tegen zich aan en kust me zachtjes.
    Ik geef hem zachtjes kleine kusjes terug en voel mijn oogleden zwaar worden. Ik knipper wat vermoeid en trek mijn benen een beetje op.
    Ik glimlach even naar Irial en pak zijn hand dan vast waarna ik onze vingers met elkaar verstrengel.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    "Geen James Bond?" ik kijk haar verdrietig aan. Ik kijk even om en loop een tree omlaag. Isa hield toch wel van james bond. "Floor kom" siste ik lachend naar hem.

Arion

"Ik wil graag nog een keer met je uit," zegt ze met een glimlachje. Dan neemt ze mijn hand vast en begint zelf te schaatsen. Ik ben even sprakeloos van geluk, maar dat doet er niet toe. Het is geen oncomfortabele stilte. Ik knijp even in haar hand en glimlach terwijl ik naast haar schaats.
    "Ik hoop dat ik je een leuke eerste dat bezorgd heb?" zeg ik dan zachtjes.

Irial

Ik merk hoe moe Kyle is en besluit hem niet langer wakker te houden. Ik kruip wat dichter tegen hem aan en druk nog een kusje op zijn voorhoofd voor ik zelf mijn ogen sluiten. Ik zucht diep en geniet van de warmte. Voor mijn ogen speelt de avond zich nog een keer af. Telkens opnieuw zie ik Kyle lachen en ik word er helemaal warm door vanbinnen. Ik hou echt van die jongen.

Isabelle

Florence wil gaan maar ik hou hem tegen.
    "Lilly, kom nu terug, alsjeblieft!" Smeek ik bijna.
    "Kom op." Ik voel Florence's hand op mijn bil gaan.
    Ik besteed er maar geen aandacht aan.

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

"Ik hoop dat ik je een leuke eerste date bezorgd heb?"
    Breed glimlachend kijk ik hem aan.
    "Het was geweldig."
    Voorzichtig schaats ik iets sneller.
    "Geloof me. Het verbaast mij zelfs dat ik hier zo kalm kan blijven terwijl ik vanbinnen zo-" Ik kuch even en kijk weer naar het ijs.
    "Het was echt leuk," zeg ik dan maar.