• [center]ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/LoonyLuna.




    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

    ~ Rollen ~

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ LoonyLuna
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ LoonyLuna
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ LoonyLuna

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Topics ~

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:05 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Domenique "Domy" Servanuels
    'Weet je het zeker?' vroeg ik. 'We mogen eigenlijk helemaal niet bij elkaar zijn.' Wow, dat kwam er verkeerd uit.

    Lissa "Liss" Dilians
    'Heb jij al een dhampier?...' Doordat ik met Emma bezig was, veel te veel eigenlijk, had ik zelf nog niet eens iemand gevonden. Foute boel, Liss.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [Ik ga weer eens beginnen met schrijven,jammer dat er niet meer mensen zijn D:]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Idd]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Evan Sky Redness
    Ik grijnsde. Natuurlijk wist ik het niet zeker. Ik wist dat het verschrikkelijk dom was, en misschien nam ooit wel mijn instinct de bovenhand om haar te veranderen, maar we konden altijd proberen. 'Het is niet dat we een koppel zijn ofzo,' zei ik half grijnzend. 'Ik vind het wel leuk om tegen al die belachelijke regeltjes in te gaan.'

    Noah Tyler White
    Ik schudde mijn hoofd. 'Neen, niet echt, nog geen tijd voor gehad.' Ik zag in haar ogen dat ze wel interesse had, maar ik wist nog niet zeker of het wederzijds was. Ze zou me moeten overtuigen.

    [mwhahah ;p]

    Emma Caitlynn Mckenzie
    Ik bloosde toen hij me dit zei. Dan aarzelde ik. 'Moet je niet eerst ehm... proeven?' Ik ging met mijn hoofd op zijn schouder liggen, zodat mijn nek gemakkelijk in zijn bereik was.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Oliver Mitchel Sanz

    'Moet je niet eerst ehm... proeven?' Ik haal diep adem. Ze rook heerlijk. 'Moet jij niet proeven?' Vraag ik op mijn beurt en grijns anar haar.

    [NOU JULIEE, PEST ME NIET XD]
    Domenique "Domy" Servanuels
    'Ik hou me ook nooit aan de regels. En nee, we zijn inderdaad geen koppel, misschien ben ik daar te achterdochtig voor,' zei ik. 'Waarom grijns je?' Ik fronste.

    Lissa "Liss" Dilians
    'De anderen hebben bijna al iemand, tenminste, dat denk ik,' zei ik. 'En anders overleef jij niet..'


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Rachael Eloise
    Verveeld liep ik in de pauze naar buiten met de koffie in mijn hand. De dag was rustig en saai. Ondanks dat 1 van mijn patiënten erg gewond was en de politie de hele tijd dingen vroeg waar ik geen antwoord op kon geven, was het een normale dag zoals altijd. De zon scheen volop en een paar donzige , witte wolken zweefde langzaam in de lucht. Je hoorde de vogels fluiten in de bomen.
    Ik was helemaal allen in de tuin van het ziekenhuis. Ik hoorde allen de zachte wind en de vogels. Opeens stopte de vogels met fluiten. Als of er een bandje werd gestopt. Ik hoorde wat ritselen in de bosjes. Ik keek niet om een luisterde nieuwsgierig. Toen het geluid weg was en de vogels weer floten draaide ik me om. Er was niks of iemand. ik was gewoon allen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Komt Rachael er nog achter van de dhampiers, sterfelijken en onsterfelijken? ;D]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    LoonyLuna schreef:
    [Komt Rachael er nog achter van de dhampiers, sterfelijken en onsterfelijken? ;D]

    [Langzaam, maar ik niet veel geschreven, want ik be veel weg geweest :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Emma Caitlynn Mckenzie
    Ik keek hem aan, nadat ik mijn hoofd schudde. 'Nee dankje, ik heb dit niet zo nodig als jij.' Ik haalde mijn haar uit mijn nek en drong een beetje aan zodat hij durfde te proeven.

    Evan Sky Redness
    'Geen idee.. Misschien het idee dat wij ooit een koppel zouden worden.' Ik gaf haar een speels duwtje, ook al klonk het idee zo raar niet. -Nee Evan, daar ga je niet aan beginnen.- Ik keek rond naar een leuk plekje om te zitten.

    Noah Tyler White
    Ik knikte. Ik haalde mijn schouders op, waarom ook niet? Ik pakte haar pols onverwachts beet. 'Mag ik een likje?'


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Wie is er vrij? (:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam :D

    Oliver Charles Sanz

    'Zeker weten?' Ik kijk haar vragend aan. Als ze knik kom ik iets dicherbij en druk een kusje in haar nek voor ik bijt.

    Wil je spelen? :].


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Domenique "Domy" Servanuels
    Ik grinnikte zachtjes en gaf een zachte stomp tegen zijn schouder.
    'Maar dat mag helemaal niet.' Al is het wel jammer. -Domenique, nee.-

    Lissa "Liss" Dilians
    'Ofcourse,' zei ik. Ik rilde even een moment. Ik had het eerder gevoeld, door mijn zusje die was verdwenen, maar ik was toch zenuwachtig.

    Aurora Scarlett Shan
    Ik liep door de Strigoi Academie, verveeld. Waar zouden de andere Strigoi's zijn? En rond deze tijd was Sky er meestal wel.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.