• [center]ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/LoonyLuna.




    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

    ~ Rollen ~

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ LoonyLuna
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ LoonyLuna
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ LoonyLuna

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Topics ~

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:05 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [Is het goed dat ik dan even wacht met schrijven tot er meerdere onsterfelijke zijn? Want anders is het zo eenzaam :') Heb trouwens snel even een abo genomen op dit topic.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [abo+ ik voel me heel allen als mens :'D. Btw ik kan 3 dagen niet reageren want ik ga naar Frankrijk :Y)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [even abo+hoe beginnen we ongeveer?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    LovingStyles schreef:
    [even abo+hoe beginnen we ongeveer?]

    [Als mens is het lekker simpel. Ik ga gewoon beginnen met schrijven]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ofcourse (:.]

    Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand via gedachten dwingen/emoties beheeren ~ Sterfelijke.
    Ik huppelde door de gangen, en zuchtte even. Ik moest maar wachten totdat er een dhampier op me afkwam. Maar ik zou tot die tijd niet naar buiten gaan.

    [Met Lissa kan ik nog even niets.]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [Ehm?

    ~ Where begins? ~

    De dhampiers komen aan op Academie Sint-Vladimir, en kiezen hun sterfelijke. De sterfelijken moeten gehecht aan hun raken. De onsterfelijken moeten een plan bedenken om de sterfelijken te bijten. De mensen doen wat aan het huishouden of beroep.
    ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Rachael Eloise

    Nog half slapend stapte ik in mijn auto.Ik moest weer naar mijn werk en daar had ik totaal geen zin in. Ik starte rustig de auto en reed weg. Onderweg dronk ik soms nog wat koffie. Ik had de hele nacht niet kunnen slapen door een raar lawaai dat verschrikkelijk irritant was. Mijn koffie was op en ik reed het personeel terrein op bij het ziekenhuis.Ik liep naar binnen en deed mijn jas in een kluisje. het leukste aan mijn werk was, dat ik zowel in een laboratorium zat en soms een paar keer per week bezig ben met de patiënten.
    Ik deed mijn dokters jas aan en liep uit de personeel kamer. Ik groette een paar dokter en zusters. Een man van 40 , waarvan ik leiding had, omdat ik in zijn team zat kwam naar me toe. 'Goede morgen Laurence.' Zei ik met een glimlach, terwijl ik totaal niet blij was. 'Ook goedemorgen Racheal. je mag vandaag beginnen met iemand.' Hij gaf me een kaart. iemand in kamer 206 op afdeling E was zwaar gewond en nog steeds bewusteloos. Leuk ik mocht weer wat bloed afnemen. Ik knikte een beetje chagrijnig en liep hem achter na naar kamer 206


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Abbo, eerste post komt zo]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Phylice Beauylynn - Sterfelijke
    Er was sneeuw gevallen, en ergens voelde de kou en verse sneeuw aan als thuis. De realiteit dat ik thuis was, vervloog echter even snel. Met een waterige glimlach haalde ik een hand door mijn lokken om vervolgens door de eeuwig lange gangen de weg naar buiten te vinden. De sneeuw voelde raar, hij plakte en ergens was het een enorm grappig gezicht. De sneeuw maakte mijn huid kouder dan hij al was. Sneeuwvlokken dwarrelden door mijn haar, plakten zich vast aan mijn wimpers. Als een klein meisje stak ik mijn tong uit, om het smakeloze, wittige goedje te proeven. Ik bedacht me geen moment, en liet me achterover in de volle sneeuw vallen. De sneeuwengel die ik maakte was niet perfect, en toch was het enorm leuk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lissa 'Liss' Dilians - Dhampier
    Ik liep naar de enorme academie, en bekeek het huis daarvoor even. Tijd om mijn sterfelijke te gaan kiezen. Ik liep de voortuin in, liep door naar de voordeur en ik liet de sneeuw door mijn haar gaan. Ik liep naar binnen en liep naar de tuin, waar een meisje in de sneeuw een sneeuwengel maakte. Ik liep naar haar toe.
    'Hoi,' zei ik.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Phylice Beaulynn - Sterfelijke
    Mijn ogen vlogen open naar de Dhampier voor mijn neus. In enkele seconden stond ik recht overeind, mijn blik wantrouwend richting het meisje voor me.
    Ze had mij gekozen. Bah. Zou ik mijn gave kunnen gebruiken om de tijd terug te draaien. Waarschuwend stak ik mijn hand ietwat omhoog. Ik zou de tijd zo kunnen laten veranderen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Lissa 'Liss' Dilians - Dhampier
    'Rustig,' mompelde ik. Ik wist dat sommige sterfelijken zo zou reageren, maar een paar ook niet.
    'Jij moet er zelf ook 1 kiezen, he,' zei ik en ik boog mijn ellebogen om mijn handen voor me te houden.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Emma Caitlynn Mckenzie - Dhampier
    Ik keek wat rond en beet op mijn lip. Ze hadden me altijd geleerd dat er een bepaalde aantrekkingskracht ontstond als je je sterfelijke had gevonden. Ofwel hadden ze gelogen, ofwel was mijn sterfelijke er nog niet. Ik zette me neer op een lederen sofa, die aan de inkom stond. Mijn ogen zochten af naar de juiste persoon.

    Evan Sky Redness - Onsterfelijk
    Slechtgezind keek ik op een kilometer of 2 naar de academie van de sterfelijken. Ik zag ze perfect vanop deze afstand, en zuchtte. Ik had nog steeds geen plan. Hoe geraakte ik in godsnaam aan een sterfelijke? Die vervelende Dhampiers bleve voortdurend aan hun zijde. Misschien als ik eerst kon afrekenen met een zwakke Dhampier?


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Btw, nu er twee onsterfelijken zijn, mogen ze ook gewoon aanvallen.]

    Domenique 'Domy' Servanuels - Sterfelijke - Kan iemand met gedachten dwingen/emoties manipuleren.
    Ik sloop de academie uit en klom gemakkelijk een boom in. Ik ging ongezien ondersteboven hangen, maar wel met lawaai door de bladeren. IK begon heel zachtjes te zingen, met mijn heldere, mooie stem.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 13:42 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Evan Sky Redness - Onsterfelijk
    Ik spitste mijn oren. Hoorde ik nu gezang? Normaal gezien haatte ik dat, het was allemaal veel te vrolijk voor me. Maar dit gezang had iets moois, iets kwetsbaar. Het trok mijn aandacht. Ik ging een halve kilometer dichter naar de school toe. Dit was eigenlijk veel te gevaarlijk. Waar was ik mee bezig?


    Love is just a word until you find someone to give its definition.