• © Copyright Pavarotti
    _________________________________________________________________________
    Chapter 35!
    _________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    _________________________________________________________________________
    Wat Regels:


    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Geen seksuele teksten. [Ze gaan met elkaar naar bed/Tongen/Raakt hem, haar aan. Mag wel]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.

    _________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Ga dan naar Deze Link.
    _________________________________________________________________________
    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    _________________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Bailas of aan Delightee.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:54 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    "Hahahah Isa smeekt" ik gier het uit van het lachen.
    Nu op je knieën dacht ik en gierde het weer uit.

    [moet zo gaan dus snel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle

    Ik voel hoe Irial nog iets dichter tegen me aan kruipt en een kusje op mijn voorhoofd drukt.
    Ik draai me om zodat we lepeltjelepeltje liggen, en met de kracht die ik nog hem pak ik zijn arm die ik over me heen trek en ik hou zijn hand bij mijn buik vast.
    Daarna geef ik me over aan de vermoeidheid en voel mezelf wegzakken in een droom. Hij gaat over Irial.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [lepellepelxDxDxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle

    "Hou je kop Lilly!" Waarschuw ik.
    Ondertussen geeft Florence me kusjes in mijn nek. Ik ril even van genot.
    Maar onderbreek hem.
    "Lilly ik waarschuw je."


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik kijk verbaasd naar Isa die zowat staat te schreeuwen naar me. "Jemig mag ik geen pret hebben" boos loop ik terug en ik ga op haar bed zitten. Pretverderfster


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Het was geweldig. Geloof me. Het verbaast mij zelfs dat ik hier zo kalm kan blijven terwijl ik vanbinnen zo- Het was echt leuk," zegt ze terwijl ze weer naar beneden kijkt. Samen met haar schaats ik naar de kant.
    "Het spijt me, en ik kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik dit zeg, maar het is tijd om naar huis te gaan. We hebben les morgen."
    Ik stap af het ijs en til haar er af. Aan het bankje maak ik haar schaatsen voor haar open en maak dan ook die van mij los.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Michael
    "Nochtans ben ik helemaal niet zo plat als een pizza," zegt Charlotte. Zachtjes krast ze met mijn nagels over zijn buik en en borstkas.
    "Je bent gelukkig niet zo plat als een pizza. Daar houd ik helemaal niet van," lach ik en ik druk kusjes op haar borsten.
    "Je bent ook veel mooier dan een pizza."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Het spijt me, en ik kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik dit zeg, maar het is tijd om naar huis te gaan. We hebben les morgen."
    Ik zucht en volg hem naar de kant. Ik glimlach wanneer hij me van het ijs tilt en aan de bank mijn schaatsen losmaakt.
    "Heeft iemand je al verteld hoe lief je bent?" vraag ik zacht. Ik kijk hem glimlachend aan. Straks ga ik nadenken waaraan ik dit verdiend heb. En het eerste wat ik doe als ik thuis ben, is Charlie bellen, om te zeggen dat het me spijt. Van alles.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [BTW, meld even als jullie het goed vinden dat er een nieuwe dag begint. ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Bijna :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle

    Ik rol met mijn ogen en loop ook terug mijn kamer in.
    "Sorry hoor, maar mijn moeder mag niet weten dat we aangeschoten zijn." Zeg ik bot.
    "Nou nou." Zegt Florence en doet een arm om me heen.
    "Niet zo bot, schatje." Zegt hij en geeft me een kus op mijn wang.


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ik ga]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [anders doe jemorgen een nieuwe dag:Y)]
    Lilly
    Ik kijk even naar Isa. "Nou sorry hoor ik wist niet dat mamie heilig was" Ik denk aan mijn pa hij mag het toch ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "Je bent gelukkig niet zo plat als een pizza. Daar houd ik helemaal niet van. Je bent ook veel mooier dan een pizza."
    Ik moet lachen en druk mijn lippen op die van hem. trek ik zijn t-shirt over mijn hoofd en gooi het achter me op bed. Ik druk mijn lichaam tegen dat van hem aan bijt zachtjes op zijn onderlip.

    Arion

    "Heeft iemand je al verteld hoe lief je bent?" vraagt Mary glimlachend.
    Ondertussen doe ik mijn schoenen aan.
    "Ik behandel niet iedereen zoals ik jou behandel," geef ik eerlijk toe. Ik ga rechtstaan, wacht tot ze klaar is en steek mijn hand naar haar uit. Hand in hand lopen we naar de auto waar ik opnieuw het portier voor haar open.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle

    "R-Rot op!" Zeg ik boos en kijk haar aan, ik loop naar de deur en hou hem open.
    "Weg!"
    Ik loop naar haar toe en trek haar overeind waarna ik haar uit mijn kamer duw de trap af en de voordeur open doe. Waarna ik haar naar buiten duw.
    Met een klap gooi ik de deur dicht en ren, zover het kan, naar boven.


    Ich liebe dich 27.12.23