• [center]ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/LoonyLuna.




    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

    ~ Rollen ~

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ LoonyLuna
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ LoonyLuna
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ LoonyLuna

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Topics ~

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:05 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Oliver Mitchel Sanz

    Ik word mee getrokken naar Emma toe en wacht een beetje ongemakkelijk af.

    Liam Charles Sanz

    'Oh het geeft niet.' Ik help haar overeind. 'Heb je je pijn gedaan?'

    Felicity Sophia Grace
    'Oh het geeft niet.' zegt hij en hij helpt me overeind, 'Heb je je pijn gedaan?' Ik schud mijn hoofd, 'ik kan wel tegen een stootje,' grinnik ik. Dan kijk ik hem aan en merk ondanks dat het zo donker is dat hij op Oliver lijkt. Maar op de een of andere manier voel ik me bij hem meer op mijn gemak. 'Felicity,' stel ik mezelf voor, 'maar noem me maar Fee of Feli,' vervolg ik terwijl ik mijn hand uitsteek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam Charles Sanz

    'Ik ben Liam dus je kunt me gewoon Liam noemen. ' Glimlach ik. 'En wat ben jij sterfelijk of?' Ik kijk haar vragend aan.

    Felicity Sophia Grace
    'Ik ben Liam dus je kunt me gewoon Liam noemen,' glimlacht hij, tenminste ik denk dat hij glimlacht. Ik kan het niet echt goed zien. 'En wat ben jij sterfelijk of?' 'Nope, een dhampier,' antwoord ik. Ik twijfel even en trek hem dan meer naar het licht toe zodat hem beter kan zien. 'En ik zal je gewoon Liam noemen,' grinnik ik, 'hoewel Li ook wel schattig klinkt maar dat klinkt weer zo chinees. No offence tegen de chinezen natuurlijk,' lach ik. Ik heb nog steeds niet door waar dat warme gevoel vandaan komt.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 22:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma Caitlynn Mckenzie
    Mijn felblauwe ogen kruisten die van Oliver. Een beetje vreemd keek ik hem aan, niet wetend wat te verwachten. Ik bleef schaapachtig zitten, afwachtend. Toen ik zag dat Oliver niet echt bewoog, gebood ik hem om naast me te komen zitten. Bij elke stap die hij dichter in mijn buurt zette, voelde ik iets wat leek op een kleine energiestoot.

    Evan Sky Redness
    Ik grinnikte sarcastisch. Ze wist even goed als mij dat ik gelijk had, maar toch keek ik haar dankbaar aan. Ik wou haar bijna een knuffel geven, maar bedacht me dan. Dit is echt verboden, lichamelijk contact met -de vijand-. Als ik dit zou doen, zou ik op z'n minst verbannen worden.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Liam Charles Sanz

    Ik grinnik. 'Mag je ook doen loedje maar. ' Zeg ik schoudeophalend. 'Ik ben sterfelijk trouwens' voeg ik er aan toe.

    Felicity Sophia Grace
    'Hmm, ik zie nog wel hoe ik je noem,' grinnik ik. 'En ik dacht al dat een sterfelijk was want je lijkt nogal op Oliver, en die is ook sterfelijk. Dus ik dacht, misschien zijn jullie familie,' zeg ik, 'alleen bij jou voelt het fijner,' flap ik er dan uit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Domenique "Domy" Servanuels - Iemand dwingen/emoties bedwingen met gedachten - Sterfelijk
    Ik wist dondersgoed wat er zou gebeuren als een begeleider van Sint-Vladimir of van de Strigoi Academie ons zou spotten. Als hij me even aankeek, keek ik blozend weg.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Liam Charles Sanz

    'Ja we zijn broers. ' ik bloos door haar compliment. 'Hij is alleen ouders en wat spontaner '

    Evan Sky Redness
    Ik nam haar mee naar een veiligere plaats. Ergens waar we niet zo zouden opvallen. Uit het zicht van beide scholen, kon ik weer opgelucht ademhalen. 'Waa... Waarom kwam je me opzoeken?' Ik zocht haar ogen.

    Noah Tyler White
    Ik verveelde me dood. Het was wat eenzaam op het plein van de academie Sint-Vladimir. Ik voelde me verlaten door ouders en vrienden, die me lieten vallen toen ik een sterfelijke bleek te zijn. Was het maar weer zoals vroeger, maar ik wist goed genoeg dat ik dit niet kon veranderen.

    Emma Caitlynn Mckenzie
    Mijn felblauwe ogen kruisten die van Oliver. Een beetje vreemd keek ik hem aan, niet wetend wat te verwachten. Ik bleef schaapachtig zitten, afwachtend. Toen ik zag dat Oliver niet echt bewoog, gebood ik hem om naast me te komen zitten. Bij elke stap die hij dichter in mijn buurt zette, voelde ik iets wat leek op een kleine energiestoot.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 22:28 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Felicity Sophie Grace
    Hij bloost eventjes wat er ontzettend schattig uit ziet. 'Gewoon broers of tweeling broers?' Vraag ik nieuwschierig. Ik heb nog steeds dat aparte warme gevoel en vraag mezelf af of ik me aan Liam 'gehecht' heb. Maar dan zou hij het toch ook moeten voelen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Domenique "Domy" Servanuels - Iemand dwingen/emoties bedwingen met gedachten - Sterfelijk.
    'Ik voel me slecht als anderen zich slecht voelen,' zei ik en ik keek hem daarna aan, want ik wist dat hij mijn ogen opzochten. Ik zuchtte even onhoorbaar.

    Lissa 'Liss' Dilians - Dhampier.
    Ik liep weg, naar het plein. Er zouden vast meerdere sterfelijken zijn... Ik zag een jongen zitten. Ik liep naar hem toe.
    'Hoi,' probeerde ik.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [HAHA, Julie, nu ken ik al jou personages! XD]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Liam Charles Sanz

    'Gewokn broers Oliver is een jaar ouders. We lijken wist uiterlijk op elkaar maar van binnen but echt. ' antwoord ik en ga op de traplen zitten waar ik net ook zat.

    Oliver Mitchel Sanz

    'Hey, ik uhm hoorde dat je gehecht aan me bent? ' ik kijk haar vragend aan. Niet goed wetend wat te zeggen
    Of te doe.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 7:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered