• [center]ACADEMICUS VAMPYRUS.
    © Schrijfrechten van Richelle Mead.
    © RPGrechten van Cally/LoonyLuna.




    ~ Verhaallijn ~

    De strijd tegen Strigoi is al jaren aan de gang, maar niemand weet hoe ze hun moeten verslaan. Dolken, zilverwerk, knoflook en kruizen werken niet, dus iedereen van Academie Sint-Vladimir moet erachter komen via bespioneren zonder gezien te worden door zowel mensen als de Strigoi’ers, boeken en raadsels. Strigoi’ers moeten plannen bedenken om de Sint-Vladimir’s af te leiden en de sterfelijken te pakken en één van hun te maken. Doden mag niet.

    ~ Niveau ~

    Het niveau moet een beetje ervaren zijn. Je hoeft geen boek gelezen te hebben, ook het eerste niet. Je moet het wel onder de knie hebben.

    ~ Gedrag en uiterlijk ~

    Dhampiers ~ Dhampiers zijn tegen de onsterfelijken erg bot en arrogant. Ze mogen mensen niet aanvallen, wel met ze praten, maar je mag het niet verpesten door de sterfelijken, onsterfelijken en zichzelf te verraden. Dhampiers zien eruit als gewone mensen, maar hebben de raarste oogkleuren.
    Sterfelijke vampiers ~ Sterfelijke vampiers zijn onschuldig en hebben scherpere zintuigen dan de dhampiers en mensen. Ze kunnen beter zien, voelen, ruiken, proeven en horen. Ook kunnen ze sneller rennen, maar niet schieten of flitsten. Deze vampiers hebben bloed in hun lichaam, maar zijn bleek. Ze hebben de raarste oogkleuren, maar dat begint allemaal met bleek (bleek-blauw, bleek-groen, bleek-geel, et cetera.)
    Onsterfelijke vampiers ~ Onsterfelijke vampiers zijn erg wreed en gevaarlijk. Ze doen er alles aan om sterfelijke vampiers te bijten en er één van hen te maken. Ze zijn bleek, zonder bloed, en hebben de oogkleur zwart, gifgroen, robijnrood of goudgeel.
    Mensen ~ Mensen zijn gewoon volgens eigenschappen van zichzelf. Ze weten niets, maar dan ook niets van de dhampiers, sterfelijke vampiers en onsterfelijke vampiers. Ze zien er volgens hun eigen uiterlijk uit, normale huidskleur (getint, blank of bruin), gewone kleur haar tenzij je het geverfd hebt, piercing ‘s/tattoos en een normale oogkleur.

    ~ Regels ~

    ~ Als je OOC bent (Out Of Character), moet je met haakjes praten, ()-[]-{}.
    ~ 16+ stukken mogen, maar niet als het uitdraait tot seksuele teksten.
    ~ Je mag dhampiers (begeleiders) tegenspreken, maar niet als ze boos worden.
    ~ Geen teksten voor andere personages, tenzij ze erom vragen.
    ~ Een mens mag een relatie hebben met een mens, een dhampier met een dhampier, een sterfelijke met een sterfelijke en een onsterfelijke met een onsterfelijke. Wel wederzijdse toestemming. Het kan natuurlijk wel dat een sterfelijke op een mens verliefd wordt, of een dhampier op een onsterfelijke, of een sterfelijke op een onsterfelijke, dat mag ook, maar dan zou je wel moeten kijken of het geen val is.
    ~ Schelden is niet toegestaan.
    ~ Geen ruzie buiten het IC (In Character).

    ~ Rollen ~

    | Dhampiers |

    ~ Lissa "Liss" Dilians ~ LoonyLuna
    ~ Felicity Sophia Grace ~ LovingStyles
    ~ Emma Caitlynn Mckenzie ~ SUMMERx
    ~ Ivar Chapesule ~ Spyclon

    | Sterfelijken |

    ~ Domenique "Domy" Servanuels ~ Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten ~ LoonyLuna
    ~ Phylice Beaulynn Thestiq ~ Tijd vertragen/stilzetten/ermee spelen ~ Leave
    ~ Serena Elisa Medici ~ Dromen binnendringen en manipuleren ~ Lifehouse
    ~ Jayden Julean Blake ~ Manipuleren ~ LovingStyles
    ~ Oliver Mitchel Sanz ~ Metaal buigen/er iets anders van maken ~ Proprius
    ~ Liam Charles Sanz ~ Vuur beheersen ~ Proprius
    ~ Noah Tyler White ~ Wonden helen/doden terugroepen ~ SUMMERx
    ~ Alison Luna Price ~ Kan in elk dier transformeren ~ MYNAMEISDEWI
    ~ Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telepathie en Bloedsturen ~ IHeartMusicc
    ~ Hudd Deck Berckers ~ Telekinese/Telepathie ~ Spyclon

    | Onsterfelijken |

    ~ Mary-Anne Dupoint ~ Mensen immense pijn laten voelen ~ Maitresse
    ~ Evan Sky Redness ~ Iemand lokken met charmes/ogen ~ SUMMERx
    ~ Aurora Scarlett Shan ~ Waanbeelden veroorzaken, zo ook angsten ~ LoonyLuna

    | Mensen |

    ~ Rachael Eloise ~ RainbowDay

    | Begeleiders van de Academies |

    Sint-Vladimir Academie.

    ~
    ~
    ~

    Strigoi Academie.

    ~
    ~
    ~

    ~ Topics ~

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:05 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Domenique 'Domy' Servanuels - Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten - Sterfelijk
    Ik liet mijn gave achterdochtig weg vagen.
    'Jij bent aardiger dan de meeste onsterfelijken,' zei ik, en er kwam een warme blos op mijn wangen. Die vervaagde.

    Lissa 'Liss' Dilians - Dhampier
    'Kom,' zei ik en ik grinnikte zachtjes. Ik trok haar zachtjes mee naar de eetzaal, waar een enorme keuken was.
    'Er ligt volgensmij nog wat in de kast, ergens,' stelde ik voor en ik wees naar een kastje.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Evan Sky Redness - Onsterfelijk
    Een rilling liep over mijn lichaam na het woord -aardig-. Bah, wat een belediging. Mijn ogen werden zwart, en ik deed moeite om me te beheersen.' Wat zei je daar? Noemde je me -aardig-?' Het woord liet een vieze smaak in mijn mond achter.

    Emma Caitlynn Mckenzie - Dhampier
    Ik keek rond. Na een paar kasten open te doen vond ik alleen nog maar rauwe groenten en af en toe wat vers fruit. Ik schudde mijn hoofd. 'Wat zijn we, konijnen? Hebben ze hier geen chips, chocoladerepen, of een sappige biefstuk?' Na dat laatste woord ging er een steek door mijn buik. Dan sloeg ik mijzelf tegen het voorhoofd. Natuurlijk, ik had nog 2 repen melkchocolade in mijn tas verstopt!' Ik gebood Lissa om me te volgen, waar ik de 2 repen uithaalde en er eentje aan haar gaf. 'Smakelijk!'.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [ Samenvatting? ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Domenique 'Domy' Servanuels - Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten - Sterfelijk
    Ik grijnsde.
    'Ja, ik noemde je AARDIG. Want de meeste zijn slecht, en jij doet je AARDIG voor, en misschien ben je ook AARDIGER dan de meeste onsterfelijker, want dat vind ik,' grijnste ik plagend, met een nadruk op Aardig.

    Lissa 'Liss' Dilians - Dhampier
    'Dankje, en smakelijk,' glimlachte ik en ik maakte de reep open. Ik begon langzaam te eten. 'Hmm, melkchocolade hè?' vermoedde ik en ik grinnikte.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Evan Sky Redness - Onsterfelijk
    Ik hield mijn handen voor mijn oren, zodat ik haar niet kon horen. Ik had zin om haar een mep te geven, maar ik bedwong mezelf. Ik trilde, nadenkend over het woord aardig.'Ik ben gewoon een mislukte onsterfelijke.' Ik probeerde me te herpakken, terug angstaanjagend en gevaarlijk te zijn. Alleen mijn ogen werden zwart, de rest van mijn lichaam kon het niet aan. Ik wist dat ik faalde als Onsterfelijke. Ik zat op zo'n 2 meter afstand van een sterfelijke, zelfs bij haar heerlijke geur kon ik haar niet bijten. Ik dwong mezelf om haar aan te kijken, zodat ik mijn gave kon toepassen. Ik mocht niet falen.

    Emma Caitlynn Mckenzie - Dhampier
    Ik grijnsde breed. 'My favourite!' Ik lekte aan de half gesmolten reep, genietend van de heerlijke smaak. Maar zelfs dit heerlijke gevoel vervulde mijn behoeftes niet. Ik wou hem mijn bloed geven. Alleen dan zou ik volmaakt gelukkig zijn.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Samenvatting: De dhampiers komen aan op Academie Sint-Vladimir, en kiezen hun sterfelijke. De sterfelijken moeten gehecht aan hun raken. De onsterfelijken moeten een plan bedenken om de sterfelijken te bijten. De mensen doen wat aan het huishouden of beroep : )]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 16:42 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    [Én Lissa en Emma zijn vrienden, en Domenique en Sky hebben bonje XD]
    Domenique 'Domy' Servanuels - Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten - Sterfelijk
    'Je bent niet mislukt,' fronste ik. Ik keek weg toen hij mijn blik wilde passeren, en ik keek weg.

    Lissa 'Liss' Dilians - Dhampier
    'Vind je Oliver leuk?' vroeg ik nieuwsgierig. Dat kon natuurlijk tussen iemand gebeuren.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [ff eten ;p]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Evan Sky Redness - Onsterfelijk
    Ik schudde mijn hoofd. Ik kretste haar per ongeluk, en een straaltje bloed zat aan mijn vingers. 'Oh oh..' Ik voelde dat mijn lichaam het niet meer aan kon, het begon sterker en gevaarlijker te worden. 'GA WEG!!!', schreeuwde ik luid, met opengesperde ogen. 'WEEEEEEG!!' In de hoop dat ze het zou begrijpen, duwde ik haar aan de kant. Ik keek haar nog een laatste keer aan, mijn blik vertelde dat het me speet. Daarna liep ik haastig uit het park, verder van haar verwijderd. Dat zalige rode spul was veel te gevaarlijk. Ik zou haar met één aanraking kunnen vermoorden als ik mijn instinct zou volgen. Maar ik wou het niet. Ik wou niet dat ze zoals mij zou worden.

    Emma Caitlynn Mckenzie - Dhampier
    Ik bloosde hevig. Neen, dat warme gevoel dat ik kreeg als ik naar hem keek was geen liefde. Het ging veel verder als dat alleen. Nadenkend over wat ik kon zeggen, zette ik me neer. 'Alleen op professioneel vlak. Ik bedoel, ik ben niet verliefd op hem, maar hij trekt me aan als...' Ik wist het juiste woord niet te vinden. 'Ik zou gewoon heel graag zijn bloedbank willen worden.' Ik grinnikte bij het belachelijke woord.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 17:00 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Mary-Anne Dupoint - Onsterfelijke

    Verveeld liep ik door de gangen van Strigoi opzoek naar enige vorm van vermaak.
    Het getik van mijn hakken weergalmde tegen de muren waardoor het eens zo luid leek.
    Een zucht verliet mijn mond toen ik het hoekje omging en al snel zag ik nog wat onsterfelijke praten, maar geen van hen leek me de moeite waard om mijn woorden aan te verspillen.
    Ik legde mijn bruine lokken nonchalant over mijn schouders heen terwijl ik de tuin in liep om me vervolgens op een bankje neer te laten ploffen.
    Mijn slanke, getinte benen sloeg ik over elkaar zodat ik wat gemakkelijker zat en het enige wat ik nu kon doen was wachten tot er iemand aan kwam die me misschien kon vermaken?


    [Zo, mijn eerste stukje :) ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Bew]
    Domenique 'Domy' Servanuels - Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten - Sterfelijk
    Ik wist waarom hij wegrende. Ik vond het niet erg, en wreef langs mijn wang, die een beetje rood was. Ik keek hem na.
    'Je bent niet slecht,' mompelde ik nog even en ik rende daarna weg naar Academie Sint-Vladimir. Ik rende de keuken binnen en liet me neer ploffen op het aanrecht. Ik begon na te denken, niet lettend op de twee meisjes.

    Lissa 'Liss' Dilians - Dhampier
    Ik stootte Emma even zachtjes aan en wees daarna naar het meisje.
    'Als die jongen en jij niet gehecht worden, dan kan je altijd haar nemen,' zei ik zacht.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Evan Sky Redness - Onsterfelijk
    Ik wandelde naar de Strigoi academie, aangezien ik uitgeput was. Een half dagje slapen zou echt geen kwaad kunnen. Ik dacht terug aan wat er gebeurd was en ik merkte dat ik nog steeds aan het beven was. Ik keek nog een laatste keer om, vooraleer ik het donkere gebouw binnen trad. Er hing een kille sfeer, echt alles behalve gezellig. Ik zuchtte toen ik vermoeid een weg naar mijn kamer zocht.

    Emma Caitlynn Mckenzie - Dhampier
    Ik keek het meisje aan en vond dat ze er wat verward uitzag. Ik besloot te zwijgen, ik knikte wat afwezig. Dan bedacht ik me dat ik tot nu toe maar 1 jongen had gezien op deze academie. 'Lissa, waarom zijn er vandaag zo weinig jongens?' Ik keek haar nieuwsgierig aan


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Domenique 'Domy' Servanuels - Iemand dwingen/emoties bedwingen via gedachten - Sterfelijk
    Ik keek nog steeds bedenkelijk. Ik wilde weten hoe hij zichzelf nu voelde. Ik dacht aan Sky, en daarna dacht ik: - als we elkaar tegenkomen vertel je me hoe je jezelf voelt -.

    Lissa 'Liss' Dilians - Dhampier
    Ik haalde mijn schouders op. 'Geen idee? Jongens,' mompelde ik en ik grinnikte.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Oliver Mitchel Sanz - Sterfelijk

    Ik besluit toch maar niet naar mijn kamer te gaan en loop wat doelloos rond opzoek naar iets te doen. Het was hier niet alleen niet leuk maar ook vreselijk saai.

    Evan Sky Redness - Onsterfelijk
    Ik voelde ineens een raar gevoel over me lopen, ik kon niet beschrijven wat het precies was. Warm, maar tegelijk ook vreemd en niet echt aangenaam. Ik bleef even stilstaan, maar na 2 seconden was het gevoel weg. Ik haalde mijn schouders op, en ging op bed liggen. Niet zo lang nadat mijn hoofd het kussen raakte, viel ik in slaap.

    Emma Caitlynn Mckenzie - Dhampier
    Ik grinnikte ook. 'Kunnen we anders eens naar de living gaan? Daar waren daarstraks toch wel veel mensen.' Ik vertrouw op Lissa, want ik had geen idee naar welke kant we moesten gaan. Ik grijnsde en pakte haar arm vast om haar mee te trekken.


    Love is just a word until you find someone to give its definition.