• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________
    Chapter 35!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:54 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    "Nee," zegt ze zacht. "Ik ben niet bang. Dat gebeurt soms gewoon wanneer ik bij jou ben. Vaker als je zo dicht bij me ligt."
    "Oh," zeg ik lachend. "Dan zal ik voor je eigen veiligheid wat verder op gaan liggen want je hart gaat gevaarlijk snel."
    Ik rol bij Charlotte vandaan en kijk haar lachend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Arion

    "Ik durf niet!" roept Mary lachend. Uiteindelijk komt ze toch traagjes naar me toe geschaatst. Ik zie haar even toeren uithalen om haar evenwicht te houden. In een wip ben ik ben haar en ondersteun ik haar armen. Ik kan niet anders dan lachen.
    "Je doet het prima," zeg ik dan.

    Irial

    Kyle lacht en spat water in mijn gezicht. Hierdoor gaat hij nog harder lachen.
    "Kyle, er zit schuim in mijn oog! Dat is niet grappig, het prikt!"
    Als een gek zit ik met mijn hand voor mijn oog te wapperen terwijl ik het dichtgeknepen hou. Net wanneer ik begin te aanvaarden dat ik blind ben trekt het vervelende gevoel weg. Ik open mijn oog, sla mijn armen over elkaar en kijk hem mokkend aan.

    Charlotte

    "Oh. Dan zal ik voor je eigen veiligheid wat verder op gaan liggen want je hart gaat gevaarlijk snel."
    Michael rolt bij me vandaan en kijkt me lachend uit. Ik kijk hem aan met grote ogen en trek mijn allerschattigste pruillip. Ik laat mijn onderlip een beetje trillen. Dan steek ik mijn armen naar hem uit als teken dat ik hem terug bij me wil.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik bijt lachend op mijn lip wanneer hij naar me toe komt, en me ondersteunt. Hij lacht zo vreselijk schattig.
    "Je doet het prima."
    Ik grinnik.
    "Ik denk dat ik het voorlopig nog even houd bij schaatsen met begeleiding."
    Lachend hou ik me weer aan hem vast. Het geeft me een veilig en warm gevoel. Mij hoor je niet klagen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    "Wacht, de bel." Zeg ik en klim overeind en loop naar de deur.
    "Lilly." Zeg ik en omhels haar.
    "Je tasding ligt hier ergens." Zeg ik en kijk om me heen.
    "Nee woonkamer." Zeg ik dan en neem haar mee.

    Kyle

    "Kyle, er zit schuim in mijn oog! Dat is niet grappig, het prikt!"
    Hij wappert met zijn hand voor zijn oog terwijl hij hem dichthoud.
    Langzaam opent hij zijn oog en slaat zijn armen over elkaar en kijkt me mokkend aan.
    "Sorry." Zeg ik met mijn liefste lachje die ik heb.
    "Het spijt me." Zeg ik nog pieperiger. En kijk hem aan.
    Ik buig naar hem toe en wil hem een kusje geven.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik schiet in de lach door haar. "Hoeveel raketjes heb je op?" ik kijk haar lachend aan. Ik was ooit 1x zat geweest dat was wel erg luek. En een lol dat we hadden. " Heb je wat te drinken voor me" ik knipoog naa haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Ik denk dat ik het voorlopig nog even houd bij schaatsen met begeleiding," grinnikt ze. Ze neemt me vast en ik trek haar dichter tegen me aan om haar beter te kunnen recht houden. Ik schrik even wanneer mijn hart als een razende tekeer gaat. Ik schud het van me af en trek haar weer mee over het ijs. Glimlachend kijk ik haar in de ogen.
    "Durf," moedig ik haar aan. "Je bent alleen bang om te vallen, daardoor gaat het stroef."

    Irial

    "Sorry. Het spijt me," piept Kyle met een lieve glimlach. Hij buigt zich naar me toe om me een kusje te geven. Ik leg mijn hand op zijn hoofd en duw zijn gezicht in het water. Meteen laat ik weer los
    "Het geeft niet," zeg ik met lief lachje. "We staan even."
    Om het goed te maken neem ik zijn hand in de mijne en verstrengel ons vingers.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    Charlotte steek haar handen naar me uit als teken dat ze me terug wilt.
    "Het is op eigen risico," zeg ik lachend en ik kruip weer tegen haar aan. Ze is heerlijk warm. Ik druk een kusje op haar mond.
    "Niet huilen," zeg ik lachend als ik haar opgezetten pruillip zie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Durf. Je bent alleen bang om te vallen, daardoor gaat het stroef."
    Ik kijk hem glimlachend aan.
    "En ik ben bang dat ik afga voor jou, en dat is net iets waar ik niet zo'n zin in heb," zeg ik grinnikend en ik verslap mijn greep een beetje. Zo heb ik toch nog een houvast, maar kan ik zelf al een beetje bepalen hoe ik me voortbeweeg. Geconcentreerd kijk ik naar mijn voeten, en ik probeer wat vooruit te glijden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    "Aber Natürlich." Zeg ik en slof naar de keuken waar ik voor haar ook weer een Raketje klaar maak.
    Ik loop terug en plof op de bank. Meteen voel ik Florence's arm om me heen gaan.

    Kyle

    Even is mijn gezicht onder water, snel kom ik boven en kijk hem aan.
    "Het geeft niet. We staan even."
    Hij pakt mijn hand en verstrengelt onze vingers met elkaar.
    Ik lach even zachtjes en kruip tegen hem aan.
    "Wanneer kom je eens bij mij?" Vraag ik zachtjes.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Met een grootte grijns neem ik een grootte slok. Ik zag Florence met Isa zitten. Ik ga ernaast zitten en sla mijn arm om om Florence heen. "Zo liefjes hoeveel hebben jullie er al op" . Ik kon niet super goed tegen alcohol. Ik werd best snel dronken. Eigenlijk mocht ik het nog niet drinken maar boeie.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Het is op eigen risico," zegt hij waarop hij lachend weer tegen me aan komt liggen en een kusje op mijn lippen drukt. "Niet huilen," zegt hij lachend.
    Ik laat een brede lach op mijn mond verschijnen en kus hem even.
    "Heeft die Ibuprofen een beetje geholpen?" zeg ik zacht. Ik druk nog een kusje op zijn lippen en kijk hem dan lachend in de ogen.

    Arion

    "En ik ben bang dat ik afga voor jou, en dat is net iets waar ik niet zo'n zin in heb," zegt ze terwijl ze haar greep op me lost en naar haar voeten kijkt. Ik barst in lachen uit en kijk haar aan.
    "Tijdens een wedstrijd ga ik gemiddeld zo'n vijf keer op mijn bek. Denk je echt dat ik er om zou lachen als het jou gebeurt?"
    Ik denk even aan hoe Coach dit zou oplossen, maar besluit het dan toch maar niet te doen.

    Irial

    Kyle komt dichter tegen me aangekropen.
    "Wanneer kom je eens bij mij?" vraagt hij zacht.
    "Als ik jou er een plezier mee doe, zo snel mogelijk. Maar ik weet alleen niet of je vader er geen problemen mee heeft. Je bent al zo vaak bij mij, ik denk dat ik me een beetje een indringer zou voelen als ik dan ook nog eens bij jullie thuis kom. Tenzij je vader het niet erg vindt, natuurlijk."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Tijdens een wedstrijd ga ik gemiddeld zo'n vijf keer op mijn bek. Denk je echt dat ik er om zou lachen als het jou gebeurt?"
    Ik kan het niet laten om te lachen.
    "Oke, ik geloof je. Maar ik wil het toch niet proberen."
    Ik ga bijna onderuit en hou hem weer stevig vast.
    "Trouwens, ik vind het zo ook best wel leuk," zeg ik zacht terwijl ik hem aankijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    "Ik zes, hij zit al aan zijn achtste." Zeg ik en neem nog een slokje.
    Ik lach even en leg dan mijn hoofd op Florence's schouder.

    Kyle.

    "Als ik jou er een plezier mee doe, zo snel mogelijk. Maar ik weet alleen niet of je vader er geen problemen mee heeft. Je bent al zo vaak bij mij, ik denk dat ik me een beetje een indringer zou voelen als ik dan ook nog eens bij jullie thuis kom. Tenzij je vader het niet erg vindt, natuurlijk." Hij drukt een kusje op mijn lippen.
    Ik kijk even nadenkend naar Irial, ik moet even nadenken over wat hij zei.
    "Vind hij vast niet erg." Zeg ik dan maar en kruip nog dichter tegen hem aan.
    "Wel eens leuk hé, rollen verwisselen." Zeg ik met en glimlach.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    "zozo zeg" ik doe Isa na en leg mijn hoofd op Florence schouder. "zozo 2 meiden" ik schiet in de lach. Snel nam ik nog een slok.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ich gehe essen daarna en ik zurück Viel spaß]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan