• [center]ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/LoonyLuna.




    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

    ~ Rollen ~

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ LoonyLuna
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ LoonyLuna
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ LoonyLuna

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Topics ~

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:05 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [Stille hint, wilt iemand een samenvatting geven? ben 3 dagen weg geweest :'D]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oliver Mitchel Sanz - Sterfelijk

    Ik besluit naar de woonkamer te gaan in de hoop dat mischien dat daar wat leuke mensen te vinden waren. Ik had Liam nog niet gezien maar ik weet zeker dat hij zo wel zou komen.

    Lissa 'Liss' Dilians - Dhampier
    'Hé, ik moet jóú meetrekken hoor,' grinnikte ik. Ik trok haar mee naar de woonkamer, en plofte neer op de leuning van de bank. 'Lekker comfortabel,' grinnikte ik sarcastisch.

    Domenique 'Domy' Servanuels - Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten - Sterfelijk
    Ik voelde me gelijk schuldig. Had ik eigenlijk niet moeten doen...


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Felicity Sophia Grace
    Ik zit nog steeds verveeld op grond in de gang. Erg druk is het niet wat er komt bijna niemand voorbij. Ik zucht even, pak dan mijn iPod en zet een liedje op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Evan Sky Redness - Onsterfelijk
    -slaapt heheh xp-

    Emma Caitlynn Mckenzie - Dhampier
    Ik lachte toen ik ook plofte op de te harde leuning. Ineens kreeg ik het weer ontzettend warm, en het rare gevoel vervulde mijn buik. Ik keek op en zag de oorzaak staan. Oliver stond aan de opening van de deur. Ik keek naar beneden, zodat ik hem niet kon aankijken. Onmiddelijk was ik een stuk stiller dan normaal, en ik voelde me wat ongemakkelijk.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Oliver Charles Sanz - Sterfelijk

    Ik kijk de kamer een beetje rond. Mijn hartslag verhoogt en het velt alsog ik niet goed meer kan ademen. Ik zie een blond meisje op de bank zitten. Ik ken haar niet maar ik weet wel dat zij de rede is dat ik me zo voel.

    Lissa 'Liss' Dilians - Dhampier
    Ik keek naar Oliver, en daarna naar Emma. 'Em, komop, dit is je kans,' fluisterde ik en ik gaf haar een zachte stomp in haar rug.

    Domenique 'Domy' Servanuels - Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten - Sterfelijk
    Ik rende weg, en 10 minuten later zat ik voor het raam, op het venster van de kamer van Sky. Ik klopte zachtjes op het raam, ongezien voor anderen.

    [-gaat sky wakker maken- HAH xd]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [Weg to nomnomnomnom :Y)]

    [-gaat na laatste antwoord douchen en komt dan terug-]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Emma Caitlynn Mckenzie - Dhampier
    Ik schudde mijn hoofd. Ik wou hem niet aanspreken, ik maakte altijd zo'n vreselijke afgang bij jongens. Ik keek hem aan, recht in zijn felgekleurde ogen. Daarna ging er een lichte steek door mijn hart. -Hij heeft al een Dhampier, remember?- Ik zuchtte, worstelend met mezelf. Ik zag dat hij me wat aan het aanstaren was. Ik glimlachte voorzichtig, maar keek daarna toch weg. Emma, hij is te hoog gegrepen voor je.

    Evan Sky Redness - Onsterfelijk
    Ik hoor een dof geluid. Ik mompel wat in mijn slaap en draai me om. Als het geluid helderder en luider wordt, doe ik mijn ogen pas open. Ofja, een poging tot toch. Half slapend zoek ik naar de rebel die me uit mijn slaap wou halen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 18:53 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Phylice Thestiq - Sterfelijke
    Ik haalde een hand door mijn lokken. Mijn matgroene ogen gleden van de foto's in mijn handen, terug naar de muur. Al een tijd lang had ik besteed aan de opmaak van mijn kamer. Peinzend hing ik de laatste foto op, om mezelf vervolgens in een joggingbroek en leuk t-shirt te hijsen. Mijn krullen bond ik bij elkaar in een staart om vervolgens naar de gang te wandelen. Ik kon niet slapen, en zocht naar gezelschap.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam Charles Sanz - Sterfelijk

    Ik wilde hier helemaal niet zijn. Ik steun met mijn armen op mijn benen en kijk van de trap naar beneden waar ik op zit. Het was stil en aardig donker hier. Ik laat mijn handen even door mijn haar gaan en kijk dan weer voor me uit het donker in.

    Oliver Mitchel Sanz - Sterfelijk

    Het meisje glimlacht naar me maar kijkt dan al weg. Ze had al iemand dus. Geweldig. Het meisje bij wie ik iets voelde had al iemand perfect het lot stond me bij.. Ik ga op een stoel zitten en ahar het vervrongen stuk metaal uit mijn broekzak om het te vervormen naar wat dan ook.

    Emma Caitlynn Mckenzie - Dhampier
    -Oh great, nu blijft hij hier ook nog zitten-, dacht ik geïrriteerd. Het brandende gevoel was immers vervelend geworden, het voelde alsof mijn ingewanden, en vooral mijn hart, aan het koken waren. Ik kreeg rode blosjes op mijn wangen en ik had een grote drang om mijn kleren uit te trekken. Maar ik bedwong me. Hij zag er wel niet echt blij uit, eerder eenzaam. Heel even vertelde mijn instinct om op hem af te stappen. Mooi niet. Zodat iedereen in deze kamer, inclusief hij, mijn veel te grote afgang zouden meemaken? Ik probeerde hem niet aan te kijken, maar hij fascineerde me gewoon. Ik bleef wat afwezig naar hem staren.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [-]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 20:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oliver Mitchel Sanz - Sterfelijk

    Ik voel haar blik op mijn huid branden en ik kijk op. Het stuk emtaal dat ik net nog liet rond zweefen valt op mijn schoot neer. Ik glimlach naar haar en bijt even op mijn onderlip. Dan kijk ik weer naar het metaal en begin het te vervormen.