• Jep we kregen vandaag voor de 2de keer een spuit voor Baar moeder hals kanker. En er begonnen gewoon 2 meisjes van mijn klas tehuilen!, Amy begon zo die dokter uit teschelden enzow van 'Ik haat jullie' en 'Jullie gaan mijn pijn doen! en als jullie dat doen ik ga naar de politie' ik zo Van Wtf kinders jullie zijn kinderachtig. en toen moest ik en deed het maar een beetje pijn. Maar komaan je gaat toch niet huilen? ze zijn 14! Maar je voelde die vloeistof wel in je arm gaan en dat deed wel een beetje pijn. Enja deze deed meer pijn dan die 1ste en de 3de gaat nog pijner doen zeide ze. Is dat waar? En btw wie vind hun nu ook kinderachtig?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Het kan zijn dat ze overgevoelig zijn, maar ja.


    Our perspective only changes when we change our position.

    Fabtastique schreef:
    Het kan zijn dat ze overgevoelig zijn, maar ja.

    Normaal ben ik ook overvoelig weetje, en de rest zijde dat het ook maar een beetje pijn deed dusjaa. Maarja het kan.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Behoorlijk, ja.
    Ik heb zelf ook 3 keer de baarmoederhals kanker prik gekregen, en het doet bijna geen pijn(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Sorry hoor.. maar sommige hebben misschien een fobi voor naalden of slechte ervaring mee ;)
    Dus ik vind hun niet kinderachtig (:

    en ehm.. ik vond ze geen van alle pijn doen.. alleen wat spierpijn eraan over gehouden meer niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sommigen zijn gewoon erg bang van spuiten. In mijn school zijn er ook altijd wel die beginnen huilen. Ik vind het wel kinderachtig dat ze riepen dat ze naar de politie zouden gaan enzo..


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    door die prik kon ik niet meer ongesteld worden, denk ik,
    want ik had de 1e 2 wel gehaald, en de 3e niet, en toen was ik weer ongesteld.


    Alleen maar tranen van geluk

    voor de 3de ja en nee want als je nog een koude prik heb dat doet pijn O.O (2e prik was net uit de koelkast das pijnlijk)


    Shoganai i ne~

    Ik had ook tranen in mijn ogen, maar dat kwam omdat ik een autodeur tegen mijn kop kreeg voordat ik voor de spuit ging..
    Die vloeistof voelde je echt, en daar kreeg ik echt de rillingen van o.O

    Maar misschien zijn ze overgevoelig?
    zou kunne (:


    Me so good.

    Ik heb mijn 1e in de 1e klas gehad en mijn 3e in de 2e klas en ik zit nu in de 3e.

    Eerste doet inderdaad geen pijn, tweede doet best wel pijn en de derde doet weinig pijn, maar die ga je later pas voelen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Het deed bij mij niet zo'n pijn op de moment zelf, maar daarna, als ik erop ging leunen écht wel.
    En ik weet eigenlijk niet meer welke ik het pijnlijkst vond... Daarvoor zat er teveel tijd tussen.


    effort never betrays you

    Hm, ja toch wel. Misschien zijn ze inderdaad wel bang voor naalden, maar dat hadden ze ook gewoon kunnen zeggen in plaats van zo te reageren.
    En ik weet niet of die derde meer pijn gaat doen, want ik heb ze nooit gehad (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kijk, een spuit doet pijn, maar ik geloof dat kanker wel wat meer zeer doet.
    Een spuit is daarmee vergeleken niets.

    Ze doen dus idd kinderachtig.


    Let the Night embrace you

    Language schreef:
    Behoorlijk, ja.
    Ik heb zelf ook 3 keer de baarmoederhals kanker prik gekregen, en het doet bijna geen pijn(cat)

    Echt hé.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik had persoonlijk geen last van die prik. Maar dat komt om dat ik een dikker vel heb dan andere schijnbaar (ze pakte zelfs een dikkere spuit._.) Alleen de laatste deed een beetje pijn, maar dat kwam omdat die vrouw gewoon niet kon prikken. -Mijn arm werd blauw, dat is een teken dat ze niet goed kunnen prikken.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    vorg jaar heb ik ze ook gehad ik vond het niet erg omdat ik al zo vaak prikken heb gehad en die vrouw begon met mij een verhaal over watik ging doen die middag.toen ik aan hett vertellen was voelde ik de prik en zij ik in 1keer van de schik 'een zaksnoep'(wist niet waar het vandaan kwam was echt grappig opdat moment) mijn beste vriendin moest ook huilen
    ,maar die naald zat eerst vast in haar arm dat snap ik dan wel... maarjah als ze van te voren al (huil)is het wel een beetje overdreven

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 19:57 ]


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give